  • 1. Data: 2003-11-01 20:45:10
    Temat: Temat mobbingu !!!
    Od: "Seba" <s...@o...pl>

    Witam !!!
    Mam pytanie do specjalistów czy temat mobbingu zasługuje na powazne
    traktowanie ze strony osób zajmujacych się i lubiacych zajmować sie
    kwestiami prawa. Czy znają się jakieś osoby które w sposób formalny ten
    problem zgłębiły i czy jest ewentulanie możliwość poparcia mojej propozycji
    powstania grupy tematycznej pt : pl.soc.mobbing oraz pomoc w rzeczowej
    argumentacji takiej propozycji. Zwaracam się głównie do praktyków w tym
    temacie ewentualnie do osób które tym tematem interesują się od strony
    prawnej i przesłanie uwag na ten temat na pl.news.nowe-grupy temat
    wątku {Propozycja nowej grupy dyskusyjnej dotyczacej mobbingu}
    Pozdrawiam Seba