  • 1. Data: 2002-06-26 21:18:19
    Temat: Dwa dowody osobiste?To mozliwe!
    Od: "Leszek A. Szczepanowski" <t...@a...pl>

    Zgubilem dowod - ten stary, zielona ksiazeczke. Poszedlem do
    Urzedu i wyrobilem sobie nowy, plastikowy. Ale ze dowodu w
    zyciu uzywa sie dosc rzadko (ja np. uzywam prawa jazdy jako
    dowodu tozsamosci), to zapomnialem poinformowac moje banki i
    pracodawce, ze mam nowy dowod. W miedzyczasie mama znalazla
    w domu ten stary dowod. No i teraz mam sytuacje tego rodzaju
    - ide do banku i wyplacam pieniadze na stary dowod, mimo ze
    obok w kieszeni mam juz nowy:) A panstwo nie zauwazylo
    (konkretnie banki), ze ten stary juz jest niewazny:) Gdzie
    tam niewazny:) Dziala wysmienicie:) To chyba tylko w Polsce
    tak mozna;) Moge uzywac obu i nikt sie nie zorientuje,
    dopoki w swoich zasobach ma odpowiednie stare lub tez nowe
    dane hehe:)
    --
    [Choc droga jest bez konca ]
    Leszek A. Szczepanowski [ pozornie bez znaczenia ]

  • 2. Data: 2002-06-26 22:15:06
    Temat: Re: Dwa dowody osobiste?To mozliwe!
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Uzytkownik "Leszek A. Szczepanowski" <t...@a...pl> napisal w
    wiadomosci news:Pine.LNX.4.40.0206262313010.32254-

    > tam niewazny:) Dziala wysmienicie:) To chyba tylko w Polsce
    > tak mozna;) Moge uzywac obu i nikt sie nie zorientuje,
    > dopoki w swoich zasobach ma odpowiednie stare lub tez nowe
    > dane hehe:)

    A jak sie zorientuje to... prokurator :-/.

    BaLab

  • 3. Data: 2002-06-26 23:18:32
    Od: "Aleks" <a...@p...onet.pl>

    Panie Leszku !!!
    Albo Pan jestes idiota , albo prowokatorem ?
    Wybieraj Pan !
    Otuz , Jak zes Pan wyrabial nowy dowód, ten plastykowy to w któryms
    momencie skladales Pan oswiadczenie lub inny dokument o zaginieciu starego
    dowodu . I na tej, miedzy innymi podstawie wydano Panu nowy dowód , który z
    mocy prawa jest jedynym obowiazujacym dokumentem tozsamosci dla Pana !
    Odnalezienie starego dowodu nie zmienilo prawnie tej sytuacji .A
    poslugiwanie sie przez Pana starym dowodem jest przestepstwem , Panskim
    obowiazkiem bylo zgloszenie odnalezionego dokumentu i zdanie go do urzedu.
    Natomiast urzed nie ma obowiazku zawiadamiania innych instytucji, firm ,
    babc , ciotek itd. o Panskim nowym dowodzie --- ten obowiazek ciazy na Panu
    !.

    A teraz o idiotyzmie -- chwalenie sie tym , ze biegasz Pan po bankach oraz
    innych firmach i poslugujsz sie trefnym dokumentem jest co najmniej
    naiwnoscia jak nie glupota -brakuje tylko Panskiego adresu zamieszkania !
    Koledzy na Pana doniosa , zona , albo tesciowa albo jaki inny "zyczliwy"!

    A teraz o Prowokacji ! Panie Leszku jak chcesz Pan sprzedac ten dowód to
    najlepiej na bazar np. Swiobodzki(Wroclaw) lub Gielda Samochodowa
    (np.Lubin), Stadion Dziesieciolecia (w Warszawie) ,. pare groszy Pan
    zarobisz 500-800 zl moze wiecej . Ale na grupie taka oferta i to na pl.soc.
    prawo z imiennym podpisem, no no? Chyba , ze w mysl zasady -najciemniej pod
    latarnia .( To ile za to bialko Pan se zyczysz - tak konkretnie ).
    Ech krajan , krajan

    Zdrowia zycze - nie tylko fizycznego !

    Pozdrawiam
    Aleks

    Ps. Panie Leszku po co panu dowód ,ale Panu tak osobiscie Leszkowi
    A.Szczepanowskiemu - do obiadu , do spania , do kapania ? Przecie Pan wiesz
    kim jestes i pamietasz jak mama na Pana wola !
    ==================================
    Uzytkownik "Leszek A. Szczepanowski" <t...@a...pl> napisal w
    wiadomosci
    .pwr.wroc.pl...
    > Zgubilem dowod - ten stary, zielona ksiazeczke
    [ciach]

  • 4. Data: 2002-06-26 23:42:34
    Od: "elita.pl" <b...@e...pl>

    Aleks wrote:
    > dowodu . I na tej, miedzy innymi podstawie wydano Panu nowy dowód , który z
    > mocy prawa jest jedynym obowiazujacym dokumentem tozsamosci dla Pana !

    Co Ty powiesz!

    > Odnalezienie starego dowodu nie zmienilo prawnie tej sytuacji .A
    > poslugiwanie sie przez Pana starym dowodem jest przestepstwem , Panskim

    Czego to się człowiek nie dowie!

    > obowiazkiem bylo zgloszenie odnalezionego dokumentu i zdanie go do urzedu.

    Szok! Ale do którego urzędu bo tyle ich jest! Może do Urzędu Ochrony Państwa?
    Jeszcze któryś gotów się obrazić, że zaniósł go nie do niego!

    > innych firmach i poslugujsz sie trefnym dokumentem jest co najmniej

    Trefnym? A on się stał trefny magicznie, czy tak z innego powodu?

    > Koledzy na Pana doniosa , zona , albo tesciowa albo jaki inny "zyczliwy"!

    Też tak myślę. Pewnie Urząd Ochrony Państwa już jedzie po niego, bo nie
    odniósł im znalezionego dowodu. Oj... akurat rozwiązali ten urząd, a to ambaras...

> [...]
    > (np.Lubin), Stadion Dziesieciolecia (w Warszawie) ,. pare groszy Pan
    > zarobisz 500-800 zl moze wiecej . Ale na grupie taka oferta i to na pl.soc.

    Nie gadaj! To po co podrabiać banknoty jak można pozbierać po znajomych
    dowody i je posprzedawać? Oni wyrobią sobie nowe za 100 złotych, interes życia!

    pozdrawia ubawiony po pachy ludzkim biurofetyszyzmem

    Arek

  • 5. Data: 2002-06-26 23:43:41
    Od: "elita.pl" <b...@e...pl>

    BaLab wrote:
    > A jak sie zorientuje to... prokurator :-/.

    I o co go ten prokurator oskarży?
    O posługiwanie się własnym dowodem ?

    Arek

    --
    Stowarzyszenie Twórców Internetowych
    http://www.sti.org.pl

  • 6. Data: 2002-06-27 06:06:37
    Od: "Monika Gibes" <i...@p...wp.pl>

    Użytkownik Leszek A. Szczepanowski <t...@a...pl> w wiadomooci do grup
    dyskusyjnych
    napisał:Pine.LNX.4.40.0206262313010.32254-100000@zp.
    ite.pwr.wroc.pl...
    > Zgubilem dowod - ten stary, zielona ksiazeczke. <ciach> W miedzyczasie
    mama znalazla
    > w domu ten stary dowod.

    ROTFL!
    A myslalam, ze ja mam najwiekszy balagan w domu ;-))

    Monika

  • 7. Data: 2002-06-27 08:29:22
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Thu, 27 Jun 2002, Aleks wrote:
    [...]
    >+ obowiazkiem bylo zgloszenie odnalezionego dokumentu i zdanie go do urzedu.

    wKF: AFAIK stare dowody nie podlegają 'zdawaniu', tylko "trwałemu
    oznaczeniu" (przedziurkowanie) i można zatrzymać na pamiatkę.

    Pozdrowienia, Gotfryd

  • 8. Data: 2002-06-27 13:17:32
    Od: <b...@p...onet.pl>

    > wKF: AFAIK stare dowody nie podlegają 'zdawaniu', tylko "trwałemu
    > oznaczeniu" (przedziurkowanie) i można zatrzymać na pamiatkę.

    U mnie w Urzędzie (ul. Grochowska w Warszawie ) urzędnicy pobierają 5zł
    za "przedziurkowanie" i oddanie na pamiątkę. Jeżeli nie płacisz to trzeba zdać
    do kasacji. Ciekawe jaka jest podstawa prawna pobierania tej opłaty? Czy gdzieś
    jeszcze są takie szopki?
    Daro

  • 9. Data: 2002-06-27 13:45:43
    Od: "Michal Kukula" <m...@a...net.pl>

    > A panstwo nie zauwazylo
    > (konkretnie banki), ze ten stary juz jest niewazny:)

    Banki nie rowna sie panstwo.
    Banki sa prywatna wlasnoscia. Moja ciocia ma jakas tam czesc Pekao SA bo
    dwie akcje kupila.
    :-)

    > Moge uzywac obu i nikt sie nie zorientuje,
    > dopoki w swoich zasobach ma odpowiednie stare lub tez nowe
    > dane hehe:)

    Co he he?
    Wiesz ile grozi za poslugiwanie sie ffalszywymi (tu - niewaznymi)
    dokumentami?
    :-|

    Michal

  • 10. Data: 2002-06-30 15:27:22
    Od: "Tomek Stawarz" <t...@o...pl>

    > I o co go ten prokurator oskarży?
    > O posługiwanie się własnym dowodem ?
    >
    > Arek

    A może o to że zgłosił zaginęcie a nie zgłosił znalezienia.

    Tomek