    From: "elita.pl" <b...@e...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Dwa dowody osobiste?To mozliwe!
    Date: Thu, 27 Jun 2002 01:42:34 +0200

    Aleks wrote:
    > dowodu . I na tej, miedzy innymi podstawie wydano Panu nowy dowód , który z
    > mocy prawa jest jedynym obowiazujacym dokumentem tozsamosci dla Pana !

    Co Ty powiesz!

    > Odnalezienie starego dowodu nie zmienilo prawnie tej sytuacji .A
    > poslugiwanie sie przez Pana starym dowodem jest przestepstwem , Panskim

    Czego to się człowiek nie dowie!

    > obowiazkiem bylo zgloszenie odnalezionego dokumentu i zdanie go do urzedu.

    Szok! Ale do którego urzędu bo tyle ich jest! Może do Urzędu Ochrony Państwa?
    Jeszcze któryś gotów się obrazić, że zaniósł go nie do niego!

    > innych firmach i poslugujsz sie trefnym dokumentem jest co najmniej

    Trefnym? A on się stał trefny magicznie, czy tak z innego powodu?

    > Koledzy na Pana doniosa , zona , albo tesciowa albo jaki inny "zyczliwy"!

    Też tak myślę. Pewnie Urząd Ochrony Państwa już jedzie po niego, bo nie
    odniósł im znalezionego dowodu. Oj... akurat rozwiązali ten urząd, a to ambaras...

    > A teraz o Prowokacji ! Panie Leszku jak chcesz Pan sprzedac ten dowód to
    > najlepiej na bazar np. Swiobodzki(Wroclaw) lub Gielda Samochodowa
    > (np.Lubin), Stadion Dziesieciolecia (w Warszawie) ,. pare groszy Pan
    > zarobisz 500-800 zl moze wiecej . Ale na grupie taka oferta i to na pl.soc.

    Nie gadaj! To po co podrabiać banknoty jak można pozbierać po znajomych
    dowody i je posprzedawać? Oni wyrobią sobie nowe za 100 złotych, interes życia!

    pozdrawia ubawiony po pachy ludzkim biurofetyszyzmem

    Arek