    From: "Leszek A. Szczepanowski" <t...@a...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Dwa dowody osobiste?To mozliwe!
    Date: Wed, 26 Jun 2002 23:18:19 +0200

    Zgubilem dowod - ten stary, zielona ksiazeczke. Poszedlem do
    Urzedu i wyrobilem sobie nowy, plastikowy. Ale ze dowodu w
    zyciu uzywa sie dosc rzadko (ja np. uzywam prawa jazdy jako
    dowodu tozsamosci), to zapomnialem poinformowac moje banki i
    pracodawce, ze mam nowy dowod. W miedzyczasie mama znalazla
    w domu ten stary dowod. No i teraz mam sytuacje tego rodzaju
    - ide do banku i wyplacam pieniadze na stary dowod, mimo ze
    obok w kieszeni mam juz nowy:) A panstwo nie zauwazylo
    (konkretnie banki), ze ten stary juz jest niewazny:) Gdzie
    tam niewazny:) Dziala wysmienicie:) To chyba tylko w Polsce
    tak mozna;) Moge uzywac obu i nikt sie nie zorientuje,
    dopoki w swoich zasobach ma odpowiednie stare lub tez nowe
    dane hehe:)
    --
    [Choc droga jest bez konca ]
    Leszek A. Szczepanowski [ pozornie bez znaczenia ]