  • 41. Data: 2007-06-29 10:25:07
    Temat: Re: Dunik prowadzi DG na karcie podatkowej
    Od: "katastralny" <k...@o...pl>

    >   Możesz przybliżyć trochę sytuację: jakie to miasto, jaka wysokość
    > długu, czym zajmuje się dłużnik?

    Komputerami, jakiś serwis i tego typu usługi, z tym że nie ma siedziby samej w
    sobie, a jeździ wg zleceń (ktoś dzwoni, wiem bo się ogłasza), miasto ponad 200
    tys., wysokość długu kilkadziesiąt tys. PLN.

  • 42. Data: 2007-06-29 10:33:32
    Od: Liwiusz <l...@p...onet.pl>

    katastralny pisze:

    > Komputerami, jakiś serwis i tego typu usługi, z tym że nie ma siedziby samej w
    > sobie, a jeździ wg zleceń (ktoś dzwoni, wiem bo się ogłasza), miasto ponad 200
    > tys., wysokość długu kilkadziesiąt tys. PLN.

    Trzeba dłużnika nękać cały czas. Polecam jeszcze raz wniosek o
    wyjawienie majątku. Wydatek niewielki, a dłużnik będzie musiał do sądu
    jeździć, składać oświadczenia o stanie majątku pod przysięgą itp.
    nieprzyjemności.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

  • 43. Data: 2007-06-29 10:42:02
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Dnia Fri, 29 Jun 2007 11:54:47 +0200, katastralny napisał(a):
    [...]
    > Przecież pytałem kilkukrotnie powyżej o to jak zająć PRZYCHÓD - a Ty w
    > kółko, w całym poście o... dochodzie?!!
    > No to ponawiam i POWTARZAM: jak zająć ten PRZYCHÓD, który konta nie
    > widzi, JAK???
    >
    > A o "majątku" możesz sobie darować - już pisałem wielokrotnie, ze tego
    > majątku NIE MA!

    Oprócz tego co napisał Liwiusz, dodam że każdy PRZYCHÓD, zamienia się
    (chociaż na chwilę) na MAJĄTEK. I twoim zadaniem jest znaleźć ten moment
    kiedy dłużnik ma ten MAJĄTEK, wskazać komornikowi żeby to zajął.

    Komornik to nie detektyw który będzie badał i dociekał. Komornik robi to
    co ty byś zrobił, gdyby nie to że ci nie wolno - czyli idzie i zabiera.
    Ale musi wiedzieć co ma zabrać.

    p. m.