  • 1. Data: 2007-06-26 17:14:30
    Temat: [prosba] Problem z podpisaniem karty obiegowej na uczelni
    Od: Michał <m...@g...pl>

    Witam,

    Mam mały problem z akademikiem, z którego już w zasadzie się
    wyprowadziłem. Mieszkałem w nim przez okres studiów. Na koniec każdego
    roku jedna z pracownic domu studenckiego sprawdzała pokoje pod kątem
    zniszczeń (brudne ściany, zniszczone meble itd): jeżeli były, to przed
    wymeldowaniem się należało wszystko naprawić.

    U mnie także owa osoba już była, pokój skontrolowała i stwierdziła że
    jest wszystko w porządku. Podczas wymeldowywania się kierowniczka
    akademika stwierdziła, że skoro kończę 5 rok to: "u nas jest taki
    zwyczaj że każdy kto kończy studia odmalowywuje swój pokój". Mi ręce
    opadły, bo rozumiem takie stwierdzenia w sytuacji jeżeli pokój jest
    zniszczony. Ale w sytuacji kiedy ktoś kończy studia.. Nieco zaskakujące
    jest to dla mnie... Rozmowa z kierowniczką zakończyła się na tym, że
    jeżeli pokój nie zostanie odmalowany to ona nie podpisze mi karty
    obiegowej :) Sprawa jasna i klarowna.

    Poradźcie: co mogę zrobić? Wynająć firmę do malowania, niech wystawi
    rachunek po czym wysłać go na adres rektora z prośbą o zwrot
    poniesionych nakładów? Mogę coś takiego zrobić? Olać od razu sprawę? Czy
    może już napisać pismo do dziekana wydziału z pytaniem co to za zwyczaj?

    Malować samego pokoju nie mam najmniejszego zamiaru: bo nie mam
    pieniędzy na sprzęt, nie mam czasu (pracuję), nie mam ochoty malować
    komuś pokoju (mi jak ja "przejmowałem" ten pokój też nikt go nie odnowił).

    Z góry dziękuję za wszelkie rady i pomysły... :)

    --
    michal

  • 2. Data: 2007-06-26 17:28:29
    Od: "Szerr" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Michał <m...@g...pl> napisał(a):

    > Rozmowa z kierowniczką zakończyła się na tym, że jeżeli pokój nie zostanie
    > odmalowany to ona nie podpisze mi karty obiegowej

    A do czego ci ta karta?

    Sz.

  • 3. Data: 2007-06-26 17:47:47
    Od: "Gozdek" <g...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Szerr" <s...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

    > A do czego ci ta karta?

    Do oddania do dziekanatu razem z praca magisterską :)

    Pozdrawiam!

    --
    Gozdek
    S2200+ | 512MB | A7N8X-X | R9600pro | 250GB

  • 4. Data: 2007-06-26 17:51:54
    Od: "Szerr" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Gozdek <g...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Do oddania do dziekanatu razem z praca magisterską :)

    W jakim celu?

    Sz.

  • 5. Data: 2007-06-26 18:02:13
    Od: Michał <m...@g...pl>

    Osoba nazywajaca sie Szerr w liscie z dnia 2007-06-26 19:51 napisala
    nastepujace slowa:

    > W jakim celu?

    Nie, karte oddaje sie PO obronie pracy mgr i sluzy (o ile sie dobrze
    domyslam) do otrzymania swiadectwa odejscia z uczelni.

    --
    michal

  • 6. Data: 2007-06-26 18:04:30
    Od: "Szerr" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Michał <m...@g...pl> napisał(a):

    > Nie, karte oddaje sie PO obronie pracy mgr i sluzy (o ile sie dobrze
    > domyslam) do otrzymania swiadectwa odejscia z uczelni.

    Jeżeli masz na myśli dyplom albo inne dokumenty, to muszą ci wydać tak czy
    tak, nawet bez obiegówki. Tzw. ukrycie dokumentu jest przestępstwem.

    Sz.

  • 7. Data: 2007-06-26 18:13:55
    Od: Michał <m...@g...pl>

    Osoba nazywajaca sie Szerr w liscie z dnia 2007-06-26 20:04 napisala
    nastepujace slowa:

    > Jeżeli masz na myśli dyplom albo inne dokumenty, to muszą ci wydać tak czy
    > tak, nawet bez obiegówki. Tzw. ukrycie dokumentu jest przestępstwem.

    Z dyplomem to na pewno nie ma nic wspolnego. Jednak w przypadku
    jakiejkolwiek firmy gdzie jeszcze obowiazuja "karty obiegowe" swiadectwo
    odejscia z zakladu wydaje sie dopiero po oddaniu owej karty. I dlatego
    uwazam ze na uczelni jest podobnie.

    --
    michal

  • 8. Data: 2007-06-26 18:17:52
    Od: castrol <j...@w...wp.pl>

    Michał pisze:
    > I dlatego
    > uwazam ze na uczelni jest podobnie.

    Nie, nie jest

    Jacek

  • 9. Data: 2007-06-26 18:26:24
    Od: Michał <m...@g...pl>

    Osoba nazywajaca sie castrol w liscie z dnia 2007-06-26 20:17 napisala
    nastepujace slowa:

    > Nie, nie jest

    Uhm. No to w zasadzie na co jest ta cala 'karta obiegowa'? I po co mam
    tracic caly dzien na zbieranie do niej podpisow???

    --
    michal

  • 10. Data: 2007-06-26 18:34:45
    Od: "Szerr" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Michał <m...@g...pl> napisał(a):

    > w przypadku jakiejkolwiek firmy gdzie jeszcze obowiazuja "karty obiegowe"
    > swiadectwo odejscia z zakladu wydaje sie dopiero po oddaniu owej karty.

    Msz na myśli świadectwo pracy? To też praktyka sprzeczna z prawem (art. 97 §
    1 kp).

    Sz.