  • 1. Data: 2007-06-26 17:52:34
    Temat: podatek od darowizny
    Od: "Witold" <s...@v...pl>

    Witam
    Rodzice chcą mi przepisać dom, chciałem by współwłaścicielem była żona,
    notariusz wyliczył podatek który musiałaby zapłacić przy wartości domu 120
    tys 2,4 tys podatku. Dodam jescze że jestem właścicielem mieszkania które
    nabyłem już po ślubie i to podobno niepozwala na zmniejszenie podatku (dom
    ma 110m).
    Zastanawiam sie czy jest jakiś sposób żeby uniknąć podatku. CZy np. po
    przepisaniu domu tylko na mnie mógłbym współwłaścicielem uczynić małżonkę?
    Mam nadzieje że wyraziłem sie jasno.
    Z góry dziękuję za wszystkie sugestie
    pozdrawiam