  • 11. Data: 2004-09-03 20:26:33
    Temat: Re: Drugie imie w dowodzie osobistym
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > A co trzeba zrobić, żeby ew. usunąć sobie drugie imię?

    Ale ... co ? Marian masz na drugie ?

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 12. Data: 2004-09-05 07:24:02
    Od: Richat <r...@t...pl>

    Użytkownik Artur Ch. napisał:

    > Może mu się nie podobać, w końcu imiona nadawali rodzice, może dziecka nie
    > kochali i dali jakieś straszne?

    ja tak mam :(

    --
    Pozdr.Richat

  • 13. Data: 2004-09-05 11:59:45
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Fri, 3 Sep 2004 20:51:19 +0200, "Robert Tomasik"
    <r...@g...pl> wrote:

    >Dawniej można było pominąć drugie imię. Teraz się nie da z powodów
    >technicznych, bowiem dane do dowodu tak naprawdę nie są brane z wniosku
    >tylko z systemu komputerowego PESEL. A tam są dwa imiona, bo pochodzą z aktu
    >urodzenia.
    Chyba nie wszystkie dane sa brane z PESEL :)
    np kod pocztowy jest brany z wniosku :)

    WAM
    --
    nad morze? www.nadmorze.pl

  • 14. Data: 2004-09-05 15:37:26
    Od: "Kaliope" <k...@w...pl>

    > ja tak mam :(

    ojej, no powiedz jakie masz imię - teraz nie będę mogła zasnąć, jak nie
    powiesz (ciekawość mnie zeżre)
    :-)
    Kaliope

    Ps.
    a moje imię ładne?:-)

  • 15. Data: 2004-09-05 15:52:13
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "WAM" <n...@n...nopl.pl> napisał w wiadomości

    > Chyba nie wszystkie dane sa brane z PESEL :)
    > np kod pocztowy jest brany z wniosku :)

    A czemu?

  • 16. Data: 2004-09-05 15:59:36
    Od: "Doker" <d...@a...pl>

    A nie łatwiej zrozumiec ze to zwyczajowe imie nadawane tylko w dawnych
    szlacheckich rodzinach czasem nawet "dziedziczone" z ojca na syna?

  • 17. Data: 2004-09-05 16:27:00
    Od: Drwal <z...@d...sie>

    Doker napisał(a):

    > A nie łatwiej zrozumiec ze to zwyczajowe imie nadawane tylko w dawnych
    > szlacheckich rodzinach czasem nawet "dziedziczone" z ojca na syna?

    Ja mam Jozef po dziadku i ma sie do mnie nijak... ani to do mnie nie
    podobne... a poza tym jeszcze tow. Stalin... chyba trzeba bedzie ladnie
    poprosic o wykreslenie z baz danych :)

    --
    eh... wysluzyl sie juz stary sig moj przez dokladnie caly rok...
    znudzil mi sie...

  • 18. Data: 2004-09-05 16:39:46
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sun, 5 Sep 2004 17:52:13 +0200, "Robert Tomasik"
    <r...@g...pl> wrote:

    >A czemu?
    Nie wiem czemu tak jest. Znam osobe, ktora blednie wpisala kod
    pocztowy na wniosku i ma w nowym dowodzie bledny kod pocztowy, inne
    osoby zameldowane pod tym samym adresem maja w nowym dowodzie inny
    (poprawny) kod.

    WAM
    --
    Sylwester 2004!