  • 51. Data: 2008-12-01 08:00:09
    Temat: Re: Drogówka "śledzi" i kumuluje wykroczenia...
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    E w <news:gh04be$t1c$1@news.onet.pl>:

    > Wyprzedzanie na autostradzie dozwolone jest tylko i wyłącznie z
    > lewej strony.

    Podasz przepis?

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 52. Data: 2008-12-01 09:36:53
    Od: "klamotx" <k...@...poczty.onet.pl>

    Użytkownik "Tapatik" <t...@b...adresu> napisał w wiadomości

    > Ale w ten sposób możesz doprowadzić do wypadku, bo ten z tyłu nie zdąży
    > zahamować. I jak się będziesz tłumaczył w sądzie?
    > Myślę, że najlepszym rozwiązaniem byłby telefon na 112. O ile ktoś ma
    > komórkę i zestaw słuchawkowy/głośnomówiący. W końcu to nie musi byc
    > Policja. To może być też złodziej samochodów.

    To ten z tyłu doprowadzi do wypadku, nie ten hamujący.
    Niezachowanie bezpiecznej odległości od poprzedzającego pojazdu

  • 53. Data: 2008-12-01 09:40:56
    Od: gizmacz <g...@w...pl>

    witek wrote:

    > ja bym po prostu zadzwonil na policję, że jakiś debil siedzi mi na ogonie.

    Zadzwoniłbyś, wyżalił się i co dalej?

    g.

  • 54. Data: 2008-12-01 10:59:40
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Mon, 1 Dec 2008 10:36:53 +0100, klamotx napisał(a):

    > To ten z tyłu doprowadzi do wypadku, nie ten hamujący.
    > Niezachowanie bezpiecznej odległości od poprzedzającego pojazdu

    Teoretyk... ;-)

    Pozdrawiam
    Henry

  • 55. Data: 2008-12-01 12:15:23
    Od: Tapatik <t...@b...adresu>

    Użytkownik klamotx napisał:

    > To ten z tyłu doprowadzi do wypadku, nie ten hamujący.
    > Niezachowanie bezpiecznej odległości od poprzedzającego pojazdu

    No i co z tego?
    Po pierwsze samochód będzie uszkodzony i będzie stałw warsztacie zamiast
    służyć swojemu właścicielowi.
    Po drugie taki wypadek może zakończyć się tragicznie, na przykład
    śmiercią kierowcy czy pasażera.
    Dalej chcesz celowo spowodować wypadek na autostradzie?

    --
    Pozdrawiam,
    Tapatik

  • 56. Data: 2008-12-02 11:39:00
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Sat, 29 Nov 2008 00:56:46 +0100, Juzek Kocimientka napisał(a):

    > To jest i tak za mało na drogowych cymbałów - taki delikwent powinien
    > być śledzony tygodniami żeby jednym strzałem pozbawić go samochodu.

    Jak się to ma do (chyba) ustawy o policji, w której jest artykuł w mniej
    więcej brzmieniu:
    ".... widząc popełniane przestępstwo/wykroczenie powinien przystąpić do
    czynności uniemożliwiającej ......"
    Czy jazda z nagrywaniem przez odcinek jak tu podawał przedpiśca np. 30km
    nie jest "przymykaniem oczu"?
    Wszak po pierwszym wykroczeniu winni przystąpić do "czynności" a oni sobie
    jadą dalej ... i nagrywają....
    Przecież można by im zarzucić "nie podjęcie obowiązków służbowych w
    uzasadnionym przypadku".

  • 57. Data: 2008-12-02 11:48:03
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Herald pisze:

    > Jak się to ma do (chyba) ustawy o policji, w której jest artykuł w mniej
    > więcej brzmieniu:
    > ".... widząc popełniane przestępstwo/wykroczenie powinien przystąpić do
    > czynności uniemożliwiającej ......"

    W ustawie o policji tego nie ma, strzelaj dalej.

    --
    Liwiusz

  • 58. Data: 2008-12-02 11:53:43
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Sun, 30 Nov 2008 11:20:45 +0100, Ypokumite napisał(a):

    > [..] ale zabronione jest wyprzedzanie z prawej (z wyjątkiem wyprzedzania
    > pojazdu skręcającego w lewo) i chyba to miał na myśli.

    Yyyy - kiedy ostatnio zaglądałeś do PoRD?
    Jeżeli w ogóle zaglądałeś ;P
    Są sytuację kiedy wyprzedzanie z prawej strony jest DOPUSZCZALNE i nie
    stanowi wykroczenia. Jakie to przypadki - rusz dupę w troki i sobie
    poszukaj w PoRD.

  • 59. Data: 2008-12-02 13:11:05
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Tue, 02 Dec 2008 12:48:03 +0100, Liwiusz napisał(a):

    > W ustawie o policji tego nie ma, strzelaj dalej.

    Pfff :)

  • 60. Data: 2008-12-04 10:44:40
    Od: "Ypokumite" <q...@q...we>

    > rusz dupę w troki i sobie