  • 1. Data: 2008-11-28 23:08:43
    Temat: Czy mając numer REGON można jakoś sprawdzić czy firma rzeczywiście istnieje?
    Od: "Maciek C" <m...@o...pl>

    Pytanie jak w temacie, jest sobie firma, ma stronę www, na niej podaje
    adres, wszystkie dane łącznie z nipem i regonem. Czy można sprawdzić na
    podstawie tych danych że firma istnieje w rzeczywistości? (znajduje się z innym
    mieście wiec fizycznie nie mogę tego sprawdzić...).

    Maciej C

  • 2. Data: 2008-11-28 23:12:07
    Od: Flo <f...@N...gazeta.pl>

    Maciek C pisze:
> [...]
    > sprawdzić na podstawie tych danych że firma istnieje w rzeczywistości?
    > (znajduje się z innym mieście wiec fizycznie nie mogę tego sprawdzić...).

    Zadzwoń do ewidencji działalności UM tego miasta lub sprawdź w KRS-ie
    jeśli jest to spółka.

    --
    I wszystko jasne :)
    GG - 2539855

  • 3. Data: 2008-11-28 23:29:42
    Od: NoName <n...@n...pl>

    Maciek C pisze:
> [...]
    > sprawdzić na podstawie tych danych że firma istnieje w rzeczywistości?
    > (znajduje się z innym mieście wiec fizycznie nie mogę tego sprawdzić...).

    mOZNA SPRAWDZIC PO NR nip

  • 4. Data: 2008-11-28 23:40:46
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Maciek C <m...@o...pl> wrote:
> [...]
    > podstawie tych danych że firma istnieje w rzeczywistości? (znajduje
    > się z innym mieście wiec fizycznie nie mogę tego sprawdzić...).

    Na tej stronie sprawdzisz (też się zdziwiłem kilka miesięcy temu):
    http://www.stat.gov.pl/regon/

    a.

  • 5. Data: 2008-11-28 23:51:53
    Od: "Maciek C" <m...@o...pl>

    Wemif wrote:

    > Na tej stronie sprawdzisz (też się zdziwiłem kilka miesięcy temu):
    > http://www.stat.gov.pl/regon/
    >
    > a.

    Hmm, szok, rzeczywiście działa i wszystko się ładnie wyświetla, dzięki :)

    Maciej C

  • 6. Data: 2008-11-29 17:06:34
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 29 Nov 2008, NoName wrote:

    > mOZNA SPRAWDZIC PO NR nip

    "raczej Ci się wydaje"
    (dlatego pobieranie nrow EDG i REGON jest b. ważne)

    pzdr, Gotfryd