  • 71. Data: 2009-02-13 11:10:16
    Temat: Re: Drogówka "śledzi" i kumuluje wykroczenia...
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    Olgierd wrote:

    > Za każde przekroczenie. Jest znak 50 -- Ty walisz 80 i jest przekroczenie
    > o 30. Później jest ograniczenie do 40, Ty dodajesz gazu -- i masz te 60
    > przekroczenia. Mówię poważnie.

    SKoro mówisz poważnie ;-), to zintepretuj sytuację poza obszarem
    zabudowanym, gdzie nie ma żadnych znakow, a ja jadę np. 130. Jedno
    wykroczenie, czy np. zaliczamy każde skrzyżowanie? :-)

    M.

  • 72. Data: 2009-02-13 11:22:13
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Fri, 13 Feb 2009 12:10:16 +0100, Maciej Bebenek (news.onet.pl)
    napisał(a):

    > SKoro mówisz poważnie ;-), to zintepretuj sytuację poza obszarem
    > zabudowanym, gdzie nie ma żadnych znakow, a ja jadę np. 130. Jedno
    > wykroczenie, czy np. zaliczamy każde skrzyżowanie?

    Och, to bardzo proste.
    Zacznę może od słabego punktu w moim przykładzie: zawsze utrzymujesz te
    30 km/h przekroczenia ;-) czyli jest 50 - walisz 80, robi się 30,
    zwalniasz do 60. Wówczas nie wiem co o tym sądzić ;-)

    W Twoim przypadku skłaniałbym się do twierdzenia, że jeśli ograniczenie
    nie było odwołane bądź ponowione (rozumiem, że to czysty teren nie
    zabudowany, więc po prostu 90), to mamy do czynienia z jednym
    przekroczeniem.

    A na poważnie to każda z powyższych sytuacji jest po prostu zbiegiem
    wykroczeń. I są na to przepisy.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl