  • 1. Data: 2020-11-01 19:43:30
    Temat: "Drogówka Polityczna" już nie tylko na antysemitów? HAŃBA!
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    https://tvn24.pl/najnowsze/pruszkow-jechali-na-prote
    st-zatrzymala-ich-policja-4738921
> [...]
    i przewieźli do komendy"
    > ; 1 listopada 2020, 16:44
    >
    > [...] Do pierwszej kontroli miało dojść jeszcze w Wielkopolsce. Kolejna
    > miała mieć miejsce pod Łowiczem, a trzecia w okolicach Pruszkowa. -
    > Za pierwszym razem zostaliśmy spisani, za drugim razem zostaliśmy
    > spisani, nasze auto zostało skontrolowane, a treść banerów
    > zweryfikowana. Za trzecim razem drogówka wezwała posiłki, które
    > dokonały interwencji. Wyciągnęli nas z auta, skuli nas za plecami i w
    > taki sposób przewieźli do komendy w Pruszkowie - opowiada

    AFAIR Antysemitę jadące na protest do Auschwitz drogówka kontrolowała 6
    razy ale bez końcowego zatrzymania.

    --
    A. Filip

  • 2. Data: 2020-11-02 12:43:08
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "A. Filip" napisał w wiadomości grup
> [...]
    st-zatrzymala-ich-policja-4738921
    >[...]
    >AFAIR Antysemitę jadące na protest do Auschwitz drogówka kontrolowała

    Ale co to za Inicjatywa Pracownicza i skad drogowka wie, ze ma ich
    zatrzymac ?

    J.

  • 3. Data: 2020-11-02 13:13:37
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    "J.F." <j...@p...onet.pl> pisze:
> [...]
    st-zatrzymala-ich-policja-4738921

    > Ale co to za Inicjatywa Pracownicza i skad drogowka wie, ze ma ich

    Ja nie wiem ale obrona policji po linii że 3 lub 6 kontroli to
    "czysty przypadek" wymagałaby bardzo ufnego Wysokiego Sądu IMHO :-)

    IMHO Policja chyba będzie szla na "przemilczenie" sprawy co ma sens
    (prawny ale nie wizerunkowy) jeśli pozwy "aż po Strasburg/ETPC" za te
    zatrzymania są "bardzo mało prawdopodobne".

    --
    A. Filip

  • 4. Data: 2020-11-02 15:27:35
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    "J.F." <j...@p...onet.pl> pisze:
> [...]

    >Ja nie wiem ale obrona policji po linii że 3 lub 6 kontroli to
    >"czysty przypadek" wymagałaby bardzo ufnego Wysokiego Sądu IMHO :-)

    Z nowego nadania :-)

    Poza tym - moze z transparentem na samochodzie jechali ?

    >IMHO Policja chyba będzie szla na "przemilczenie" sprawy co ma sens
    >(prawny ale nie wizerunkowy) jeśli pozwy "aż po Strasburg/ETPC" za te
    >zatrzymania są "bardzo mało prawdopodobne".

    prawny moze ma, ale druga strona moze jatrzyc :-P

    Tylko jak czytam
    "- Mieliśmy informację, że tym samochodem mogą poruszać się osoby,
    których celem będzie zakłócanie protestu w Warszawie. Nasze działania
    miały na celu wyłącznie zapewnienie bezpieczeństwa - mówi "Wyborczej"
    komisarz Karolina Kańka, rzeczniczka policji w Pruszkowie."
    Chyba, ze pani rzecznik klamie ...

    to sie zastanawiam kogo ta IP popiera. I kogo policja popiera :-)

    A druga sprawa - to jak dobrze maja zinwigilowane srodowisko ... kiedy
    im IP podpadlo i co kontroluja ?

    J.

  • 5. Data: 2020-11-02 15:40:59
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    "J.F." <j...@p...onet.pl> pisze:
> [...]
    > komisarz Karolina Kańka, rzeczniczka policji w Pruszkowie."
    > Chyba, ze pani rzecznik klamie ... [...]

    Można podejść od ogona: jeśli pani rzecznik mówi *całą* prawdę to w
    połączeniu z aż trzema kontrolami "może sugerować niekompetencje"
    policjantów przeprowadzających dwie pierwsze kontrole.
    Taka samokrytyka ["cudzokrytyka" innych jednostek policji ;-) ]

    A wersji cynicznej: pani rzecznik w praktyce publicznie wystękała
    instrukcje obsługi napuszczania policji na przeciwników politycznych
    w długiej trasie.

    --
    A. Filip

  • 6. Data: 2020-11-02 15:46:32
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 02.11.2020 o 15:40, A. Filip pisze:

> [...]
    > policjantów przeprowadzających dwie pierwsze kontrole.
    > Taka samokrytyka ["cudzokrytyka" innych jednostek policji ;-) ]

    Rzecznik kłamie z zasady - taka jego praca - tylko ładniej to nazywa.

    > A wersji cynicznej: pani rzecznik w praktyce publicznie wystękała
    > instrukcje obsługi napuszczania policji na przeciwników politycznych
    > w długiej trasie.

    Chyba tylko robert mógłby mieć tu wątpliwości;)

    --
    Shrek

  • 7. Data: 2020-11-02 20:36:16
    Od: a...@g...com

    użytkownik J.F. napisał:
> [...]
    st-zatrzymala-ich-policja-4738921

    > Ale co to za Inicjatywa Pracownicza i skad drogowka wie, ze ma ich

    Zwykle wyglądają trochę dziwnie. Elgiebety mężczyźni wyglądają
    jak pół dupy zza krzaka, kobiety zaś są obcięte na krótko, albo
    mają różnobarwne włosy. No i zwykle coś knują, tak że łatwo poznać:)

  • 8. Data: 2020-11-03 00:39:40
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2020-11-02, A. Filip <a...@p...pl> wrote:
> [...]
    > (prawny ale nie wizerunkowy) jeśli pozwy "aż po Strasburg/ETPC" za te
    > zatrzymania są "bardzo mało prawdopodobne".

    To się nazywa instynkt, ważna cecha wielu słúżb operacyjnych. "Wysoki
    Sądzie, trudno mi podać konkretny powód zatrzymania, ale coś w tym
    wszystkim wydało mi się podejrzane". A skoro aż tyle patroli ich
    zatrzymało, to znaczy dobrze policjantów szkola.

    --
    Marcin

  • 9. Data: 2020-11-03 00:45:17
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> pisze:
> [...]
    > wszystkim wydało mi się podejrzane". A skoro aż tyle patroli ich
    > zatrzymało, to znaczy dobrze policjantów szkola.

    Kariera w kabarecie stoi przed tobą otworem IMHO :-)

    --
    A. Filip