  • 1. Data: 2020-11-01 23:51:17
    Temat: Dziady
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    Michał Szpak (30 l.) dołączył do grona gwiazd, które wspierają Strajk
    Kobiet. Wokalista na co dzień związany z show "The Voice of Poland"
    wziął udział w przedsięwzięciu, które z pewnością nie spodobało się
    Jarosławowi Kaczyńskiemu. Muzyk razem z innymi artystami zagrali
    "Dziady" tuż pod domem prezesa PiS...

    https://www.se.pl/wiadomosci/gwiazdy/szpak-zagral-dz
    iady-kaczynskiemu-to-koniec-jego-kariery-w-tvp-aa-1Z
    71-Eb7x-Mb8q.html

    Szychy pewno nie było w domu. Mogli go ekskortować gdzieś helikopterem.

    --
    animka

  • 2. Data: 2020-11-02 01:42:11
    Temat: Re: Dziady pod domem Kaczyńskiego
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Animka <a...@t...ja.wp.pl> pisze:
> [...]
    71-Eb7x-Mb8q.html

    > Szychy pewno nie było w domu. Mogli go ekskortować gdzieś helikopterem.

    A postujesz to na grupę prawo (a nie polityka) bo chcesz się dowiedzieć
    za co go można ukarać i jak bardzo? :-)

    --
    A. Filip

  • 3. Data: 2020-11-02 09:58:50
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    W dniu 02.11.2020 o 01:42, A. Filip pisze:

    iady-kaczynskiemu-to-koniec-jego-kariery-w-tvp-aa-1Z
    71-Eb7x-Mb8q.html

    > A postujesz to na grupę prawo (a nie polityka) bo chcesz się dowiedzieć
    > za co go można ukarać i jak bardzo? :-)

    Nie. Po to żebyś mógł zmienić temat wątku i się dowartościować, jełopie.

    --
    Sonn

  • 4. Data: 2020-11-02 10:29:29
    Temat: Re: Dziady
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Taki z Ciebie troll, jakie z nich gwiazdy.

    -----

  • 5. Data: 2020-11-02 11:52:53
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-11-02 o 01:42, A. Filip pisze:

    iady-kaczynskiemu-to-koniec-jego-kariery-w-tvp-aa-1Z
    71-Eb7x-Mb8q.html

    > A postujesz to na grupę prawo (a nie polityka) bo chcesz się dowiedzieć
    > za co go można ukarać i jak bardzo? :-)

    A tak dla zgrywu tu napisałam. Nie subskrybuję grupy polityka.

    --
    animka