  • 1. Data: 2003-03-20 18:57:17
    Temat: Dowody do rozwodu
    Od: "s0seN" <s...@p...onet.pl>

    Witam,
    Niestety ostatnio znalazle zdjecia oraz pliki tekstowe wskazujace na to ze
    moja zona mnie zdradza, czy takie dowody w postaci elektronicznej moga byc
    dowodem ??

    Pozdrawiam,
    s0seN

  • 2. Data: 2003-03-20 19:27:45
    Temat: Re: Dowody do rozwodu
    Od: "leon" <L...@i...pl>

> [...]
    ze
    > moja zona mnie zdradza, czy takie dowody w postaci elektronicznej moga byc

    ktos kiedys wsponminal ze zdjecia to tylko klisze,
    co do plikow txt to jest kwestia dyskusyjna , ja uwazam ze nie ( zbyt latwo
    podrobic) a niektorzy mowia ze zalezy od sadu,

    leon

  • 3. Data: 2003-03-20 20:23:52
    Od: "Mak" <m...@a...umcs.lublin.pl>

> [...]
    ze
    > moja zona mnie zdradza, czy takie dowody w postaci elektronicznej moga byc

    A moze lepeij cicho siedziec i przylapac malzonke z aparatem w reku?

  • 4. Data: 2003-03-20 21:11:11
    Od: "Sandra" <J...@w...pl>

    Użytkownik s0seN <s...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b5d2uf$24o$...@f...acn.pl...
> [...]
    ze
    > moja zona mnie zdradza, czy takie dowody w postaci elektronicznej moga byc

    a gdzie jest napisane ,ze to są jej zdjęcia a nie twoje ...e sliski temat
    może sie okazać ,ze to ty zmieniłes orientacje / oczywiście bez obrazy / a
    lisciki mozna faktycznie przerobić, i zależy jeszcze co rozumiesz przez
    zdradę .zdrada w postaci pogaduch czy pisania listów ? to nie jest takie
    proste by udowodnić,że takie zachowanie moze byc zdradą ...wywal kompa i juz
    nie bedzie zdrad ...no chyba,ze masz bardziej wiarygodne dowody to już inna
    historia...

    Sandra

  • 5. Data: 2003-03-21 05:43:02
    Od: "SzerszeN" <s...@t...pl>

    Użytkownik "s0seN" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    ze
    > moja zona mnie zdradza, czy takie dowody w postaci elektronicznej moga byc

    zainstaluj dodatkowo jakiegos szpiega na kompie, bedziesz mial wtedy
    wszystko co potrzeba zeby ewentualnie rozwinac, badz zmniejszyc swoje
    podejzenia i podjac dalsze kroki, sa fajne programiki pracujace w tle i
    znane tylko instalujacemu, ktore robia screany z ekrany co ustawiony przez
    ciebie czas, oraz zapisuja wszystko wystukane z klawiatury, jest opcja
    rowniez ze co jakis czas wysylaja ci to wszystko na zadany przez ciebie
    adres emailowy

    pozdrawiam i zycze milego rozczarowania, to nic nie milego dowiedziec sie ze
    rona doprawia ci rogi
    szerszen

  • 6. Data: 2003-03-21 08:58:22
    Od: "Grazyna" <g...@w...pl>

> [...]
    ze
    > moja zona mnie zdradza, czy takie dowody w postaci elektronicznej moga byc

    a po kiego Ci potrzebne dowody zdrady zony do rozwodu? Czyzby szanowna
    malzonka nie zgadzala sie sie na rozwod, czy tez jeszcze nic nie wie i
    chcesz jej zrobic niespodzianke? W sadzie to niepotrzebne, jezeli obie
    strony stwierdza zgodnie, ze nastapil zupelny i trwaly rozklad pozycia
    malzenskiego. Jesli zona bedzie miala choc troche odwagi to przyzna przed
    sadem, ze ma kogos innego i wowczas zadne zdjecia, listy itp. itd. nie beda
    potrzebne.
    Pozdrawiam goraco
    grazyna

  • 7. Data: 2003-03-21 09:12:05
    Od: "s0seN" <s...@p...onet.pl>

    dzieki, chyba rozwiazalem problem rzeczywiscie nie ma sensu sie denerwowac.
    Przyznala sie do wszystkiego jak pokazalem jej zdjecia + pare innych
    rzeczy... coz samo zycie.

    Dzieki wszystkim.
    Pozdrowka,
    s0seN (niedlugo do wziecia ;)

  • 8. Data: 2003-03-21 09:38:51
    Od: "Grazyna" <g...@w...pl>

> [...]
    denerwowac.
    > Przyznala sie do wszystkiego jak pokazalem jej zdjecia + pare innych

    Wow, do wziecia? ;)
    I Ty o tym tak publicznie? Nie boisz sie byc zasypanym ofertami
    matrymonialnymi? Moze odpocznij troche ;)))))
    Pozdr.
    grazyna

  • 9. Data: 2003-03-21 17:14:11
    Od: "s0seN" <s...@p...onet.pl>

    Nie ma problemu, jak czlowiek sobie wszystko przemysli to sie inaczej zyje.

    Pozdrowka,
    s0seN

  • 10. Data: 2003-03-21 17:15:28
    Od: "Sandra" <J...@w...pl>

    Użytkownik s0seN <s...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b5fh92$e6i$...@f...acn.pl...
    > Nie ma problemu, jak czlowiek sobie wszystko przemysli to sie inaczej
    zyje.

    i niekiedy bardziej kocha :-)

    Sandra