    From: "SzerszeN" <s...@t...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Dowody do rozwodu
    Date: Fri, 21 Mar 2003 05:43:02 GMT

    Użytkownik "s0seN" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:b5d2uf$24o$1@foka.acn.pl...
    > Witam,
    > Niestety ostatnio znalazle zdjecia oraz pliki tekstowe wskazujace na to
    ze
    > moja zona mnie zdradza, czy takie dowody w postaci elektronicznej moga byc
    > dowodem ??

    zainstaluj dodatkowo jakiegos szpiega na kompie, bedziesz mial wtedy
    wszystko co potrzeba zeby ewentualnie rozwinac, badz zmniejszyc swoje
    podejzenia i podjac dalsze kroki, sa fajne programiki pracujace w tle i
    znane tylko instalujacemu, ktore robia screany z ekrany co ustawiony przez
    ciebie czas, oraz zapisuja wszystko wystukane z klawiatury, jest opcja
    rowniez ze co jakis czas wysylaja ci to wszystko na zadany przez ciebie
    adres emailowy

    pozdrawiam i zycze milego rozczarowania, to nic nie milego dowiedziec sie ze
    rona doprawia ci rogi
    szerszen