  • 1. Data: 2003-03-20 17:10:00
    Temat: Re: Rodzice kupili bratu mieszkanie a ja nie dostalem nic-co robic ?
    Od: "Mariusz Jędrzejec [mr.]" <m...@p...com.USUN.TO>

    > Jakis czas temu kiedy brat sie zenil rodzice kupili mu mieszkanie-w
    > niedlugim czasie ja rowniez bede sie zenil jednak rodzice chowaja glowe
    > piasek i nie chca slyszec o kupnie mieszkania dla mnie.Mowiac krotko
    > jestem
    > dyskryminowany.
    > Slyszalem cos o prawie "zachowku"-ale nie wiem o co chodzi.Jak dochodzic
    > swoich praw ? Co robic ?

    Co robić? Nie stój, nie czekaj, nie puść tego płazem!

    Wiesz jednak, że zachowek będzie miał zastosowanie dopiero po śmierci
    rodziców. Oczywiście, w zaistniałej sytuacji masz pełne prawo ten dzień
    przyspieszyć (brat też niech uważa). Tylko nie zapomnij w sądzie
    wielokrotnie powtórzyć, że jesteś sierotą!
    Głowa do góry! Póki co, zapisz się do SLDUP - w razie problemów
    zdobędziesz dzięki temu dodatkowe punkty u "ministry" ds. równego statusu,
    zajmującej się przeciwdziałaniem dyskryminacji ze wzgledu na płeć, rasę,
    pochodzenie narodowe i etniczne, wiek i orientację seksualną (która już np.
    odkryła, że dyskryminuje ją język polski, dlatego tworzy własny -
    niedyskryminujący) - możesz się powołać na wszystkie ww. kryteria i nikt
    cię nie ruszy - przynajmniej do czasu, gdy sam bedziesz mieć dzieci (w
    końcu wstępujesz właśnie w reakcyjny związek partnerski), ale od czego
    ustawa skrobankowa? W razie czego oskarż je, że swoim pojawieniem
    ograniczyły twoją wolność i kolejny raz jesteś dyskryminowany! A może
    rozwiązaniem wszystkich problemów będzie szybka legalizacja eutanazji? W
    każdym bądź razie widzę, że masz przed soba wilekie perspektywy w dziele
    szukania dyskryminacji. Może sam kiedyś zostaniesz "ministrą"?

    pozdrawiam niedyskryminująco w najmniejszym nawet stopniu, co zresztą mam
    na piśmie potwierdzonym przez trzy urzędy.

    /-/

    Mariusz [mr.]

    mjedrz#polbox:com

    CETERUM CENSEO COMMUNIS IMPERIUM IN POLONIA ESSE DELENDUM.