  • 1. Data: 2006-01-18 15:14:43
    Temat: Dowod zakupu a clo
    Od: Bizon <b...@p...fm>

    Witam!
    Sprowadzilem pamieci do swojego pc z usa i przyszedl do mnie
    list z UC z prosba o przefaxowanie dowodu zakupu. Po co im on?
    Co jak go nie wysle? Co jak wysle? Czy bede musial placic jakies
    clo albo podatek? Dzwonilem od tego UC, ale tam byla bardzo niemila
    pani.

    Pozdrawiam
    Karol

  • 2. Data: 2006-01-18 15:50:23
    Temat: Re: Dowod zakupu a clo
    Od: "vertret" <vertret@@@op.pl>

    Użytkownik "Bizon" <b...@p...fm> napisał w wiadomości

    > Dzwonilem od tego UC, ale tam byla bardzo niemila pani.

    Bycie niemiłym jest warunkiem przyjęcia do UC.

    --
    vertret

  • 3. Data: 2006-01-18 17:57:37
    Od: "Zdzislaw" <z...@u...pl>

> [...]
    > Co jak go nie wysle? Co jak wysle? Czy bede musial placic jakies
    > clo albo podatek? Dzwonilem od tego UC, ale tam byla bardzo niemila
    chca sprawdzic ile zaplacile jezeli przekroczy 30 euro to zaplacisz Vat

  • 4. Data: 2006-01-18 20:25:43
    Od: Bizon <b...@p...fm>

    Dnia 18-01-2006 o 18:57:37 Zdzislaw <z...@u...pl> napisał:

    > chca sprawdzic ile zaplacile jezeli przekroczy 30 euro to zaplacisz Vat

    A co jesli nie mam dowodu zakupu? Nie nalicza mnie?

    Pozdrawiam
    Karol

  • 5. Data: 2006-01-18 21:23:33
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    > A co jesli nie mam dowodu zakupu? Nie nalicza mnie?

    Ustala cene zakupu jaka uznaja za stosowna i sie okaze.

    sz.