  • 1. Data: 2006-01-18 14:06:05
    Temat: Stawka za godziny nocne
    Od: "DAD" <d...@o...pl>

    Witam

    Nie wiem czy dobrze trafilem, ale sadze ze ktos sie na tym na pewno znac
    bedzie.

    Za prace w godzinach nocnych naliczany jest dodatek 20%.
    Czy te 20% naliczane jest od stawki pracownika, czy od najnizszej stawki.
    Pytam, bo mam wrazenie ze personalna w firmie jest w bledzie.

    pozdrawiam
    DAD

  • 2. Data: 2006-01-18 15:13:51
    Temat: Re: Stawka za godziny nocne
    Od: Mecenas <m...@p...pl>

    DAD napisał(a):
> [...]
    > Czy te 20% naliczane jest od stawki pracownika, czy od najnizszej stawki.
    > Pytam, bo mam wrazenie ze personalna w firmie jest w bledzie.

    art. 151 ze znaczkiem 8 paragraf 1 Kodeksu pracy:
    za pracę w porze nocnej przysługuje dodatek w wysokości 20%
    stawki godzinowej winikającej z minimalnego wynagrodzenia za pracę
    ustalonego przez ustawę o minimalnym wynagrodzeniu.

    Michał
    m...@o...pl
    www.prawo.hg.pl
    GG 5024066