  • 1. Data: 2006-01-18 15:49:29
    Temat: sprawca rozbicia szyby samochodowej unika zapłaty...
    Od: "olo2" <j...@p...onet.pl>

    Dzień dobry

    Pewien młody człowiek rozbił mi przypadkowo ręką szybę w samochodzie.
    Spisałem z nim oświadczenie w którego treści widnieje, iż uszkodził mi
    szybę. Na wszelki wypadek też skserowałem jego polisę - chociaż to chyba na
    nic bo to przecież nie wypadek samochodowy. Sprawca miał mi do kilku dni
    zapłacić za tę szybę 300 zł (tyle wycenił serwis) ale się nie zjawił i
    unika telefonów.

    Co mogę z tym zrobić ? Policja?

  • 2. Data: 2006-01-18 16:18:48
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    olo2 wrote:
> [...]
    > nic bo to przecież nie wypadek samochodowy. Sprawca miał mi do kilku dni
    > zapłacić za tę szybę 300 zł (tyle wycenił serwis) ale się nie zjawił i

    Wezwanie do zapłaty, sąd, wyrok, komornik