  • Data: 2018-02-07 13:35:19
    Temat: Re: Dostawca internetu chce zabrać kabel
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:5a78ad02$0$600$6...@n...neostrada.
    pl...
    >Zakładając, że jak piszesz - w umowie na temat kabla nie ma nic, to
    >moim zdaniem zastosowanie będzie miał art. 191 kc. Kabel jest
    >właściciela nieruchomości.

    Hm, na moj gust dyskusyjne.
    Rury w scianach, albo przewody zatynkowane, ale luzny kabel,
    przymocowany gdzies pod dachem ?

    A przekazanie tej wlasnosci ? Kto za to zaplacil, i czy podatek
    ujszczono ?

    No i wraca moje stare pytanie, czy przybic telewizor łancuchem do
    sciany.
    Na komornika :-)
    I np w mieszkaniu na wynajem :-)

    A bateria umywalkowa to rzecz ruchoma, czy komornik moze zajac ?

    J.