  • 1. Data: 2004-07-04 19:14:49
    Temat: Doradctwo bez aplikacji
    Od: Zem <z...@S...tlen.pl>

    Czołem!

    Słyszałem kiedyś o absolwentach prawa, którzy założyli firmę zajmującą
    się poradami prawnymi. Nazwali to trochę inaczej i dzięki temu mogli
    przełamać choć w małym stopniu monopol aplikacyjny.
    Wiadomo wam coś więcej o tym? Bardzo jestem ciekaw gdzie można znależć
    takie firmy i na jakiej podstawie prawnej one działają.

    Pozdrawiam, Zemkisz.

  • 2. Data: 2004-07-04 19:15:15
    Temat: Re: Doradctwo bez aplikacji
    Od: Falkenstein <f...@p...fm>

    Dnia Sun, 04 Jul 2004 21:14:49 +0200, Zem <z...@S...tlen.pl> napisał:

> [...]
    > Wiadomo wam coś więcej o tym? Bardzo jestem ciekaw gdzie można znależć
    > takie firmy i na jakiej podstawie prawnej one działają.

    Na takiej samej zasadzie jak szewcy i hydraulicy.

    --
    Falkenstein
    Sprawiedliwość jest podobno najwyższym dobrem Rzeczypospolitej

  • 3. Data: 2004-07-04 19:39:03
    Od: "Marek" <p...@i...pl>

    Użytkownik "Zem" :

    > Słyszałem kiedyś o absolwentach prawa, którzy założyli firmę zajmującą
    > się poradami prawnymi.

    Ciekawe, czy udało się im ubezpieczyć.

    --
    Pzdr.

    Marek

  • 4. Data: 2004-07-04 22:31:28
    Od: Michał Szklarski <m...@w...pl>

    Użytkownik Marek napisał:

    > Ciekawe, czy udało się im ubezpieczyć.

    To insza inszość, ale tak czy siak wolno im - wypowiadał się w tej sprawie
    jakiś rok temu Sąd Najwyższy.

    --
    @ @ Michał Szklarski o-o