  • Data: 2004-07-31 00:11:06
    Temat: Re: Dopiski na umowie
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Johnson" <j...@a...pl.nospam> napisał w wiadomości
    news:ceehtm$34i$1@news.onet.pl...

    > Ale teraz to mnie totalnie osłabiłeś. Jakie znów przestępstwo ? To po
    prostu
    > nowa oferta i tyle.

    Oczywiście! Szkoda, ze ta oferta jest od razu opatrzona akceptującym
    podpisem drugiej strony. Zdaje się, że ten fakt przeoczyłeś. Po za tym
    uważam podobnie jak Ty.

    > Dokument jakim jest umowa w formie pisemnej jest wystawiany przez obydwie
    > strony. I one dopóki go nie podpiszą mogą na nim pisać cokolwiek chcą.
    Treść
    > dokumentu staje się wiążąca dopiero z chwilą zaakceptowania jego treści
    przez
    > obydwu wystawców.

    Święte słowa, ale nową umowę należało sporządzić jako nowy dokument, a nie
    dopisywać niczego na egzemplarzu z podpisem adwersarza. Mógł użyć nawet
    starego. Wersja minimum, to zamalowuję korektorem podpis przysyłającego.
    Dopisuję co uważam za stosowne. Kseruję i dwie kserokopię podpisuję i
    wysyłam. Teraz piłka jest po stronie pierwotnie wysyłającego. Może
    zaakceptować te warunki i odesłać jeden podpisany egzemplarz, albo powtórzyć
    operacje wyżej opisane. To wszystko, o ile nie potrafią uzgodnić warunków
    przez telefon.