  • Data: 2004-07-31 09:47:29
    Temat: Re: Dopiski na umowie
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marcin Debowski pisze:

    > Ja nie rozumiem jak w ogóle można się zastanawiać, czy taka jednostronna
    > ingerencja w dokument jest ważna?
    > Owszem, zwyczajowo tego typu poprawki są stosowane jeśli w momencie
    > podpisywania ktoś sie np. pomyli lub strony wprowadzą zmianę. I wtedy
    > każda taka zmiana jest parafowana, jeśli dotyczy tresci umowy - przez obie
    > strony, jeśli tylko korekty pomyłki (np. ktoś podał błędny nr. dowodu) -
    > przez stronę która błąd popełniła.

    Mysle,z e jesli tekst byl uzgodniony wczesniej to na takie dictum nalezy
    pomysleco polubownym rozstaniu sie... Jesli poprawki sa "do zaakceptowania"
    to i tak nie mozna tego tak zostawic, napisalbym do kontrahenta ze w zwiazku
    z zaproponowanymi poprawkami prosze o dostarzenie drugiego egzemplarza
    umowy celem parafowania poprawek, lub celem zastapienia nowym..

    Boguslaw