  • Data: 2004-08-04 04:07:05
    Temat: Re: Dopiski na umowie
    Od: Marcin Debowski <a...@I...notrix.net> szukaj wiadomości tego autora

    In article <cep6o8$eph$2@nemesis.news.tpi.pl>, Samotnik wrote:
    > Panowie, ja po prostu chcę wiedzieć, jak mogę podważyć ręczny dopisek
    > kontrahenta na obydwu kopiach umowy, które mu wysłałem podpisane. ;)

    No musisz jakoś wykazać, że zostało to dopisane później. Prawdę mówiąc
    pojęcia nie mam jak na coś takiego (jak ręczny, nieparafowany dopisek)
    zapatrują się polskie sądy. Masz jakiś świadków, że posłałeś taką a nie
    inną postać umowy? Masz kopie posłanej umowy? Ile czasu upłynęło od
    złożenia twojego podpisu do podopisywania nowych rzeczy? Ile czasu
    upłynęło od naniesienia tych poprawek do teraz?

    --
    Marcin