  • 51. Data: 2010-10-09 10:49:17
    Temat: Re: Dopalacze ...
    Od: Kotlet z karkówki <m...@m...maill>

    W dniu 2010-10-08 21:10, Robert Tomasik pisze:
    > Użytkownik "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> napisał w
    > wiadomości news:i8njuk$9ll$1@news.onet.pl...

    > To zawsze bedzie wątpliwość, czy to była taki sam klej. :-)

    z tego co mi wiadomo dwa specyfiki w ktorych wykryto nielegalne
    substancje byly sprzedawane przez siec dopalacze.com, a zamknieto
    wszystkie sieci .

    --
    http://program.do.wystawiania.faktur.dumpingowiec.pl - rewelacja !
    http://program.do.fakturowania.dumpingowiec.pl

  • 52. Data: 2010-10-09 11:02:19
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Kotlet z karkówki wrote:

    > z tego co mi wiadomo dwa specyfiki w ktorych wykryto nielegalne
    > substancje byly sprzedawane przez siec dopalacze.com, a zamknieto
    > wszystkie sieci .

    Bo decydowało nie prawo tylko wola polityczna.
    Ciekawe ile to będzie nas kosztować.

  • 53. Data: 2010-10-09 18:51:40
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Kozdra" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Jarzeniowki (ktorych nie znosze) w porownaniu z LED to jak by sloneczko

    Kup sobie na Allegro jarzeniowki dla terrarystow (nie terrorystow) o
    wspolczynniku wiernosci kolorow powyzej 90%.
    Rurka kosztuje ok. 20. Polubisz jarzeniowki. Piekne biale swiatlo, w ktorym
    kolor czerwony wyglada jak czerwony, a nie jak niewiadomo co - jak w
    przypadku klasycznych jarzeniowek o wiernosci odtwarzania kolorow z
    przedzialu 50-60%.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 54. Data: 2010-10-09 20:54:32
    Od: "Tomy M." <t...@a...com>

    W dniu 2010-10-08 11:07, pmlb pisze:

    > Ale o co biega?
    > Czyzby w Polsce 90% obywateli nie koglo zyc bez srodkow odurzajacych?
    > <oze latwiej wyjsc na uloice i wygonic Kaczora i Donalda do disnejlandu:)))
    > I skonczyc ta zbrodnicza i zlodziejska bande zwana PO PiS?
    > Byc moze wowczas srodki odurzajace nie beda potrzebne!

    Ejjj ... kolega może spojrzy: www.ansibl.com
    Ja tego rozpuszczalnika nie ćpam, wręcz go nie cierpię
    ale malować lakierami wodnymi aerografem się nie da :-/
    Pytam się bo już niedawno straszyli mnie w mieszalni
    lakierów że może być problem ze sprzedażą lakierów
    na bazie rozpuszczalników organicznych w zawiązku
    z przepisami UE :-/

    Tomy M.

  • 55. Data: 2010-10-09 21:02:14
    Od: "Tomy M." <t...@a...com>

    W dniu 2010-10-08 16:43, pwz pisze:
    > (...)
    >
    > Najpierw przeczytaj całość. Chodzi o środki "...których wytwarzanie i
    > wprowadzanie do obrotu nie jest regulowane na podstawie przepisów
    > odrębnych..."
    >
    > Heh, 'prawnicy'...
    > pwz

    Jestem lakiernikiem, nie prawnikiem. Pytam o to czy robić
    zapasy rozpuszczalnika nitrocelulozowego.

    Tomy M.

  • 56. Data: 2010-10-09 21:31:59
    Od: "pmlb" <b...@d...pl>

    ?

    "Tomy M." <t...@a...com> wrote in message

> [...]
    > lakierów że może być problem ze sprzedażą lakierów
    > na bazie rozpuszczalników organicznych w zawiązku

    Facet jak ja sie na tej branzy totalnie nie znam, t sie pewnie znasz, wiec
    pewnie wiesz jakie sa zamienniki?
    Jak nie to moze warto sie przebranzowic? To takie modne slowo w Polsce
    ostatnio.

  • 57. Data: 2010-10-09 21:41:56
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "pmlb" <b...@d...pl> napisał

    > Facet jak ja sie na tej branzy totalnie nie znam,

    To możesz sie nią zajmować jako minister.

    > pewnie wiesz jakie sa zamienniki?

    Jakie by nie były, też się je zdelegalizuje. Tak było z dopalaczami.

    > Jak nie to moze warto sie przebranzowic? To takie modne slowo w
    > Polsce ostatnio.

    Świetny pomysł, przestań pisać a zacznij czytać.

  • 58. Data: 2010-10-10 00:10:56
    Od: "pmlb" <b...@d...pl>

    ?

    "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> wrote in message
    > Użytkownik "pmlb" <b...@d...pl> napisał

    > To możesz sie nią zajmować jako minister.

    A czy ja gdzies napisalem, ze chce byc ministrem?
    Tylko napisalem, ze jak nie bedzie mozna akiego rozpuszczalnika kupic to
    pewnie bedzie inny... nie? swiat sie konczy bo tamtego nie bedzie?

    > Jakie by nie były, też się je zdelegalizuje. Tak było z dopalaczami.

    Doplacze sa dla debili ktorzy maja ptasie mozdzki... Ja nie potrzebuje
    zadnych dopalaczy, moje zdrowie psychiczne jest wysmienite...
    Jesli ci brakuje wachania kleju to przykro mi... ale moze to dobrze dla
    ciebie...
    Poza tym, jak juz wspomnialem to zaslona dymna do przepchniecia budgetu, ale
    skad ty masz to wiedziec, jak caly czas tylko klej wdychasz...

    > Świetny pomysł, przestań pisać a zacznij czytać.

    A to niby dlaczego, bo nie wacham jak ty?/

  • 59. Data: 2010-10-10 05:39:20
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "pmlb" <b...@d...pl> napisał

    > A czy ja gdzies napisalem, ze chce byc ministrem?

    Nigdzie. Ale gdybyś zechciał to się nadajesz ;)

    > Doplacze sa dla debili ktorzy maja ptasie mozdzki...

    Też tak myślę. Ale to nie powód by zakazywać wszystkiego
    i to jeszcze w taki chaotyczny sposób.

  • 60. Data: 2010-10-10 09:10:49
    Od: "pmlb" <b...@d...pl>

    ?

    > Użytkownik "pmlb" <b...@d...pl> napisał

    > Nigdzie. Ale gdybyś zechciał to się nadajesz ;)

    > Też tak myślę. Ale to nie powód by zakazywać wszystkiego
    > i to jeszcze w taki chaotyczny sposób.

    Bo ma to zacmic przepychanie bugedtu! Rozumiesz?
    Dlaczego ludzie nie sa zajecie wlasnie tym tylko idiotami o ptasich
    mozdzkach dla ktorych wachanie kleju to podstawa egzysteci?
    Dales sie poniesc mediom? Zakazywanie i ograniczanie wolnosci jest 1000 razy
    wieksze w planowanym budgecie - sa jakies protesty?
    Jak przepychano VAT to media z cala polska pasjonowali sie obroncami
    krzyza...