  • 1. Data: 2010-10-07 21:36:49
    Temat: Dopalacze ...
    Od: "Tomy M." <t...@a...com>

    <<
    Rządowy projekt wprowadza przepisy, które zakazują wytwarzania i
    wprowadzania do obrotu na terenie Polski jakichkolwiek substancji
    (niezależnie od ich stanu fizycznego i źródła pochodzenia, w tym roślin,
    grzybów oraz ich części) lub produktów, które mogą być używane jak
    środki odurzające lub substancje psychotropowe. >>

    Co w takim razie z rozpuszczalnikami lakierniczymi?
    ... kurcze, nie wiem czy robić zapasy NITRO czy
    nie ma potrzeby...

    Tomy M.

  • 2. Data: 2010-10-07 21:41:17
    Temat: Re: Dopalacze ...
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Tomy M." <t...@a...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > odurzające lub substancje psychotropowe. >>
    >
    > Co w takim razie z rozpuszczalnikami lakierniczymi?
    > ... kurcze, nie wiem czy robić zapasy NITRO czy

    Sam jestem ciekawy, jak oni to zdefiniują.

  • 3. Data: 2010-10-07 21:44:48
    Od: "Stokrotka" <o...@a...pl>

    Podobno bardzo mocna herbata ma takie działanie.
    Już mam wykupywać jaknżaruwki i termometry rtęciowe?

  • 4. Data: 2010-10-07 21:45:29
    Od: mi <m...@o...pl>

    On 07.10.2010 23:36, Tomy M. wrote:
    > Co w takim razie z rozpuszczalnikami lakierniczymi?
    > ... kurcze, nie wiem czy robić zapasy NITRO czy
    > nie ma potrzeby...

    Jak to co? Kolejne martwe prawo stosowane wybiórczo od wielkiego dzwonu
    gdy ktoś na kogoś będzie zbierał haki. Sowiecka kultura prawna.

    mi

  • 5. Data: 2010-10-07 23:14:16
    Temat: [OT] Re: Dopalacze ...
    Od: <s...@a...pl>

    > Podobno bardzo mocna herbata ma takie działanie.
    > Już mam wykupywać jaknżaruwki i termometry rtęciowe?
    >
    > --
    > (tekst w nowej ortografi: ó->u, ch->h, rz->ż lub sz, -ii -> -i)
    > Ortografia to NAWYK, często nielogiczny, ktury ludzie ociężali umysłowo,
    > nażucają bezmyślnie następnym pokoleniom. reforma.ortografi.w.interia.pl

    Powinieneś chyba napisać:

    Podobno bardzo mocna herbata ma takie dźiałanie.
    Jusz mam wykupywać jak żarufki i termometry rtenciowe?

    :)

  • 6. Data: 2010-10-07 23:20:25
    Temat: Re: [OT] Re: Dopalacze ...
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (10/08/2010 01:14 AM), s...@a...pl wrote:

    > Powinieneś chyba napisać:
    >
    > Podobno bardzo mocna herbata ma takie dźiałanie.
    > Jusz mam wykupywać jak żarufki i termometry rtenciowe?
    ^^^^^^^

    "szarufki"!.

    Poza tym czemu "podobno bardzo mocna herbata" a nie "potopno parco mocna
    herpata"? Jak upraszczać i rewolucjonizować, to na całego ;).

    p. m.

  • 7. Data: 2010-10-07 23:43:41
    Od: "Marcin [3M]" <m...@g...pl>

> [...]
    >
    > Poza tym czemu "podobno bardzo mocna herbata" a nie "potopno parco mocna
    > herpata"? Jak upraszczać i rewolucjonizować, to na całego ;).

    sapomieliśta o pensynie.
    ftychana tesz ponjefiera.
    nie fiem, szy aksysa smiejszy popyd.

  • 8. Data: 2010-10-08 00:02:15
    Od: <s...@a...pl>

    > sapomieliśta o pensynie.
    > ftychana tesz ponjefiera.
    > nie fiem, szy aksysa smiejszy popyd.

    Tylko nie siadaj toważyszu dzisiejszej nocy za kułkiem. Z tyloma promilami jest
    to bardzo niebespieczne. Grozi wypatkiem!

  • 9. Data: 2010-10-08 05:14:50
    Od: MarekKasia <k...@g...com>

    On 7 Paź, 23:44, "Stokrotka" <o...@a...pl> wrote:

    > (tekst w nowej ortografi: ó->u, ch->h, rz->ż lub sz, -ii -> -i)
    > Ortografia to NAWYK, często nielogiczny, ktury ludzie ociężali umysłowo,
    > nażucają bezmyślnie następnym pokoleniom. reforma.ortografi.w.interia.pl

    Nikt nikomu nie narzuca, możesz pisać jak chcesz, ale się nie dziw,
    jak ludzie będą na Ciebie patrzeć jakbyś się w błocie taplała. O tyle
    dla Ciebie lepiej, jak bez cyconosza.

  • 10. Data: 2010-10-08 05:57:45
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 07.10.2010 23:41, Robert Tomasik pisze:
    > Użytkownik "Tomy M." <t...@a...com> napisał w wiadomości

    > Sam jestem ciekawy, jak oni to zdefiniują.

    Dlatego z góry apeluję: jeśli to wejdzie w takiej postaci - DONOSIĆ,
    DONOSIĆ I DONOSIĆ ;->

    Zablokujemy prokuratury wnioskami!