  • 1. Data: 2012-09-03 20:52:21
    Temat: Do kogo z tym?
    Od: "Stokrotka" <o...@i...pl>

    (wyjątkowo w tradycyjnej ortografii)
    Obok mojego garażu wiosną postawiono furtkę, a potem ktoś samowolnie
    wybudował chodnik ponad rurą gazową biegnąca wzdłuż tego nowego chodnika,
    miejsce to posypano solą, co spowodowało wyczuwalny zapach gazu, dodatkowo
    furtka narusza bezpieczeństwo korzystania z mojego garażu.
    Napisałam pismo do spółdzielni. Spółdzielnia (prezes) twierdzi, że
    istnienie chodnika nie narusza bezpieczeństwa.
    Napisałam więc 2 miesiące temu pismo do Rady Nadzorczej Spółdzielni
    (zgodnie ze statutem jest tryb skargi). Mam potwierdzenie przyjęcia pisma
    przez spółdzielnię. Dziś podobnie jak miesiąc temu upomniałam się o
    odpowiedź.
    Usłyszałam od urzędniczki Sikorskiej, że nie ma odpowiedzi, i, że rada
    zbiera się we wrześniu. Dowiedziałam się też, że zbierała się w sierpniu,
    ale nie uzyskałam odpowiedzi na pytanie kiedy.
    Od prezesa podległego radzie usłyszałam:
    "Odpowiedzi pani nie otrzyma wogóle, i jak pani nie wyjdzie wezwę policję."
    - Od razu było widać, że pan współpracuje z policją .- odpowiedziałam.
    Na to prezes Harlej:
    "Współpracuję z policją i będę współpracował!"

    Do kogo zwrócić się z żądaniem odpowiedzi od Rady Nadzorczej Spółdzielni na
    złożone w pierwszych dniach lipca pismo?

  • 2. Data: 2012-09-03 21:59:58
    Temat: Re: Do kogo z tym?
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2012-09-03 20:52, Stokrotka pisze:

    > Do kogo zwrócić się z żądaniem odpowiedzi od Rady Nadzorczej
    > Spółdzielni na złożone w pierwszych dniach lipca pismo?

    Z żondaniem zwrucić się koniecznie do pszczelaża. Nómer do niego
    ma sikorska.

    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

  • 3. Data: 2012-09-03 22:08:49
    Od: "Stokrotka" <o...@i...pl>

    > Z żondaniem zwrucić się koniecznie do pszczelaża. Nómer do niego ma
    > sikorska.

    DO Sikorskiej nie mam po iść bo i tak nie da, jak dziś nawet nie podała
    kiedy w sierpniu była rada, a pytałam się kilka razy.

  • 4. Data: 2012-09-03 22:13:57
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2012-09-03 22:08, Stokrotka pisze:
    > DO Sikorskiej nie mam po iść bo i tak nie da, jak dziś nawet nie podała
    > kiedy w sierpniu była rada, a pytałam się kilka razy.
    Dla odmiany spróbuj zapytać Sikorską.

    Maciek

  • 5. Data: 2012-09-03 23:18:06
    Od: "Andy Niwinski" <a...@i...pl>

    Paranoja maniakalna to raczej obsługiwana jest na grupie o medycynie, a nie
    na prawie.

  • 6. Data: 2012-09-04 06:21:37
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Stokrotka wrote:
> [...]
    >
    > Do kogo zwrócić się z żądaniem odpowiedzi od Rady Nadzorczej
    > Spółdzielni na złożone w pierwszych dniach lipca pismo?

    generalnie to ja im bardzo współczuję...

  • 7. Data: 2012-09-04 12:41:54
    Od: t? <tÎż_usenet@interia.pl>

    begin Stokrotka

    > Do kogo zwrócić się z żądaniem odpowiedzi od Rady Nadzorczej Spółdzielni
    > na złożone w pierwszych dniach lipca pismo?

    Zacznij od psychiatry. :))

    --
    ignorance is bliss

  • 8. Data: 2012-09-05 20:38:30
    Od: "Stokrotka" <o...@i...pl>

    W dniu dzisiejszym dotarła do mnie odpowiedź od Rady Nadzorczej
    w której czytam:
    "Rada...w pełni podtrzymuje stanowisko Zarządu Spółdzielni...dotyczącej
    wykonanego chodnika oraz furtki .....
    ....posiada Pani klucz od spornej furtki i oczywiście może z niej
    korzystać..."

    Pismo jest podstemplowane"PRZEWODNICZĄCY RADY NADZORCZEJ S.M. "Gwarek" i
    całkowicie nieczytelny podpis, przypominający raczej parafkę. Z tablicy
    ogłoszeń dowiedziałam się że przewodniczącym jest Kazimierz Czeredys.

    Nie otrzymałam odpowiedzi na jasno postawione pytanie czy mogę korzystać z
    chodnika tuż przy moim garażu, z którego użytkownik garażu N-34 i jego żona
    zabronili mi korzystać, a jak widać z poprzedzającego zdania rada wyraźnie
    odróżnia furtkę od chodnika (ja też).

    Rada uważa więc, że istnienie chodnika bez zezwolenia na budowę, ciągnącego
    się wzdłuż grubej rury gazowej, biegnącej dalej pod torami dzielącymi
    Wołomin na dwie rozległe części, a więc chodnika bezpośrednio ponad rurą
    doprowadzającą gaz do połowy Wołomina, a także sypanie w to miejsce soli,
    nie zagraża bezpieczeństwu.

    Zachowanie pracowników spółdzielni można przyrównać do następującej
    sytuacji:
    przez bramę zakładu pracy przechodzi ubrudzony krwią (cementem) terrorysta
    (użytkownik garażu N-34) z długą bronią.
    Cieć (urzędniczka Sikorska) mówi:
    - Proszę bardzo to są klucze do wieży ze składem amunicji.
    A dyrektor(przewodniczący rady) : - Tak ma być: z wieży łatwiej mu będzie
    celować do ludzi.

  • 9. Data: 2012-09-06 00:11:13
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2012-09-05 20:38, Stokrotka pisze:
    > W dniu dzisiejszym dotarła do mnie odpowiedź od Rady Nadzorczej
    > w której czytam:

    Jezu ... znów pójdę siedzieć za pedofilię ... ale nie
    powstrzymam się by się uzewnętrznić - uwielbiam jak twoja córka
    robi mi loda. Nie zawiadamiaj organów ... ten ciepły zew natury
    ... UHHHHHH ... Kocham ją ... a przynajmniej kochać z nią się
    chcę ... UHHHHH ....

    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

  • 10. Data: 2012-09-08 20:36:19
    Od: "Stokrotka" <o...@i...pl>