  • 1. Data: 2012-09-03 09:55:34
    Temat: koszta pozwanego od powoda po wycofaniu pozwu
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Ave!

    Czego właściwie mogę się domagać po wycofaniu pozwu przez powoda?
    Kosztów korespondencji z sądem (złożenie sprzeciwu do pozwu)? Czegoś więcej?

  • 2. Data: 2012-09-03 11:48:19
    Temat: Re: koszta pozwanego od powoda po wycofaniu pozwu
    Od: PrivateLan <h...@n...pl>

    W dniu 03.09.2012 09:55, Andrzej Lawa pisze:
    > Ave!
    >
    > Czego właściwie mogę się domagać po wycofaniu pozwu przez powoda?
    > Kosztów korespondencji z sądem (złożenie sprzeciwu do pozwu)? Czegoś więcej?

    Możesz chcieć wiele ale tylko jedno chyba uzyskasz - wielkie G...O

    --
    (__)
    (oo)

  • 3. Data: 2012-09-05 09:23:49
    Od: "mecenas" <m...@o...pl>

    wiadomości news:5044627a$1@news.home.net.pl...
    > Ave!
    >
    > Czego właściwie mogę się domagać po wycofaniu pozwu przez powoda?
    > Kosztów korespondencji z sądem (złożenie sprzeciwu do pozwu)? Czegoś
    > więcej?
    Zobacz art. 203 par. 3 kpc

  • 4. Data: 2012-09-05 09:32:22
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 05.09.2012 09:23, mecenas pisze:

    > Zobacz art. 203 par. 3 kpc

    Kolina, suche zapisy KPC w tej kwestii znam - notabene wskazywany przez
    ciebie, droga trollico, paragraf nie odnosi się do mojego pytania.

    Ja wiem, że mogę się domagać zwrotu kosztów - ale mi chodzi o jakie w
    praktyce sądowej.

  • 5. Data: 2012-09-05 14:57:35
    Od: mecenas <m...@o...pl>

    W dniu 2012-09-05 09:32, Andrzej Lawa pisze:

> [...]
    > ciebie, droga trollico, paragraf nie odnosi się do mojego pytania.
    >
    > Ja wiem, że mogę się domagać zwrotu kosztów - ale mi chodzi o jakie w

    No nie. Przecież to powinieneś znać. Robisz kolego spis wydatków i
    przedstawiasz w Sądzie ( koszty dojazdu, utracone zarobki itp.). Do
    decyzji Sądu należy co uzna za poniesione koszty.

    Michał