    From: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Do czego kierownik może mnie zmusić?
    Date: Wed, 28 May 2008 14:31:22 -0700 (PDT)

    On 28 Maj, 23:14, "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>
    wrote:

    . Jak jest coś
    > do zrobienia to się robi a nie szuka paragrafów a firmę
    > traktuje się jako wspólne dobro a nie pole walki.

    Ooooo! dziwne, nie wiem czemu ale mam takie dziwaczne przeczucie ze
    nie chcialbys zeby dentysta ktory ci wlasnie grzebie w zebach nagle
    dostal skurczu miesni bo przenosil szafy metalowe. Skoro tak szanujesz
    tego pracownika to nie kaz mu robic czegos czego nie powinien. Kiedys
    byl taki wierszyk o murarzu co muruje i piekarzu co piecze.
    Zreszta gadki o wspolnym dobru juz byly. W tym samym okresie co
    inteligencja miala w nadgodzinach wykonywac prace fizyczne aby ludziom
    zylo sie lepiej i dostatniej. Och nie! przeciez oni to kaza im robic!
    pracowac fizycznie po godzinach pracy. Zjednoczmy sie pod sztandarem
    zwiazkow robotniczo-chlopskich i z nadzieja patrzmy jak neurochirurg
    narzeka na odciski po pieleniu skalniaka przed szpitalem!