  • Data: 2017-12-05 09:40:15
    Temat: Re: Do Animki
    Od: "Danusia" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "A. Filip" <a...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:anfi+vgdni4r52f-hc41@wp.eu...

    > W tym wątku ludzie piszą że usenet "zanika" (systematycznie i od dawna).
    > Ludzie przestali dyskutować czy przeszli dyskutować "gdzie indziej"?

    > Czyżby? Nie było ostatnio newsa jak to czujni myśliwi wytropili na
    > konta (ruskiego) trolla z fałszywą tożsamością? Dla mnie udawany brak
    > anonimowości jest gorszy od jawnej anonimowości a także jej braku.
    >
    > Następnym logicznym krokiem może być choćby sprzedawanie swojej
    > prawdziwej tożsamości komuś innemu do wykorzystania.
    > AFAIR było niedawno coś o tym jak "studenci" (młodzi na dorobku)
> [...]
    Robisz regułę z wyjątku i wyjątek z reguły, typowy ciąg na zrobienie
    dyskusji bez sensu.
    Jest oczywiste że grupy dyskusyjne są przeznaczone do dyskusji, dyskusja
    jest anonimowa, a wszelkie próby moderowania zakończyły sie kompletnym
    fiaskiem.
    Jest też oczywiste że FB nie jest przeznaczony do takiej dyskusji właśnie ze
    względu na konieczność logowania z kontrolowanego konta które przeznaczone
    jest do ingwilacji użytkownika, a nie do nadania mu wolności wypowiedzi.