  • 21. Data: 2004-12-02 23:44:31
    Temat: Re: [Długie] Zostałem oskarżony o przestępstwo z art.190§1kk.
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Mru wrote:

    > Jedynie zrzut ekranu może stanowić jako taki dowód na to, że ktoś
    > z kimś rozmawiał, ale nie ma dowodu na 100%, że to właśnie Ty

    ROTFL

    Bitmapą nie potrafisz manipulować?

    Jeżeli już to zapisy na niezależnym serwerze.

  • 22. Data: 2004-12-02 23:57:00
    Od: "Mru" <z...@b...op.pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    > ROTFL
    >
    > Bitmapą nie potrafisz manipulować?

    Zanim zaczniesz się tarzać przeczytaj jeszcze raz ze
    zrozumieniem. :-P
    "Jako taki" i "ktoś z kimś" "ale nie ma dowodu". Kumasz?

    > Jeżeli już to zapisy na niezależnym serwerze.

    Toteż napisałam, że "być może są gdzieś archiwizowane" (jak
    SMSy). O matko!

    --
    Pozdrawiam Mru

  • 23. Data: 2004-12-03 00:21:52
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    > opcję "Używaj połączeń bezpośrednich". Jeżeli użytkownik pracuje za
    > firewallem, opcja ta nadal może być włączona. Wprawdzie nie będą możliwe
    > połączenia z komputerów poza obszarem firewalla, ale będą możliwe połączenia
    > z komputerami które znajdują się za tym samym firewallem -- a więc np.
    > wewnątrz sieci korporacyjnej. Tutaj również numery IP nie będą udostępniane
    > użytkownikom którzy znajdują się poza naszym firewallem.

    Ale po co mi cytujesz jakies bzdury odnosnie GG? Czy pogadasz z Jasiem
    Kowalskim za posrednictwem GG bez logowania sie do ich serwera?
    Czy przyszlo Ci do glowy uruchomic skaner i sniffer portow na lokalnej
    maszynie i zobaczyc dokad biegna pakiety?

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 24. Data: 2004-12-03 09:51:51
    Od: Wojtek Szweicer <w...@p...onet.pl>

    On 2004-12-02 15:35 :

    >4. Nie ma żadnego dowodu ze to ja pisałem (mógł to kto? napisać sam)
    >5. Co dalej robić, bo to jest dziwne ze nawet nikt nie sprawdził czy taka
    >rozmowa miała miejsce?

    Wydaje mi się, że w GG nie podaje się swojego adresu i nazwiska. W takim
    razie policja czy prokuratura musiała się skontaktować z właścicielem
    całego systemu GG, znaleźli, że o tej porze rzeczywiście rozmowa między
    tymi numerami miała miejsce, co więcej, ustalili w u Twojego ISP, że ten
    numer IP (bo niby skąd by go mieli, jak nie z serwera GG?) należał wtedy
    do Ciebie i tak dotarli. Trochę trudno inaczej.
    No, chyba, że np. znasz osobiście jedną z osób (2), (3) i zrobiła Ci na
    złość, jest na tyle biegła w komunikacji internetowej, że umiała
    sprawdzić IP swojego rozmówcy. Wtedy wynajmuj adwokata i składajcie
    apelację.
    - Szwejk

  • 25. Data: 2004-12-03 11:51:18
    Od: "Torens" <t...@o...pl>

    Użytkownik "Wojtek Szweicer" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > złość, jest na tyle biegła w komunikacji internetowej, że umiała sprawdzić
    > IP swojego rozmówcy. Wtedy wynajmuj adwokata i składajcie apelację.

    Napisze po raz kolejny. Czytałem akta i nie ma nic w nich na temat
    sprawdzenia IP czy jakichkolwiek innych kroków prowadzących do
    zidentyfikowania rozmówców. Cala sprawa oparła sie na zeznaniu 2 osób i
    kartce wydrukowanej z kompa .

    A z tego co się orientuje teraz będzie im trudno cos takiego sprawdzić bo :

    - Za długi okres minął od rzekomej rozmowy

    - brak pliku z zapisana rozmowa

    - Nie wieże ze właściciele GG archiwizują wszystkie rozmowy przeprowadzone
    przez GG .

  • 26. Data: 2004-12-03 18:23:39
    Temat: Re: [Dlugie] Zostalem oskarzony o przestepstwo z art.190§1kk
    Od: Catbert <virtual_banana_spam@spam_wp.pl>

    On 12/3/2004 12:51 PM, Torens wrote:

> [...]
    > sprawdzenia IP czy jakichkolwiek innych kroków prowadzących do
    > zidentyfikowania rozmówców. Cala sprawa oparła sie na zeznaniu 2 osób i

    Hej, zwracasz sie do mecenasa, to mu chociaz wszystki powiedz - jeżeli
    jak ktos tu juz napisał, w groźbach były informacje, które znac mogłeś
    tylko Ty, to jest problem.
    Jeżeli jest jednak jedynie wydruk, bez konkretów, to sprawa raczej dla
    doktora a nie prawnika, bo jak tez już napisano żaden rozsądny
    prokurator nie wniósłby czegokolwiek, chyba, że rozsadny interepretować
    "zatroskany o karierę, zalezna od pokrzywdzonego pozostającego w bliskim
    związku z przełożonym" - wtedy to nawet w gwałt na kosmitach możesz być
    wrobiony, jako herszt jednoosobowej grupy przstepczej.

    Pzdr: Catbert

  • 27. Data: 2004-12-06 21:38:49
    Od: "JackyX" <j...@g...pl>

    Jak już będzie po wszystkim to napisz jak to się zakończyło - wszyscy z
    pewnością są ciekawi.

    JackyX

  • 28. Data: 2004-12-08 19:19:48
    Od: "Torens" <t...@o...pl>

    Użytkownik "JackyX" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Jak już będzie po wszystkim to napisz jak to się zakończyło - wszyscy z
    > pewnością są ciekawi.

    Na razie napisałem o sentencje wyroku i czekam na odpowiedz. Czytałem
    jeszcze raz akta i jak je zobaczyłem to mi sie śmiać za chciało. Data
    rozmowy nie pokrywa sie z data wydruku .Prorok pominął konfrontacje itd..
    Na pewno napisze jak już dostane odpowiedz .

  • 29. Data: 2004-12-09 14:49:33
    Od: "Czapla" <k...@p...onet.pl>

    > W terminie 7 (!!!) dni od daty doreczenia wyroku nakazowego musisz zlozyc w
    > sadzie pismo

    Kosztuje to coś?

    Czapla

  • 30. Data: 2004-12-09 17:16:22