  • 1. Data: 2004-12-02 12:53:59
    Temat: świadectwo kwalifikacji dla kierowcy
    Od: TOMEK<e...@w...pl>

    minął mi termin ważności świadectwa kwalifikcyjnego kierowcy na
    kierowanie samochodem ciężawowym zawodowo. Czy muszę wyrabiać
    od nowa to świadectwo i płacić kupe forsy, czy jest mi to niepotrzebne
    w związkuz wejściem do UNII, bo w UNII podobno kierowcy nie musza
    mieć tego papierka. prosze o pomoc

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2004-12-02 14:07:25
    Temat: Re: świadectwo kwalifikacji dla kierowcy
    Od: "[POZ] Teddybear34" <t...@o...pl>

    Nie musisz wyrabiac nowego ale musisz miec zaswiadczenie od psychologa o
    zdolnosci do wykonywania zawodu. swiadectwa jako takie przesltaly
    obowiazywac ale badania psychologiczne wrocily do lask :(