  • 1. Data: 2004-12-02 14:35:12
    Temat: [Długie] Zostałem oskarżony o przestępstwo z art.190§1kk.
    Od: "Torens" <t...@o...pl>

    Zostałem oskarżony o przestępstwo z art.190§1kk.
    Uzasadnienie:
    W wyniku wszczętego w niniejszej sprawie postępowania ustalono następuj?cy
    stan faktyczny:
    W dniu 25 paĄdziernika 2003r. (1) Rozmawiał przez Internet z (2) . Podczas
    rozmowy (1) Groził (3), ze ja pobije, bowiem podała go na policje. (2)
    Zrobiła wydruk tej rozmowy i przekazała dokument (3) . Pokrzywdzona obawia
    się spełnienia tych gróżb. Złożyła wniosek o ściganie (1).
    Przesłuchany w charakterze podejrzanego (1) nie przyznał się do zarzucanego
    mu przestępstwa i wyjaśnił ze nie przeprowadził takiej rozmowy przez
    Internet z (2).

    (1) - Ja
    (2) - Osoba druga
    (3) - Osoba trzecia

    Wyjaśnię ze rozmowa odbyła się niby przez Gadu - Gadu. Gdzie nie ma adresu
    IP podanego jest tylko ksywa i godzina rozmowy.
    I teraz dostałem :
    WYROK NAKAZOWY
    W IMIENIU RZECZYPOSPOLITEJ POLSKIEJ

    Sąd Rejonowy dla Wrocławia - Śródmieścia V Wydział Karny w składzie:
    Przewodniczący: SSR ..

    Bez udziału stron
    Po rozpoznaniu w postępowaniu nakazowym sprawy z oskarżenia Prokuratury
    Rejonowej dla Wrocławia Stare Miasto
    Przeciwko (1)
    Oskarżonemu o to, że w dniu 25 pażdziernika 2003 r. we Wrocławiu groził (3)
    pobiciem, przy czym grożba ta wzbudziła w pokrzywdzonej uzasadnioną obawę,
    że będzie spełniona, tj. o czyn z art. 190 § 1 kk
    1.. Uznaje oskarżonego za winnego popełnienia zarzuconego mu czynu, za
    który na podstawie art. 190 § 1 kk wymierza oskarżonemu karę 50
    (pięćdziesięciu) stawek dziennych grzywny, ustalając wysokość jednej stawki
    dziennej na 20 ( dwadzieścia) złotych
    2. Na podstawie art. 627 kpk zasądza od oskarżonego na rzecz Skarbu
    Państwa koszty sądowe, w tym opłatę w kwocie 100 (stu) złotych

    I teraz mam pytania:
    1. Jak się od tego odwołać??
    2. Może kto? wie, co m?drego tam napisać??
    3. Czy mogła się odbyć sprawa bez mojej obecno?ci??
    4. Nie ma żadnego dowodu ze to ja pisałem (mógł to kto? napisać sam)
    5. Co dalej robić, bo to jest dziwne ze nawet nikt nie sprawdził czy taka
    rozmowa miała miejsce?

  • 2. Data: 2004-12-02 14:42:07
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Thu, 2 Dec 2004 15:35:12 +0100, Torens <t...@o...pl> napisał:

    > Zosta?em oskar?ony o przest?pstwo z art.190§1kk.
    [ciach]

    Czyli jednak mozna... Bardzo miło mi to usłyszeć...

    > I teraz mam pytania:
    > 1. Jak si? od tego odwo?a???

    Dostałeś pouczenie.

    > 2. Mo?e kto? wie, co m?drego tam napisa???

    Prawdę.

    > 3. Czy mog?a si? odby? sprawa bez mojej obecno?ci??

    Mogła. Byłeś już przesłuchany.

    > 4. Nie ma ?adnego dowodu ze to ja pisa?em (móg? to kto? napisa? sam)

    Masz prawo podniesć taki zarzut.

    > 5. Co dalej robi?, bo to jest dziwne ze nawet nikt nie sprawdzi? czy taka
    > rozmowa mia?a miejsce?

    Jesteś pewien, że nikt nie sprawdził?

    --
    Falkenstein
    skazania.

  • 3. Data: 2004-12-02 16:29:48
    Od: "Torens" <t...@o...pl>

    Użytkownik "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:opsidxshuimg13b0@kura4m98.it-net.pl...

    > Jesteś pewien, że nikt nie sprawdził?
    A jak sprawdzić ?? Jeżeli dokładnie przeczytałem akt oskarżenia to z niego
    wynika ze Kobieta przyniosła to wydrukowane na kartce wiec jak sprawdzić czy
    taka sytuacja miała miejsce ?? Mając adres IP nie ma problemu ale bez tego
    ?? Nie sprawdzając ani mojego PC ani tej drugiej osoby. Dla mnie to dziwne
    bo w takim przypadku drukuje jakąś kartkę z rozmowa fikcyjna i mogę każdego
    oskarżyć :)

  • 4. Data: 2004-12-02 16:39:23
    Od: "JackyX" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Torens" <t...@o...pl> napisał w wiadomości

    > 1. Jak się od tego odwołać??

    nie jestem prawnikiem ale zdaje się że wyrok uprawomacnia się w ciągu 7
    dni od ogłoszenia a po tym terminie zdaje się że jest już po ptokach.

    > 5. Co dalej robić, bo to jest dziwne ze nawet nikt nie sprawdził czy
    > taka rozmowa miała miejsce?

    jeśli w rozmowie padły jakieś fakty o których mogłeś wiedzieć tylko ty i
    twoja rozmówczyni to mają cię. Poziom wiedzy komputerowej w policji i w
    sądzie jest zerowy dlatego jeśli się dowołasz to na sprawie niech twój
    adwokat (radzę wynająć papugę) żąda powołania biegłego informatyka który
    powie sędziemu czy można ustalić komputer z którym "rozmawiała" ta
    laska. Jeśli twardo obstawałeś że jesteś niewinny to kontynuuj to w tym
    temacie bo jeszcze na sprawie ktoś może przedstwić wydruk z tej dyskusji
    : )

    JackyX

  • 5. Data: 2004-12-02 17:17:07
    Od: "Johnson" <j...@a...pl.nospam>

    użytkownik JackyX napisał(a) w wiadomości news:congh0$fve$2@inews.gazeta.pl:

> [...]
    > laska. Jeśli twardo obstawałeś że jesteś niewinny to kontynuuj to w tym
    > temacie bo jeszcze na sprawie ktoś może przedstwić wydruk z tej dyskusji

    Ja bym nie liczył na niewiedzę komputerową sądu i policji. To nie te czasy.

    A co do sprawy to wątpie czy policja oparła się tylko na jakimś wydruku i
    słowach świadka.

    --
    JOHNSON :)

  • 6. Data: 2004-12-02 17:32:54
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    > A jak sprawdzić ??

    Myslisz ze ktos bedzie Cie oficjalnie informowal o inwigilacji czy
    o sprawdzaniu logow?

    Pozatym, popracuj nad swoja wiedza o GG i protokolach P2P.

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 7. Data: 2004-12-02 17:33:10
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Thu, 2 Dec 2004 18:17:07 +0100, Johnson <j...@a...pl.nospam>
    napisał:

> [...]
    > czasy.
    >
    > A co do sprawy to wątpie czy policja oparła się tylko na jakimś wydruku i

    w nakazowym? Wcale nie takie niemozliwe. Metoda trafiony-zatopiony. Może
    się nie odwoła, a nawet jeśli to wyrok jest wyrok a sprawa z półki
    zleciała.

    --
    Falkenstein
    skazania.

  • 8. Data: 2004-12-02 17:36:56
    Od: "Mru" <z...@b...op.pl>

    Torens wrote:
    > Wyjaśnię ze rozmowa odbyła się niby przez Gadu - Gadu. Gdzie
    nie ma
    > adresu IP podanego jest tylko ksywa i godzina rozmowy.

    Na wydruku może nie być IP, ale przecież można to łatwo zobaczyć
    z jakiego IP jest piszący.
    Jeśli jest to wydruk - np. treść rozmowy została skopiowana do
    notatnika albo edytora teksu, to taki wydruk IMO nadaje się do
    powieszenia w WC, ponieważ jest łatwy do zmiany nie tylko nicka,
    ale każdej dowolnej literki w nim zawartej.
    Jedynie zrzut ekranu może stanowić jako taki dowód na to, że ktoś
    z kimś rozmawiał, ale nie ma dowodu na 100%, że to właśnie Ty
    (nawet podglądając Twoje IP - o ile nie jesteś szczęśliwym
    posiadaczem stałego, publicznego adresu IP).
    IMO jakim takim dowodem może być plik z zapisem rozmowy (a nie
    wydruk!), choć wszyscy dobrze wiedzą, że datę i godzinę pliku
    łatwo zmienić (nie mówiąc o treści)... Jest szansa, że rozmowy GG
    są rozmowami kontrolowanymi i może są gdzieś archiwizowane (tak
    jak SMSy, ale ja nic nie wiem na ten temat).
    Jeśli nie kłamiesz mówiąc, że nie rozmawiałeś z tą osobą, to
    Twoją obroną może być celowe pomówienie przez tę osobę i słabe
    dowody(?) .
    --
    Pozdrawiam Mru

  • 9. Data: 2004-12-02 17:48:49
    Od: Mithos <m...@o...No.More.Spam.polska>

    Użytkownik Rodrig Falkenstein napisał:

    > w nakazowym? Wcale nie takie niemozliwe. Metoda trafiony-zatopiony.
    > Może się nie odwoła, a nawet jeśli to wyrok jest wyrok a sprawa z
    > półki zleciała.

    Idealna charakterystyka postepowania nakazowego ;) Jak sie odwola to
    robimy normalnie, a jak nie to jego strata ;)

    pozdrawiam
    --
    Mithos

  • 10. Data: 2004-12-02 17:57:59
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Thu, 02 Dec 2004 18:48:49 +0100, Mithos
    <m...@o...No.More.Spam.polska> napisał:

    > Idealna charakterystyka postepowania nakazowego ;) Jak sie odwola to
    > robimy normalnie, a jak nie to jego strata ;)

    Taaa, pamiętam posiedzenia na które nikt się nie stawiał, bo do korytarza
    przy którym był pokój w którym się odbywały mozna było się dostać tylko na
    dwa sposoby: Przez drzwi z namisem "przejście służbowe wstęp wzbroniony"
    albo przez drzwi z namisem "Areszt, wstep wzbroniony" :-)

    --
    Falkenstein
    skazania.