  • 11. Data: 2004-12-02 19:06:51
    Temat: Re: [Długie] Zostałem oskarżony o przestępstwo z art.190§1kk.
    Od: "Johnson" <j...@a...pl.nospam>

    użytkownik Rodrig Falkenstein napisał(a) w wiadomości

    > w nakazowym? Wcale nie takie niemożliwe. Metoda trafiony-zatopiony. Może
    > się nie odwoła, a nawet jeśli to wyrok jest wyrok a sprawa z półki
    > zleciała.

    Chodzi mi raczej o to, że nie przeszłoby to przez Prokuraturę. Prokurator nie
    zatwierdziłby aktu oskarżenia. Przynamniej rozsądny. Nie ma aktu oskarżenia, nie
    ma wyroku nakazowego.

    --
    JOHNSON :)

  • 12. Data: 2004-12-02 19:07:16
    Od: "JackyX" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Mru" <z...@b...op.pl> napisał w wiadomości

    > Twoją obroną może być celowe pomówienie przez tę osobę i słabe
    > dowody(?) .

    pomówienie w tym kraju nad Wisłą to bardzo mocny dowód gdy nie ma innych
    dowodów . Przykład z telewizji: jeden gankster pomawia innego o coś tam,
    a zdaniem sądu i prokuratury jest wiarygodny bo powiedział o jakimś
    innym drobnym przestępstwie prawdę. Pomówiony idzie za kraty. (osobiście
    nie wierzę w niewinnych ganksterów -to był tylko autentyczny przykład).
    Więc jeśli uznają tą dziewczynę, mimo braku jakichkolwiek innych
    dowodów, za osobę wiarygodną (czytaj: szychy w rodzinie albo spójrzcie
    ma taką niewinną twarz) to i tak utrzymają wyrok. Na szczęście w
    nieszczęściu możliwości dalszych odwołań zdaje się że są duże - tylko
    aby kasy starczyło na adwokatów.

    JackyX

  • 13. Data: 2004-12-02 19:44:58
    Od: "--<<red>>--" <r...@u...gazeta.pl>

    Użytkownik "Torens" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]

    W terminie 7 (!!!) dni od daty doreczenia wyroku nakazowego musisz zlozyc w
    sadzie pismo:
    - miejscowosc, data,
    - oznaczenie sadu,
    - sygnatura,
    - tytul: sprzeciw,
    - tresc: sprzeciwiam sie wyrokowi nakazowemu wydanemu w dniu ......... w
    sprawie oskarzonego (tu Twoje imie i nazwisko) i wnosze o wyznaczenie
    terminu rozprawy.
    - imie i nazwisko oraz podpis

    Takiej tresci pismo sporzadzasz w 2. egzemplarzach i jeden z nich zanosisz
    do
    biura podawczego sadu, ktory wydal wyrok. Na drugim egzemplarzu prosisz
    ladnie o przystawienie datownika.
    Albo wysylasz jeden egzemplarz _poleconym_ na adres sadu, ktory wydal wyrok.

    red

  • 14. Data: 2004-12-02 20:33:58
    Od: "Torens" <t...@o...pl>

    Użytkownik "rezist.com" <s...@p...com> napisał w wiadomości

    > Myslisz ze ktos bedzie Cie oficjalnie informowal o inwigilacji czy
    > o sprawdzaniu logow?
    >
    > Pozatym, popracuj nad swoja wiedza o GG i protokolach P2P.

    Wiem i to dosc duzo. I nikt tego nie sprawdzal bo sprawa lezala na Policji
    od 2003 a pierwsze wezwanie na policje i przesluchanie bylo w 2004. Czytalem
    akta i nie sprawdzali nic.

    ps.
    Połączenia bezpośrednie (peer-to-peer)

    Polegają na łączeniu się dwóch komputerów bezpośrednio, zamiast za
    pośrednictwem serwera (w takim przypadku dwa komputery są podłączone do
    serwera, a informacja jest przekazywana z pierwszego komputera do serwera, a
    z serwera do drugiego komputera). Połączenie bezpośrednie jest więc - z
    reguły - szybsze. Daje więc wiele możliwości jeśli chodzi o wprowadzanie
    nowych funkcji - jak chociażby przesyłanie plików, głosu, multimediów. Aby
    doszło do zestawienia takiego połączenia, oba komputery msuzą mieć włączoną
    opcję "Używaj połączeń bezpośrednich". Jeżeli użytkownik pracuje za
    firewallem, opcja ta nadal może być włączona. Wprawdzie nie będą możliwe
    połączenia z komputerów poza obszarem firewalla, ale będą możliwe połączenia
    z komputerami które znajdują się za tym samym firewallem -- a więc np.
    wewnątrz sieci korporacyjnej. Tutaj również numery IP nie będą udostępniane
    użytkownikom którzy znajdują się poza naszym firewallem.

  • 15. Data: 2004-12-02 20:35:24
    Od: "Torens" <t...@o...pl>

> [...]
    > (nawet podglądając Twoje IP - o ile nie jesteś szczęśliwym
    > posiadaczem stałego, publicznego adresu IP).
    > IMO jakim takim dowodem może być plik z zapisem rozmowy (a nie
    > wydruk!), choć wszyscy dobrze wiedzą, że datę i godzinę pliku
    > łatwo zmienić (nie mówiąc o treści)... Jest szansa, że rozmowy GG
    > są rozmowami kontrolowanymi i może są gdzieś archiwizowane (tak
    > jak SMSy, ale ja nic nie wiem na ten temat).
    > Jeśli nie kłamiesz mówiąc, że nie rozmawiałeś z tą osobą, to
    > Twoją obroną może być celowe pomówienie przez tę osobę i słabe
    Nik nic nie sprawdzal jedynym dowodem jest wydrug z word gdzie ktos zapisal
    rozmowe.

  • 16. Data: 2004-12-02 20:38:12
    Od: "Torens" <t...@o...pl>

    Użytkownik "--<<red>>--" <r...@u...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:conrc0$6jo$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    > ladnie o przystawienie datownika.
    > Albo wysylasz jeden egzemplarz _poleconym_ na adres sadu, ktory wydal

    O wielkie dzieki za info.

  • 17. Data: 2004-12-02 20:47:19
    Od: "Mru" <z...@b...op.pl>

    Torens wrote:
    > Nik nic nie sprawdzal jedynym dowodem jest wydrug z word gdzie
    ktos
    > zapisal rozmowe.

    Ja (30-11-2004 13:26)
    czego chcesz?
    Torens (30-11-2004 13:28)
    chcę cię kopnąć w kostkę!
    Ja (30-11-2004 13:28)
    grozisz mi?
    Torens (30-11-2004 13:28)
    grożę! kopnę cię w kostkę!
    Torens (30-11-2004 13:28)
    jutro kopnę cię w kostkę!
    Torens (30-11-2004 13:29)
    kopnę cię tak, że już nigdy jej nie zobaczysz!
    Torens (30-11-2004 13:29)
    (tak ci spuchnie)
    Torens (30-11-2004 13:29)
    a teraz musisz się bać!
    Ja (30-11-2004 13:29)
    boję się strasznie!!! idę na policję!!!
    Ja (30-11-2004 13:29)
    och jaka jestem przerażona!

    A teraz to sobie wydrukuj. ;-)

    --
    Pozdrowienia Mru

  • 18. Data: 2004-12-02 21:45:52
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    > Nik nic nie sprawdzal jedynym dowodem jest wydrug

    Nie wiem, co ma do tego NIK, ale pewnie i NIK nie ustalil co to 'wydrug' i
    umorzyl postepowanie.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 19. Data: 2004-12-02 21:47:16
    Od: seb <s...@k...to.wie.com>

    On 2004-12-02 22:45, SQLwysyn wrote::

    > Nie wiem, co ma do tego NIK, ale pewnie i NIK nie ustalil co to 'wydrug'
    > i umorzyl postepowanie.

    Bo "drugom" się umarza...
    Stara zasada czekistów...
    --
    seb (frovna <ROT13> ic . cy)
    -I zdanżam wszędzie na czas!

  • 20. Data: 2004-12-02 23:20:53
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Torens" <t...@o...pl> napisał w wiadomości

    > I teraz mam pytania:
    > 1. Jak się od tego odwołać??
    > 2. Może kto? wie, co m?drego tam napisać??
    > 3. Czy mogła się odbyć sprawa bez mojej obecno?ci??
    > 4. Nie ma żadnego dowodu ze to ja pisałem (mógł to kto? napisać sam)
    > 5. Co dalej robić, bo to jest dziwne ze nawet nikt nie sprawdził czy taka
    > rozmowa miała miejsce?

    Na wszystkie te pytania jest jedna odpowiedź. Niestety iść do adwokata. W
    tym stadium sprawy, próba obrony w oparciu o udzielane przez Internet rady
    może się tragicznie skończyć. Zwłaszcza, gdy faktycznie takich rozmów nie
    prowadziłeś. Choć z tego co wiem, to w obrębie GG numer abonenta jest
    unikalny.