  • 11. Data: 2003-09-23 10:03:43
    Temat: Re: Długi rodziców
    Od: "Sandra" <S...@w...pl>

    Użytkownik Bartek <n...@W...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:7...@n...onet.pl...
    > Witaj
    > Nie wiem czy dobrze Cie zrozumiałem.
    > Zatem jeżeli rodzice narobią długów i nie są w stanie ich spłacić,to długi
    te
    > będą musiały w przyszłości spłacać ich dzieci?
    >
    > pozdr,bartek

    jeśli pytanie kierujesz do mnie odpowiadam ...nie , jedynie maja możliwość
    pozwania dzieci o alimenty art.87 k.r.o , art.128 k.r.o

    Sandra

  • 12. Data: 2003-09-23 10:17:05
    Od: "Bartek" <n...@W...pl>

    Dzieki Sandro za odpowiedz.Nieuwaznie przeczytalem Twa mysl.

    pozdr,bartek

  • 13. Data: 2003-09-23 13:40:06
    Od: PaweŁ N <P...@n...mail>

    On Tue, 23 Sep 2003 12:03:43 +0200 "Sandra" <S...@w...pl> wrote:

    > Użytkownik Bartek <n...@W...pl> w wiadomo?ci do grup
    > dyskusyjnych napisał:7...@n...onet.pl...
    > te

    > je?li pytanie kierujesz do mnie odpowiadam ...nie , jedynie maja możliwo?ć
    > pozwania dzieci o alimenty art.87 k.r.o , art.128 k.r.o
    >
    > Sandra

    o dzięki, właśnie o to mi mniejwięcej chodziło. Czyli reasumując długów nie
    będę spłacał i nie musze się tego obawiać, jedynie jak komornik zabierze im
    dochody to mogą wystąpić o alimenty. A co wprzypadku jak rodzice umrą i
    zostawią długi? Czy wtedy zgodnie z prawem spadkowym dziedzićzę również ich
    zobowiązania?

  • 14. Data: 2003-09-23 21:27:56
    Od: "Sandra" <S...@w...pl>

    Użytkownik PaweŁ N <P...@n...mail> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:C...@n...pwr.wroc.pl...
[...]

    jesli odziedziczysz jakis spadek to oczywiscie wraz z zobowiazaniami wobec
    wierzycieli

    Sandra

  • 15. Data: 2003-09-23 21:59:57
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 23 Sep 2003, Sandra wrote:

    >+ Użytkownik PaweŁ N <P...@n...mail> [...]
    >+ dochody to mogš wystšpić o alimenty. A co wprzypadku jak rodzice umrš i
    >+ zostawiš długi? Czy wtedy zgodnie z prawem spadkowym dziedzićzę również ich
    >+ zobowišzania?
    >+
    >+ jesli odziedziczysz jakis spadek to oczywiscie wraz z zobowiazaniami wobec
    >+ wierzycieli

    Widzisz przeciwwskazanie do spadku składającego się
    z *samych* długów ? Zdaje się że z braku działań
    po pół roku dziedziczy się spadek wprost (z długami).
    Trzeba wytknąć sądowi że się nie chce spadku ! :)

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 16. Data: 2003-09-23 22:18:35
    Od: "Sandra" <S...@w...pl>

    Użytkownik Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych
    napisał:P...@k...p
    ortezjan.zabrze.pl...
    > Widzisz przeciwwskazanie do spadku składającego się
    > z *samych* długów ? Zdaje się że z braku działań
    > po pół roku dziedziczy się spadek wprost (z długami).
    > Trzeba wytknąć sądowi że się nie chce spadku ! :)

    no tak ale jak wytkniesz to tez niekiedy art.1024 k.c moze pomieszac troche
    w sprawie :) czy nie ? :)

    Sandra

  • 17. Data: 2003-09-23 22:27:10
    Od: "Sandra" <S...@w...pl>