  • 1. Data: 2003-09-18 07:19:22
    Temat: Przetarg nieograniczony, forma oferty - sprawa techniczna.
    Od: "MM" <m...@w...pl>

    Witam Serdecznie

    Chciałbym się dowiedzieć jakie informacje umieścić na kopercie, w której
    znajduje się moja oferta - czy są w tej kwestii jakieś szczególne wymagania
    i ewentualnie gdzie tych kryteriów szukać.

    Za informacje z góry dziękuję.

    Z poważaniem

    MM

  • 2. Data: 2003-09-18 10:49:08
    Od: "Polokoktas" <p...@o...pl>

    Użytkownik "MM" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > znajduje się moja oferta - czy są w tej kwestii jakieś szczególne
    wymagania
    > i ewentualnie gdzie tych kryteriów szukać.

    Informacje na temat wyglądu oferty powinny być w specyfikacji istotnych
    warunków zamówienia.

  • 3. Data: 2003-09-18 14:56:58
    Od: "Hossek" <h...@s...wp.pl>

    Oczywiście szcegóły powinny znajdować się w Specyfikacji Istotnych Warunów
    Zamówienia, jeśli tego niema to zwyczajowo powinno się użyć 2 kopert.
    1. Zewnętrzna, adres zamawiającego oraz napis" oferta do przetargu na
    ................, nie otwierać przed ......(data przetargu).....
    2.Wewnętrzna adres zamawiającego i adres oferenta oraz "Oferta do przetargu