  • 1. Data: 2003-09-18 05:55:55
    Temat: godziny przepracowane na zwolnieniu/urlopie
    Od: gazebo <g...@n...com.pl>

    1. Taka sytuacja. Pracownik przychodzi do pracy, podpisuje liste
    obecnosci i zajmuje sie najpilniejszymi sprawami. Po ich wykonaniu
    zwraca sie do przelozonego emailem (normalna procedura w firmie), ze
    potrzebuje urlopu na zadanie zalaczajac kopie stosownego wniosku.
    Pracownik w dalszym ciagu wykonuje swoje obowiazki oczekujac, ze
    przelozony potwierdzi, iz wniosek do niego dotarl, po 2 godzinach
    otrzymuje taka informacje i udaje sie na urlop. I teraz. Co sie dzieje z
    wypracowanymi godzinami? A moze pracownik nie powinien sie udac w tym
    momencie na urlop tylko wykorzystac inna forme opuszczenia kilku godzin
    pracy? Ale wtedy uzaleznia sie od zgody przelozonego. Moze wiec nie
    powinien czekac na potwierdzenie otrzymania informacji od przelozonego i
    bez wzgledu na wszystko udac sie na urlop?

    2. I w zwiazku z powyzszym. Pracownik wypracowuje czesc dniowki po czym
    ulega wypadkowi i na ten dzien otrzymuje zwolnienie lekarskie. I znowu,
    co sie dzieje z juz wypracowanymi godzinami?

    --
    careful with this axe Eugene!

  • 2. Data: 2003-09-18 18:02:33
    Temat: Re: godziny przepracowane na zwolnieniu/urlopie
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Boję się, że nie unormowano tego w prawie. A nie można się jakoś dogadać z
    przełożonym?

  • 3. Data: 2003-09-18 21:09:10
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 18 Sep 2003, gazebo wrote:

    >+ 1. [...]

    Profilaktycznie: nie wiem.
    [...]
    >+ 2. I w zwiazku z powyzszym. Pracownik wypracowuje czesc dniowki po czym
    >+ ulega wypadkowi i na ten dzien otrzymuje zwolnienie lekarskie. I znowu,
    >+ co sie dzieje z juz wypracowanymi godzinami?

    ...a co się ma dziać ?
    "Ubezpieczenie w ZUS" ma się tak do "ubezpieczenia" jak
    w sławetnych kawałach o krześle (elektrycznym); Za chorobowe
    na początku też płaci "firma" a nie ZUS.
    Można optymistycznie :] założyć że dwa razy nie zapłaci.
    Co najwyżej można dywagować, czy powinno przysługiwać
    100% wynagrodzenia czy 75% (albo ile tam jest "w układzie").
    O to chodzi ?

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 4. Data: 2003-09-19 05:43:35
    Od: gazebo <g...@n...com.pl>

    Gotfryd Smolik news wrote:

> [...]
    > Co najwyżej można dywagować, czy powinno przysługiwać
    > 100% wynagrodzenia czy 75% (albo ile tam jest "w układzie").

    dokladnie, po prostu zapomnialem o tym, co mi wlasnie uzmyslowilo, ze
    przy krotkim zwolnieniu kiedy pierwszy dzien jest nieplatny jest to
    dosyc istotne

    --
    careful with this axe Eugene!

  • 5. Data: 2003-09-19 05:44:06
    Od: gazebo <g...@n...com.pl>

    Robert Tomasik wrote:

    > Boję się, że nie unormowano tego w prawie. A nie można się jakoś dogadać z
    > przełożonym?

    oczywiscie, ze mozna, zrezygnowac z tych 2 godzin :-) tylko, ze na
    liscie widnieje podpis i trzeba go wyskrobac, ja sie bardziej z
    ciekawosci pytam niz o sposob tego rozwiazania, zaintrygowalo mnie czy
    takie godziny przepadaja, rowniez jesli chodzi o zwolnienie

    --
    careful with this axe Eugene!

  • 6. Data: 2003-09-20 18:29:57
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Skoro tego dnia masz wolne, to ja bym to potraktował na zasadzie nadgodzin.
    Masz dwie nadgodziny.

  • 7. Data: 2003-09-21 06:13:58
    Od: gazebo <g...@n...com.pl>

    Robert Tomasik wrote:

    > Skoro tego dnia masz wolne, to ja bym to potraktował na zasadzie nadgodzin.
    > Masz dwie nadgodziny.

    tak jest logicznie

    --
    Nie ma pan kompleksu niższosci. J e s t pan gorszy.
    -- psychiatra do pacjenta

  • 8. Data: 2003-09-23 14:07:21
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 20 Sep 2003, Robert Tomasik wrote:

    >+ Skoro tego dnia masz wolne, to ja bym to potraktował na zasadzie nadgodzin.

    Piszesz o zwolnieniu czy urlopie ?
    Bo moje widzenie owych zdarzeń jest krańcowo różne ;) !
    [...]
    pozdrowienia, Gotfryd

  • 9. Data: 2003-09-23 15:12:04
    Od: gazebo <g...@n...com.pl>

    Gotfryd Smolik news wrote:

    > Piszesz o zwolnieniu czy urlopie ?
    > Bo moje widzenie owych zdarzeń jest krańcowo różne ;) !

    no dobra, ale jak to traktowac? fakt pracy nie ulega watpliwosci, zarowno w jednym
    jak i w drugim przypadku

  • 10. Data: 2003-09-23 18:03:14
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Piszę o dniu wolnym od pracy z innego powodu, niż zwolnienie lekarskie. W
    wypadku zwolnienia lekarskiego, pracownik podejmując pracę oczywiście traci
    podstawę do wypłacenia świadczenia ze zwolnienia.