  • 1. Data: 2003-09-18 09:19:44
    Temat: Długi rodziców
    Od: PaweŁ N <P...@n...mail>

    Mam następujące pytanie. Sprawa dotyczy tak jak w temacie, długów
    zaciągniętych przez rodziców. Ja mam już własne dochody i swoją rodzinę, no i
    nie mieszkam z rodzicami (czyli nie prowadzimy wspólnego gospodarstwa
    domowego). Czy długi (kredyty w banku) w przypadku niewypłacalności rodzicow
    przechodzą w jakiś sposób na mnie? Jeżeli tak to w ajki sposób mógłbym się
    przed tym zabezpieczyć lub przynajmniej zminimalizować skutki. Dzieki za pomoc.
    PaweŁ

  • 2. Data: 2003-09-18 09:43:20
    Temat: Re: Długi rodziców
    Od: Jureq <j...@X...ze.spamemX.op.pl>

    PaweŁ N wrote:

> [...]
    > tak to w ajki sposób mógłbym się przed tym zabezpieczyć lub
    > przynajmniej zminimalizować skutki. Dzieki za pomoc. PaweŁ

    Przeczytaj posty na tej grupie z ostatnich 2 - 3 dni. Nikomu nie chce
    się powtarzać

  • 3. Data: 2003-09-19 06:54:58
    Od: PaweŁ N <P...@n...mail>

    On Thu, 18 Sep 2003 11:43:20 +0200 Jureq <j...@X...ze.spamemX.op.pl> wrote:

    > Przeczytaj posty na tej grupie z ostatnich 2 - 3 dni. Nikomu nie chce
    > się powtarzać

    Dzięki za taką odpowiedź, Jak bym cos znalażl to bym nie pisał, a jak ktos
    czytał na ten temat to prosze o info gdzie to jest.

  • 4. Data: 2003-09-19 07:35:46
    Od: "Bartek" <n...@W...pl>

    Post z 18.09.03,godz.22.44

    pozdr.

  • 5. Data: 2003-09-22 12:16:54
    Od: PaweŁ N <P...@n...mail>

    On 19 Sep 2003 09:35:46 +0200 "Bartek" <n...@W...pl> wrote:

    > Post z 18.09.03,godz.22.44
    >
    > pozdr.
    >
    > --

    ok wszystko niby dobrze, ale tu jest mowa o odpowiedzialnośći rodziców za
    dzieci. Mnie nurtuje problemodwrotny. Opdowiedzialność dziecka za długi
    rodziców. Jak to ma się do obowiązku alimentacyjnego?

  • 6. Data: 2003-09-22 14:01:37
    Od: "Sandra" <S...@w...pl>

    Użytkownik PaweŁ N <P...@n...mail> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:C...@n...pwr.wroc.pl...

    ok wszystko niby dobrze, ale tu jest mowa o odpowiedzialnośći rodziców za
    dzieci. Mnie nurtuje problemodwrotny. Opdowiedzialność dziecka za długi
    rodziców. Jak to ma się do obowiązku alimentacyjnego?

    a co ma obowiązek alimentacyjny do tego?

    Sandra

  • 7. Data: 2003-09-22 16:05:43
    Od: "" <k...@W...onet.pl>

    Hello. Też widzę jak wiele ludzi mam ten problem. Rodzice nie są moi zbyt
    uczciwi wobec mnie. Chciałbym zasięgnąć pożądnej opartej na konkretnych
    paragrafach i ustawach wiedzy na temat zabezpieczenia przed jakimikolwiek
    sankcjami. Z góry dziękuję za odpowiedź. Pozdrawiam i proszę o poradę.Pa.

  • 8. Data: 2003-09-23 07:19:33
    Od: PaweŁ N <P...@n...mail>

    On Mon, 22 Sep 2003 16:01:37 +0200 "Sandra" <S...@w...pl> wrote:

    > a co ma obowiązek alimentacyjny do tego?
    >
    > Sandra

    No naprzykład to że jak rodzice nie mają środków do życia to moga wystąpić o
    przyznanie im alimentów płaconych przez dzieci, jeśli te mają swoje dochody i
    nie mieszkają z nimi. Wiem że jest coś takiego w prawie rodzinnym.

  • 9. Data: 2003-09-23 09:44:58
    Od: "Sandra" <S...@w...pl>

[...]

    zgadza się i od tego nikt się nie uchroni ale to nie ma nic wspólnego z
    długami i w tej sprawie nie można się zabezpieczyć na przyszłość

    Sandra

  • 10. Data: 2003-09-23 09:53:50
    Od: "Bartek" <n...@W...pl>

    Witaj
    Nie wiem czy dobrze Cie zrozumiałem.
    Zatem jeżeli rodzice narobią długów i nie są w stanie ich spłacić,to długi te
    będą musiały w przyszłości spłacać ich dzieci?

    pozdr,bartek