  • 31. Data: 2005-12-29 18:52:34
    Temat: Re: piraty: zmiana "prawa"
    Od: "plonk" <j...@j...uie>

    > Jotte

    jestes zwyklym lbem. jesli nie wiesz co to znaczy to moze i dobrze. nie
    zycze ci zebys kiedykolwiek musial miec stycznosc ze mna. a badziewiem to
    mozesz nazwac swoich rodzicow.

  • 32. Data: 2005-12-29 19:07:36
    Od: "plonk" <j...@j...uie>

    > Biedny, groteskowy dresik...

    nie biedny, nie groteskowy, i nie dresik. za to ty - zwykly smiec.

    i teraz naprawde EOT

  • 33. Data: 2005-12-29 19:43:12
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:dp0ghs$klh$1@inews.gazeta.pl Przemek R...
    .pl> pisze:

    > nie ty jeden.
    No i proszę, aleś się znowu popisał.
    Spójrz tu: news:dp1b9k$klf$1@inews.gazeta.pl i tu:
    Skumplowałeś się właśnie z człekokształtnym (prawdopodobnie) stolcem.
    Gratuluję.

    --
    Jotte

  • 34. Data: 2005-12-29 22:16:39
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > doświadczenie życiowe i - jak już gdzie indziej pisałem - jesteś bardzo
    > niedojrzały. Dlatego takie oceny są bez wartości.
    > Z drugiej strony fakt - jestem cholerykiem - stąd mam niewyparzoną gębę i
    > daję się łatwo sporowokować różnym plonkom czy innemu badziewiu.

    musisz byc strasznie samotnym czlowiekiem

  • 35. Data: 2005-12-29 22:20:02
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    .pl> pisze:

    > No i proszę, aleś się znowu popisał.
    > Spójrz tu: news:dp1b9k$klf$1@inews.gazeta.pl i tu:
    > Skumplowałeś się właśnie z człekokształtnym (prawdopodobnie) stolcem.
    > Gratuluję.

    i mowi to czlowiek ktory skumplowal sie z Leszkiem, takw ogole to
    nie skumplowalem, tylko zgodzilem sie ze stwierdzeniem
    "wspolczuje tym ktorzy sa skazani na jakiekolwiek kontakty z toba."

    P.

    ps.
    mozesz sprecyzowac w czym dokladnie jestem niedojrzaly?

  • 36. Data: 2005-12-30 03:26:51
    Od: "plonk" <j...@j...uie>

    > Skumplowałeś się właśnie z człekokształtnym (prawdopodobnie) stolcem.
    > Gratuluję.

    czlekoksztaltna to musiala byc twoja stara. a ojciec.... ciesz sie ze nie
    szczekasz (chociaz kto wie...)

  • 37. Data: 2005-12-30 08:30:48
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "plonk" <j...@j...uie> napisał w wiadomości

    > czlekoksztaltna to musiala byc twoja stara. a ojciec.... ciesz sie ze nie
    > szczekasz (chociaz kto wie...)

    Czy to, jaki poziom reprezentujesz zawdzięczasz chorobie wenerycznej kobiety
    która cię w brzuchu nosiła? No bo jeśli tak, to należy ci współczuć. Po części
    to nie twoja wina, że lekarz nie usunął ciąży.

  • 38. Data: 2005-12-30 08:48:26
    Od: "plonk" <j...@j...uie>

> [...]
    części
    > to nie twoja wina, że lekarz nie usunął ciąży.

    te milicjant, zamknij morde smieciarzu.

  • 39. Data: 2005-12-30 10:00:25
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    > te milicjant, zamknij morde smieciarzu.

    A więc jednak. Organiczne uszkodzenie mózgu spowodowane chorobą weneryczną
    matki.
    Wyrazy ubolewania;(

  • 40. Data: 2005-12-30 12:28:49
    Temat: Re: Dlaczego polska policja poluje na piratow, kiedy prawdziwi mordercy chodza po polskich ulicach?
    Od: Piotr Fonon <f...@p...onet.pl>

    pan Piotr Glownia wrote:
    > Dlaczego polska policja poluje na piratow, kiedy prawdziwi mordercy
    > chodza po polskich ulicach? Nie jest wsadzenie mordercow i bandytow
    > wazniejsze od polowania na ludzi lamiacych patenty, copy-right i inne
    > takie liberalne dziwolagi wymyslone zaledwie w XX wieku?
    To akurat jest proste. Lobby, które za tym stoi jest potężne i ma
    pieniądze. Skrywdzeni przez bandytów zwykli ludzie - nie, więc nie
    trzeba się z nimi specjalnie liczyć.
    Fonon

    PS. Fałszowane trunki, czy papierosy mogą być szkodliwe dla zdrowia, a
    nie ściga się ich dystrybutorów z taką zajadłością. Nie słyszałem też,
    by nabywców papierosów lub alkoholu bez banderoli wsadzano do pudła za
    paserstwo.