  • 1. Data: 2005-12-28 13:33:31
    Temat: urlop wypoczynkowy a macierzynski
    Od: "[edymon]" <m...@a...pl>

    Witam! Mam pytanie: czy matce bedacej na urlopie macierzynskim przez
    kilka miesiecy przysluguje takze urlop wypoczynowy za te miesiace? Gdzie
    stosowne uregulowania ewentualnie mozna znalezc? Znajoma,ktora mnie
    prosila o zadanie tego pytania nie znalazla tego w kodeksie pracy.
    Dziekuje za pomoc.
    --
    Edytka [edymon]
    http://labradory.info/

  • 2. Data: 2005-12-28 14:06:30
    Temat: Re: urlop wypoczynkowy a macierzynski
    Od: "mgma" <m...@n...pl>

    Użytkownik "[edymon]" <m...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > stosowne uregulowania ewentualnie mozna znalezc? Znajoma,ktora mnie
    > prosila o zadanie tego pytania nie znalazla tego w kodeksie pracy.
    W okresie urlopu macierzyńskiego, czy zwolnienia lekarskiego pracownik
    dalej jest pracownikiem. Przecież nie było rozwiązania umowy o pracę, ani
    też dłuższego urlopu bezpłatnego.
    Więc nie potrzeba specjalnych zapisów, że jak pracownik robi to albo tamto
    to mu urlop przysługuje.

  • 3. Data: 2005-12-28 14:24:11
    Od: "[edymon]" <m...@a...pl>

    Dnia 2005-12-28 15:06 +0200, Użytkownik mgma napisał :

> [...]
    > też dłuższego urlopu bezpłatnego.
    > Więc nie potrzeba specjalnych zapisów, że jak pracownik robi to albo tamto

    Dziekuje za pomoc!

    --
    Edytka [edymon]
    http://labradory.info/