  • 21. Data: 2005-12-29 09:48:57
    Temat: Re: piraty: zmiana "prawa"
    Od: "rympal" <§r...@w...pl§>

    news:doug9o$hp6$1@news.onet.pl...

    > każdy
    > ale aby projekt został przyjęty, wymagane jest odpowiednie poparcie
    > społeczne

    "inicjatywa ustawodawcza" powstaje w momencie _zebrania_ 100 tys podpisow
    czyli dopoki jest tylko 99999 podpisow nie ma jeszcze tej inicjatywy
    dlatego tych 99999 obywateli nie ma inicjatywy dopiero obywatel stu
    tysieczyny te inicjatywe posiada
    - posluzylem sie tylko "wasza logika" i zobaczcie do czego to
    doprowadzilo....

    EOT

    rym

  • 22. Data: 2005-12-29 09:55:29
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:dov9ug$fnf$1@inews.gazeta.pl plonk
    <j...@j...uie> pisze:

    > ale łby siedza na tej grupie....
    No! I jeszcze jeden przylazł...

    --
    Jotte

  • 23. Data: 2005-12-29 10:03:15
    Od: "plonk" <j...@j...uie>

    > No! I jeszcze jeden przylazł...

    wspolczuje tym ktorzy sa skazani na jakiekolwiek kontakty z toba.

  • 24. Data: 2005-12-29 10:08:58
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:dp0c93$1hf$1@inews.gazeta.pl plonk
    <j...@j...uie> pisze:

    > wspolczuje tym ktorzy sa skazani na jakiekolwiek kontakty z toba.
    Musisz więc być masochistą, bo się sam skazałeś.

    Kurdę, po co ja się daję prowokować, z kim ja gadam??

    --
    Jotte

  • 25. Data: 2005-12-29 10:11:50
    Od: "plonk" <j...@j...uie>

    > Musisz więc być masochistą, bo się sam skazałeś.

    nie ja sie z toba nie kontaktuje bo musze... mialem na mysli kontakt
    przymuszony.

    > Kurdę, po co ja się daję prowokować, z kim ja gadam??

    z kims kto by z toba zrobil porzadek w realu gdybys zaczal zbytnio
    filozofowac i pokazywac ze 'wyzej srasz niz dupe masz'
    eot

  • 26. Data: 2005-12-29 11:16:11
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "plonk" <j...@j...uie> napisał w wiadomości

    > wspolczuje tym ktorzy sa skazani na jakiekolwiek kontakty z toba.

    nie ty jeden.

  • 27. Data: 2005-12-29 14:18:30
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:dp0cp6$3m2$1@inews.gazeta.pl plonk
    <j...@j...uie> pisze:

    > z kims kto by z toba zrobil porzadek w realu
    Biedny, groteskowy dresik...
    I teraz EOT

    --
    Jotte

  • 28. Data: 2005-12-29 14:28:10
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    >W wiadomości news:dp0cp6$3m2$1@inews.gazeta.pl plonk

    > Biedny, groteskowy dresik...

    jezeli bys z taka pogarda traktowal rozmowcow w realu to o ile by nie byli
    twoimi sluchaczami, studentami,
    uczniami ani w zadn inny sposob powiazani z toba (np pracownicy ) na pewno
    dostalbys w pysk. I wcale nie musialby to byc osobnik o metalnosci dresa.

    Nie szanujesz ludzi o dmiennych pogladach i innym sposobie wyslawiania sie.
    A to nie jest madre.

    P.

  • 29. Data: 2005-12-29 14:54:10
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:dp0rpq$e9j$1@inews.gazeta.pl Przemek R...
    .pl> pisze:

    > jezeli bys z taka pogarda traktowal rozmowcow w realu to o ile by nie
    > byli twoimi sluchaczami, studentami,
    > uczniami ani w zadn inny sposob powiazani z toba (np pracownicy ) na
    > pewno dostalbys w pysk.
    Hmm, miał być EOT, ale odpowiem, niech tam.
    Czy warto polemizować z gówniarskimi gadkami o dawaniu w pysk? Na hołotę po
    prostu wzywa się policję (na którą przecież płacę) albo podaje do sądu (w
    końcu to grupa prawna) i egzekwuje wyrok.

    > I wcale nie musialby to byc osobnik o
    > metalnosci dresa.
    Inni nie używają argumentów "pięściowych".

    > Nie szanujesz ludzi o dmiennych pogladach i innym
    > sposobie wyslawiania sie. A to nie jest madre.
    Widzisz, płytko oceniasz, prawdopodobnie dlatego, że masz niewielkie
    doświadczenie życiowe i - jak już gdzie indziej pisałem - jesteś bardzo
    niedojrzały. Dlatego takie oceny są bez wartości.
    Z drugiej strony fakt - jestem cholerykiem - stąd mam niewyparzoną gębę i
    daję się łatwo sporowokować różnym plonkom czy innemu badziewiu. To wada,
    popracuję nad tym.
    Czego i tobie życzę.

    --
    Jotte

  • 30. Data: 2005-12-29 16:40:09
    Temat: Dlaczego polska policja poluje na piratow, kiedy prawdziwi mordercy chodza po polskich ulicach?
    Od: O...@s...se (pan Piotr Glownia)

    In article <aHwsf.2411$Rb.2324@trndny02>, ronald <p...@w...pll> wrote:

    >http://www.rzeczpospolita.pl/gazeta/wydanie_051228/
    kraj/kraj_a_9.html

    Dlaczego polska policja poluje na piratow, kiedy prawdziwi mordercy
    chodza po polskich ulicach? Nie jest wsadzenie mordercow i bandytow
    wazniejsze od polowania na ludzi lamiacych patenty, copy-right i inne
    takie liberalne dziwolagi wymyslone zaledwie w XX wieku?

    Piotr Glownia, szlachcic polski koronny
    Wolnosc, Samowystarczalnosc, Ksenofobia i Szlachta = Polska Niepodlegla zyje!
    Obywatele Polski 2005: 25% Slowianie/Szlachta/,50% Germanie/Panszczyzniani/.
    Poland is not dead yet Anti-Semites. We _will_ kill you. Remember us Polish?