  • 111. Data: 2004-11-17 12:50:45
    Temat: Re: Dialer- wypowiedz przedstawicielaTPSA
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Maciej Bebenek napisał(a):

    > Wskaż więc czemu akurat oskarżasz tepse?

    Poniewaz to TP bierze odemnie kase.

    j.

  • 112. Data: 2004-11-17 12:55:55
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl>

    Maciej Bebenek pisze:

    > Miejmy jednak nadzieję, że odosobniona.
    >
    > Troche wyjaśnień finansowo technicznych. W przypadku, gdy numer premium
    > jest numerem tepsy, wpływ tej ostatniej jest na poziomie 20-50 % kwoty,
    > jednak jeżeli jest to numer należący do innego operatora, wpływ TePe
    > jest taki sam, jak przy obsłudze np. połaczeń międzymiastowych przez NOM
    > czy Energis (3,6-8 gr/min). A jak już wczesniej pisałem, połączeń
    > kierowanych do innych operatorów PR jest większość.
    >
    > Wskaż więc czemu akurat oskarżasz tepse?

    Bo to TP SA podpisuje umowu i z konsumentami i z oferentami uslug..

    TP SA ma siwadomosc, ze CZESC oferentow "naciaga" klientow.
    Wg mnie nie doklada NALEZYTYCGH STARAN, by JEJ USLUGA
    (usluga swiadcona przez TP SA) nie sprzyjala naciaganiu

    natomiast POTRAFI sie postawic, gdy chodzi o konkurencje.

    Jaka wg Ciebie jest roznica pomiedzy

    klinet dzwoni "z TPSA" by przez NOM pomaczyc sie do kanady.

    klilen "wdzwania" za posrednictwem TP SA przez wysoko platny numer
    do internetu.

    Dla klienta jest taka, ze pierwszego NIESWIADOMIE zrobic praktycznienie
    moze...

    Jaka jest dla TP SA, ze w pierwszym wypadku NIE WYSTAWI swemu klientowi FV
    a w drugim OWSZEM..

    Boguslaw

  • 113. Data: 2004-11-17 13:26:39
    Od: Herbi <x...@a...pl>

    Dnia 17 lis o godzinie 13:45, na pl.soc.prawo, Boguslaw Szostak
    napisał(a):

    > Otoz NIEPRAWDA..
    > TP SA nie naliczyla oplat za uslugi wykonane za posrednictwem jej lacz
    > przez NOM..

    To zupełnie inny temat, i to dla ekonomistów, prawników z górnej półki co
    tam narobiono wtedy.

    > I uwaza Pan, ze debili okradac wolno ?

    Nie uważam tak.
    Ale tez nie uważam że TP S.A. ma ponosić straty z powodu niewiedzy, albo
    celowego działania /bo tacy też się znajdą/ osób ... powiedzmy to mało
    rozgarniętych.

    > Spolka nie instaluje..
    > OFERUJE USLUGE i klient z niej korzysta.

    Bo to jest zapisane w jej statucie!!
    Ma działać na dobro samej sobie poprzez świadczenie usług dla klientów.
    Klient inicjuje połączenie - klient płaci.

    > Znaczy tepych okradac mozna - tak ?

    Pisałem wyżej na ten temat.

    > Jesli korzysta bo go oszukano, powinien placic oszust i jego wspolnicy.

    To ma ich /oszustów/ "szukać" TP S.A. czy tez poszkodowany? Celem
    działalności TP S.A. jest świadczenie ......... a nie łapanie cwaniaków i
    oszustów. Klient ma tak korzystać ze stacji by nie narażać się na 'danie
    złapania sie w sidła oszusta'

    > Tak.. Istniene "nieuwaznych", "debili" nie zwalnia z odpowiedzialnosci
    > za oszustwa, wyludzenia..

    > Proponuje, by TP SA oferowala wdzwaniany internet na drogie linie TYLKO TYM,
    > ktorzy sa tegoswiadomi.

    Od wieków istnieją blokady na wszelkiej maści połączenia wychodzące - więc
    skończ pieprzyć że to wina TP S.A. że dzieciak, czy tez pijany mężuś
    wydzwaniał z qmplami przy kielichu na party-line a żonie powiedział że to
    dialer ......

    > Z tego, ze realizuje WYLUDZONE polaczenie..

    A kto wyłudził to połączenie? Na pewno nie TP S.A.
    Powstało ono z jakiej przyczyny? ..... Z powodu wybrania odpowiedniego
    numeru ze stacji abonenckiej danego klienta......

    > Czego nie rozumiesz ?
    > Chodzi o to, ze jesli za posrednictwem TP SA ktos kogos oszuka,
    > to TP SA
    > nie powinna sciagac z oszukanego pieniedzy i placic oszustowi..

    A taki przykład może Cię trochę rozrusza:
    - pracujesz na umowe o pracę, otrzymujesz pensje do 'ręki' .... idziesz
    sobie do domku, a że przechodzisz obok targu a tam akurat tłumek się zebrał
    i okrzyki radości, salwy śmiechu i euforii .....
    Podchodzisz bliżej i widzisz że grają w 3 karty .... cholera - to takie
    proste sobie myślisz ... zagram, wygram ze 6tysięcy i pójdę do domu ....
    Obstawiasz, podnosisz kartę .... o ku...a - nie ta karta!!! jestem pewnie
    że to powinna być TA karta ..... Próbujesz drugi raz..... i obstawisz
    ostatni swój tysiąc .... Ku...a mać - PRZEGRAŁEM!!!!!!!!!

    Co teraz robić ??
    A cholera w końcu skoro z pensją którą wypłacił mi pracodawca nie dotarłem
    do domu, to niech mi ja wypłaci jeszcze raz!! Niech on szuka tych co
    orżnęli mnie w 3 karty na targowisku .....

    Staram się naświetlić to że TP S.A. nie jest w tych sprawach stroną która
    miałaby podstawy by nie naliczać za połączenia i swoim nakładem szukac
    oszustów - ba jakich oszustów?? Przecież jako-tako TP S.A. nie została
    oszukana.
    To po prostu klient dał się zrobić w bambuko - jego brocha!!!

    > Ano taka jak pomiedzy wypelnieniem zamowienia,
    > a wejsciem na jedna z klepek na na parkiecie sklepu - ze skutkiem zamowienia

    O widzisz!!
    Czy z tego tytułu producent klepek którymi wyłożona podłogę w sklepie ma
    płacić za coś czego nie zamówił, nie zrobił?
    /Pomijając wogóle Twoje przykładowe zamówienie poprzez nadepnięcie na
    klepkę ;)/

    BTW: wiesz że poprzez kliknięcie w obrazek nie łączysz się z żadnym jakimś
    tam numerkiem na seszelach - prawda?

    --
    Herbi
    17-11-2004 14:26:01

  • 114. Data: 2004-11-17 13:38:42
    Od: "Rymasz" <m...@p...onet.pl>

    "Herbi" <x...@a...pl> wrote in message news:13gld2dlhldjz$.dlg@onet.pl...
    > ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    > Zwróć uwagę co tutaj napisałeś .....

    > ^^^^^^^^^^^^^
    >
    > Teraz napisałeś "na" opakowaniu .... - zgoła inna sytuacja - nie prawdaż
    > Boguś?

    Czyli "na wewnetrznej stronie opakowania" to nie na opakowaniu,
    a obok? :)

    EOT z mojej strony. Jesli Wam sie chce to przeanalizujcie,
    ktore rozwiazanie dla kogo jest lepsze i jakie macie argumenty _przeciw_
    domyslnemu blokowaniu numerow "premium rate" lub wspomnianemu
    "TPSA Mix" :) A jesli wszelkie narzucone wstepne ograniczenia sa zle,
    to zepnijmy telefon z systemami bankowymi, tak zeby za pomoca
    wystukania nr swojego rachunku, docelowoeg r-ku i kwoty mozna bylo
    robic przelewy. Dajmy to wszystkim, gdzieniegdzie umieszczajac
    informacje o takiej mozliwosci. Poczucie wolnosci wspaniale. Jak ktos
    chce to wylaczy, a w przypadku naduzyc to juz ewentualnie tego kto nas
    oszukal bedziemy szukali.

    Pozdrawiam,
    Rymasz

  • 115. Data: 2004-11-17 13:41:08
    Od: Herbi <x...@a...pl>

    Dnia 17 lis o godzinie 13:55, na pl.soc.prawo, Boguslaw Szostak
    napisał(a):

> [...]

    Bo ma żal do całego świata za to że się dał wyruchać i chce teraz się z
    tego wycofać.

    > Bo to TP SA podpisuje umowu i z konsumentami i z oferentami uslug..

    I wywiązuje się zarówno z jednej jak i drugiej strony /zapewne się
    wywiązuje/.

    > TP SA ma siwadomosc, ze CZESC oferentow "naciaga" klientow.

    producenci samochodów także wiedzą że ich samochody są kradzione - czy
    wobec tego mają przestać je produkować?

    > Wg mnie nie doklada NALEZYTYCGH STARAN, by JEJ USLUGA
    > (usluga swiadcona przez TP SA) nie sprzyjala naciaganiu

    heheheh - Boguś ... "jej usługa nie sprzyja naciąganiu" - to napisałeś -
    więc w czym problem? :P

    > Jaka wg Ciebie jest roznica pomiedzy
    >
    > klinet dzwoni "z TPSA" by przez NOM pomaczyc sie do kanady.

    Klient wybiera prefiks 1044 i łączy się poprzez NOMa

    > klilen "wdzwania" za posrednictwem TP SA przez wysoko platny numer
    > do internetu.

    Klient łączy się poprzez dedykowany numer z intenetem.

    > Dla klienta jest taka, ze pierwszego NIESWIADOMIE zrobic praktycznienie
    > moze...

    Drugiego też nie - musi zostać spełnionych klika warunków, 'latanie" po
    pornograficznych sajtach, zainstalowanie programu wdzwaniającego się pod
    dany numer, pobranie i zainstalowanie tegóż programu, co wiąże się m.in. z
    kilkukrotnym kliknięciem na "OK" i zapoznaniu się z warunkami, umową itp
    itd.
    Przecież to nie jest już nieświadomość- takiego osobnika, jeżeli jest
    pełnoletni, należałoby raczej ubezwłasnowolnić. Jeżeli to dziecko - coż
    problem wychowawczy rodziców.

    zaraz wytoczysz armatę ;) że są dialery co nie informują o niczym ....
    możan je policzyc na placach jednej ręki ...
    Dalej .... dlacego ludzie nei korzystają z oprogramowania typu antywirus,
    zapobiegające zmianie połączenia z internetem ....

    Przecież brak powyższego to jawne proszenie się o kłopoty.

    Będziesz miał pretensję do producenta samochodu jeżeli buchną Ci go spod
    domu, a nie miałeś alarmu, zabezpieczeń, polisy ubezpieczeniowej itp ??

    > Jaka jest dla TP SA, ze w pierwszym wypadku NIE WYSTAWI swemu klientowi FV
    > a w drugim OWSZEM..

    W pierwszym przypadku, oczywiście że nie wystawi, bo przecież korzysta się
    z innego operatora!! Jakim prawem TP S.A. ma wystawiać faktury za inny
    podmiot?? ROTFL
    Co Ty na jakiejś gandzi jedziesz dzisiaj że piszesz takie bzdety?

    --
    Herbi
    17-11-2004 14:41:06

  • 116. Data: 2004-11-17 13:42:55
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl>

    Herbi pisze:

    > To zupełnie inny temat, i to dla ekonomistów, prawników z górnej półki co
    > tam narobiono wtedy.

    Dla mnie nie inny..
    Dla mnie to dowod,ze jakTP SA chce, to potrafi..

    > Nie uważam tak.
    > Ale tez nie uważam że TP S.A. ma ponosić straty z powodu niewiedzy, albo
    > celowego działania /bo tacy też się znajdą/ osób ... powiedzmy to mało
    > rozgarniętych.

    Jak TP SA chce, to potrafi.
    Nie powinna ponosic strat ale tez nie powinna czerpac z oszukiwania
    "malo rozgarnietych" korzysci..

    > Bo to jest zapisane w jej statucie!!
    > Ma działać na dobro samej sobie poprzez świadczenie usług dla klientów.
    > Klient inicjuje połączenie - klient płaci.

    Tylko ze mamy "nowa jakosc"
    klient "inicjuje polaczenie" i placi -z a zainicjowanie polaczenie..
    Korzysta z lacza TP SA do komputera TP SA...
    I "nowa jakosc" polega na tym, ze w wuniku tej uslugi jest automatycznie
    przelaczany na inne polaczenie..
    Prawda ze to nwa jakosc ?

    > Pisałem wyżej na ten temat.

    Wiec dojdzmy da jakichs wspolnych wnioskow..
    jak to z ty okradaniem tepych ?

    > To ma ich /oszustów/ "szukać" TP S.A. czy tez poszkodowany?

    A kto CHE PIENIADZE i ZA CO ?

    Jak"poszkodowany" ma szukac, jesli TP SA kryje DOMNIEMANEGO oszusta
    zaslaniajac sie umowami

> [...]
    > oszustów. Klient ma tak korzystać ze stacji by nie narażać się na 'danie

    Ale celem niejest zciaganie haraczu DLA OSZUSTOW
    i branie od tego prowizji..

> [...]

    > Powstało ono z jakiej przyczyny? ..... Z powodu wybrania odpowiedniego
    > numeru ze stacji abonenckiej danego klienta......

    Powstalo z tej przyczyny ze TAKA umowe wlasnie ma TP SA z oszustem
    (jakna razie rzekomym)

> [...]
    > do domu, to niech mi ja wypłaci jeszcze raz!! Niech on szuka tych co
    > orżnęli mnie w 3 karty na targowisku .....

    NIe przesadzasz ?

    Jeszcze raz..
    KTO domaga sie pieniedzy ?

    WG mnie TP SA...

    ZA CO ?
    Za usluge KTOREJ NIE SWIADCZY ?

> [...]
    > Czy z tego tytułu producent klepek którymi wyłożona podłogę w sklepie ma
    > płacić za coś czego nie zamówił, nie zrobił?

    A kto zada oplaty ?

    Boguslaw

  • 117. Data: 2004-11-17 14:29:39
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Arek wrote:
    > Andrzej Lawa rzecze:

    > http://www.hot.ee/silverscale/clsmcd01.jpg

    I co się niby miało stać?

    Bo mi przeglądarka pracowicie ściągała 'rysunek', po czym oświadczyła,
    że jest najwyraźniej uszkodzony i ona go wyświetlić nie umie (i nic
    dziwnego, skoro to jakiś ZIP czyinne archiwum ze zmienionym rozszerzeniem).

    ROTFL

  • 118. Data: 2004-11-17 15:02:13
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on 16 Nov 2004 16:13:36 +0100,
    januszek <j...@p...irc.pl> screamed:

    > Hmm... Nie do konca fakt dopuszczenia do zainstalowania na kompie dialera
    > uzasadnie nazwanie uzytkownika tego komputera "idiota"... Takie postawienie
    > sprawy jest moim zdaniem samo w sobie idiotyczne ;)

    Dlaczego TPSA ma defaultowo traktowac kazdego jak inwalide komputerowego?

    Artur

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:218B ]
    [ 16:01:38 user up 10433 days, 3:56, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    I've got a bad feeling about this.

  • 119. Data: 2004-11-17 15:03:40
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on 16 Nov 2004 18:20:28 +0100,
    januszek <j...@p...irc.pl> screamed:

    > Hehe, Linux Power? ;P Kazdy linuksiarz tak gada... Do pierwszego wlamu :)

    A jakiez to uslugi mialby, taki desktopowy linux, miec otwarte na swiat?
    A jeszcze nie widzialem wlamania przez zamkniete porty.

    Artur

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:223B ]
    [ 16:03:01 user up 10433 days, 3:58, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    Make somebody happy. Mind your own business.

  • 120. Data: 2004-11-17 15:59:38
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Artur M. Piwko napisał(a):

    > Dlaczego TPSA ma defaultowo traktowac kazdego jak inwalide komputerowego?

    Inwalide? Wez pod uwage, ze autorzy dialerow wiedza wiecej... Tak czy inaczej
    jak widze, dzieki tej dyskusji problem nie jest jednoznaczny i wypada aby
    TP oraz kazdy inny operator do problemu sie ustosunkowal.

    j.