    From: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Dialer- wypowiedz przedstawicielaTPSA
    Date: Wed, 17 Nov 2004 13:55:55 +0100

    Maciej Bebenek pisze:

    > Miejmy jednak nadzieję, że odosobniona.
    >
    > Troche wyjaśnień finansowo technicznych. W przypadku, gdy numer premium
    > jest numerem tepsy, wpływ tej ostatniej jest na poziomie 20-50 % kwoty,
    > jednak jeżeli jest to numer należący do innego operatora, wpływ TePe
    > jest taki sam, jak przy obsłudze np. połaczeń międzymiastowych przez NOM
    > czy Energis (3,6-8 gr/min). A jak już wczesniej pisałem, połączeń
    > kierowanych do innych operatorów PR jest większość.
    >
    > Wskaż więc czemu akurat oskarżasz tepse?

    Bo to TP SA podpisuje umowu i z konsumentami i z oferentami uslug..

    TP SA ma siwadomosc, ze CZESC oferentow "naciaga" klientow.
    Wg mnie nie doklada NALEZYTYCGH STARAN, by JEJ USLUGA
    (usluga swiadcona przez TP SA) nie sprzyjala naciaganiu

    natomiast POTRAFI sie postawic, gdy chodzi o konkurencje.

    Jaka wg Ciebie jest roznica pomiedzy

    klinet dzwoni "z TPSA" by przez NOM pomaczyc sie do kanady.

    klilen "wdzwania" za posrednictwem TP SA przez wysoko platny numer
    do internetu.

    Dla klienta jest taka, ze pierwszego NIESWIADOMIE zrobic praktycznienie
    moze...

    Jaka jest dla TP SA, ze w pierwszym wypadku NIE WYSTAWI swemu klientowi FV
    a w drugim OWSZEM..

    Boguslaw