    From: "Rymasz" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Dialer- wypowiedz przedstawicielaTPSA
    Date: Wed, 17 Nov 2004 14:38:42 +0100
    Sender: m...@p...onet.pl@bumelant.toya.net.pl

    "Herbi" <x...@a...pl> wrote in message news:13gld2dlhldjz$.dlg@onet.pl...
    > ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    > Zwróć uwagę co tutaj napisałeś .....

    > ^^^^^^^^^^^^^
    >
    > Teraz napisałeś "na" opakowaniu .... - zgoła inna sytuacja - nie prawdaż
    > Boguś?

    Czyli "na wewnetrznej stronie opakowania" to nie na opakowaniu,
    a obok? :)

    EOT z mojej strony. Jesli Wam sie chce to przeanalizujcie,
    ktore rozwiazanie dla kogo jest lepsze i jakie macie argumenty _przeciw_
    domyslnemu blokowaniu numerow "premium rate" lub wspomnianemu
    "TPSA Mix" :) A jesli wszelkie narzucone wstepne ograniczenia sa zle,
    to zepnijmy telefon z systemami bankowymi, tak zeby za pomoca
    wystukania nr swojego rachunku, docelowoeg r-ku i kwoty mozna bylo
    robic przelewy. Dajmy to wszystkim, gdzieniegdzie umieszczajac
    informacje o takiej mozliwosci. Poczucie wolnosci wspaniale. Jak ktos
    chce to wylaczy, a w przypadku naduzyc to juz ewentualnie tego kto nas
    oszukal bedziemy szukali.

    Pozdrawiam,
    Rymasz