  • 231. Data: 2004-11-25 09:26:25
    Temat: Re: Dialer- moje prywatne stanowisko.
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl>

    Maciej Bebenek pisze:

    > Jest też postęp w prawie, ale akurat nie tym.
    > Pamiętasz latem wielką awanturę o oprocentowanie kredytów w ramach umowy
    > kart kredytowych? Lichwa itepe... Pewnie którys z (p)osłów dał się
    > wpuścić w taki kanał i zrobił aferę. Z tego wynika, że jak na razie
    > żaden poseł nie zapłacił za dialera. Musimy poczekać :-)

    > Nadal nie rozumiesz kto, kogo i w jaki sposób tu oszukuje...

    Oszukuje "podstawiajacy dialerek" internaute korzystajacego
    z internetu przez modem.

    Boguslaw

  • 232. Data: 2004-11-25 09:57:52
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl>

    Andrzej Lawa pisze:

    > Równie dobrze mógłbyś nagle stwierdzić, że 2*2=4.
    >
    > Owszem, jest to prawda, ale co to ma do rzeczy?

    Panie Andrzeju.

    Juz chyba zgodzilismy sie co do tego
    (cojest rownie oczywiste jak 2*2=4)
    ze nie jestem taki genialny jak Pan,
    nie jestem taki spostrzegawczy jak Pan
    i w ogolwe nie jestem TAKI JAK PAN

    I co to ma do rzeczy ?

    Ano to, ze jak prostytukla kotka sobie w pokoju
    trzymala bedzie i bedzie pobierala oplaty "za glaskanie kota"
    a potem za darmo *piiii.. to nie bedzie znaczylo,
    ze swiadczy uslugi w zakresie udostepniania glaskania kota.

    NAZWA - POZYCJA CENNIKAA niemoze byc PODSTAWA KLASYFIKACJI uslugi.

    TP SA moze sobie te usluge nazwac nawet "pakiet pip pip"
    nic mi do tego..

    > TPSA zestawia tylko połączenia.

    Tak sie kazdy tlumaczyc moze.
    Zlodzie zlapanyza reke powie "to nie moja reka"

    To, co TP SA sobie isze w cenniku to TP SA sprawa.
    Nazwanie prostytucji "glaskaniem kota" nie sprawi,
    ze przestanie byc to prostytucja.

    > I za to abonent płaci.

    "rznie Pan glupa"

    Nikt przy zdrowychzmyslach nie zaplacilby "za zestawienie placzenia"
    takich pieniedzy. kazdy MA SWIADOMOSC ze palci za to couzyska od tego po
    drugiej stronie.. i dlatego placi - no chyba, ze gooszukamy....

    > Reszta nie interesuje TPSA.

    To, co interesuje, a co nie interesuje TP SA
    to tez nie moje zmartwienie.

    Kazdy PASER moglbysie tlumaczyc, ze "reszta go nie interesuje",
    swiadczy uslugi.. i tyle..

    Kazdy moglby sie tlumaczyc, ze ma fakture z naliczoneym VAT i nic go nie
    interesuje, a tunasi kochani ustawodawcy zrobili nam psikusa
    iprzychodza mile panie z US albo UKS i WCALE ICH NIE INTERESUJA
    nasze zainteresowania.. Kaza placic VAT, bo dostawca nie zaplacic.

    > Z jakich usług za pośrednictwem zestawionego połączenia
    > korzysta abonent, to już sprawa pomiędzy abonentem a usługodawcą pod
    > danym numerem działającym.

    To jest PANSKIE zdanie, z ktorym ja sie nie zgadzam.
    I mam to gdzies, ze mnie Pan z tego powodu wyzywa..

    > Może będzie to dla ciebie zaskoczenie, ale etap centralnie planowanych
    > cen Polska swego czasu przeszła. Skończyło się kartkami.

    Moze bedzie to dla Pana zaskoczeniem
    cennik nie jest ZRODLEM PRAWA w RP.

    Jesli usluga w cenniku jest niewlasciwie sklasyfikowana mile Panie z US lub
    UKS moga niezla kare dowalic...

    > Regulamin TPSA jest zgodny z obowiązującym prawem.

    O tym co jest, a co niejest zgodne z prawem w RP decyduja sady..

    > Cennik (i ewentualne
    > jego zmiany) akceptujesz podpisując umowę. Nie masz obowiązku posiadać
    > telefonu - jak się nie podoba: fora ze dwora.

    Brak argmentow nadrabia Pan tupetem..

    Nie mam obowiazku posiadania telefonu, mam prawo oszustwonazywac oszustwem,
    chocbynie wiem jak pana to zloscilo...

    > Tylko jeśli by zatrudniała osoby takie, jak ty.

    Brakuje argumentow ?
    Prosze popatrzyc na rozne nazwy pakietow w cennikach
    telekomunikacyjnych...

    > No beton... Regulamin jest częścią umowy zawieranej przez abonenta z
    > operatorem. Nie podoba ci sie regulamin - nie zawieraj umowy. Kup sobie
    > jakąś komórkę na karty lub korzystaj z automatów telefonicznych.

    A na przyklad KODEKS CYWILNY mowi, ze punkty umowy niezgodne z prawem
    nie obowiazuja. Ze juz nie wspomne o rejestrze klauzul niedozwolonych w
    umowach z konsumentami..

    I co pan na to ?

    > Ale TPSA tylko takie usługi prowadzi - łączność.

    To bardzo dobre tlumazcenie dla czerpiacych zyski z oszustwa...
    Ciekawe, czy dla TP SA tez..

    > To, co 'urzęduje' pod
    > danym numerem to już nie jest 'broszka' TPSA. Tamtą usługę dostarcza
    > ktoś inny, niezależny od TPSA.

    Nie brozka, bo DLA NIEGO zciaga kase i z nim sie dzieli..

    > Jak nie korzystasz, to o co się awanturujesz?

    Alez ja sie nie awanturuje...
    Ja tylko stwierdzam, ze WEDLUG MNIE
    pod pozorem uslug telekomunikacyjnych TP SA sprzedaje uslugi.

    Prosze wskazac gdzie to awanturnictwo .

    > Owszem.

    Pudlo....

    zaplacilem za umieszczenie ogloszenia na www.gratka.pl

    Tam jak bykjest napisane,
    ze mozna oplacic wysylajac SMS..wiec slorzystalem..

    > [ciach]

    > No, wreszcie do ciebie dotarło, że to ktoś inny, a nie TPSA, świadczy
    > usługi pod tymi numerami... Choć tyle osiągnąłem.

    Osiagnal Pan TYLE, ze uswiadomil sobie ze jednak KTOS SWIACZY USLUGI
    za posrednictwem TP SA..
    Jest to w istocie jakis postep.

    Teraz - ktopobiera za te usluge pieniadze i jak ?

    > [ciach]

    > TPSA nie kryje oszustów. Kryje uczciwych biznesmenów przez oszołomami,
    > takimi jak ty.

    Czy zastanowil sie an co napisal ?

    TP SA KRYJE USLUGODAWCOW (wg pana uzcciwych biznesmenow)
    przed ICH KLIENTAMI, ktoryc w tej rozmowie z Panem bronie.

    > Jeśli natomiast jakiś oszust działa z wykorzystaniem
    > łączy TPSA, TPSA z chęcią podzieli się ewentualną posiadaną wiedzą na
    > ich temat właściwym organom wymiaru sprawiedliwości.

    W NORMALNYM OBROCIE gospodarzcym jest to nie dopomyslenia,
    by uslugodawca byl tak dobrze schowanyprzed klientem,
    ze dopiero prokuratora trzeba, bysie dowiedziec
    ktos wadczy usluge..

    DLATEGO twierdze, ze TP SA chroni rowniez oszustow.

    > Skoro prawo RP jest dla ciebie takie święte pamiętaj, że istnieje coś
    > takiego, jak właściwa procedura. Lincze i samosądy są nielegalne.
    > Zgłaszasz zawiadomienie o popełnieniu przestępstwa na policji, policja
    > rozpoczyna śledztwo, TPSA dostaje nakaz udostępnienia informacji, oszust
    > zostaje namierzony, trafia do sądu, zostaje skazany a pokrzywdzeni mają
    > możliwość uzyskania odszkodowania.

    Ja tu tylko wyglaszam swoje opinie..
    Nie jestem "strona" w sprawie ( w szczegolnosci nie jestem pokrzywdzonym)
    Lecz nie mam tej nowie wspanialej moralnosci, ze malo uwaznego
    oszukac NALEZY. Gardze takimi "przedsiebiorcami" i nie zamierzam "siedziec
    cicho" gdy mam okazje siedziec cicho kiedy okradaja innych..

    > Nie można uznać legalnie działającego biznesmena za oszusta tylko
    > dlatego, że taki pieniacz, jak ty, go od oszustów zwyzywał.

    Ja tylko twierdze, ze proceder ukrywania rzezcywistych uslugodawcow
    sprzyja kryciu oszustow..

    A komu "piana na usta" wychodzi osadza czytelnicy..

    Boguslaw

  • 233. Data: 2004-11-25 10:37:22
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 24 Nov 2004 22:59:08 +0100, Andrzej Lawa napisał(a):

    > A dlaczego za połączenia międzymiastowe należy się więcej, niż za
    > połączenia z numerami miejscowymi?
    >
    > BO TAKI JEST CENNIK!

    Rozumiem, że masz gdzieś cennik w którym międzymiastowe jest po 9 zł + vat
    za minutę?? ciekawe ciekawe...

    A może jednak skoro tepsa kasuje za 0-700 więcej niż za najdroższe
    zamiejscowe, to ma z tego dodatkowy dochód, ergo, współkorzysta z dochodu z
    pornostron/dialerów/etc. albo inaczej nazywając pośredniczy?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Internet Explorer służy do przeglądania zawartości internetu

  • 234. Data: 2004-11-25 10:55:59
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Thu, 25 Nov 2004 11:37:22 +0100, Waldek Godel <n...@o...info>
    napisał:

    > Rozumiem, że masz gdzieś cennik w którym międzymiastowe jest po 9 zł
    > + vat za minutę?? ciekawe ciekawe...

    Ceny połączeń 0-700 są w cenniku.

    > A może jednak skoro tepsa kasuje za 0-700 więcej niż za najdroższe
    > zamiejscowe, to ma z tego dodatkowy dochód, ergo, współkorzysta z
    > dochodu z pornostron/dialerów/etc. albo inaczej nazywając pośredniczy?

    Współkorzystanie i pośrednictwo to dwie różne rzeczy. Na tej samej
    zasadzie mógłbyś twierdzić,ze poczta przesyłając paczki za pobraniem
    pośredniczy w oszustwach na allegro.

    --
    Falkenstein
    skazania.

  • 235. Data: 2004-11-25 10:59:29
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 25 Nov 2004 11:55:59 +0100, Rodrig Falkenstein napisał(a):

    > Współkorzystanie i pośrednictwo to dwie różne rzeczy. Na tej samej
    > zasadzie mógłbyś twierdzić,ze poczta przesyłając paczki za pobraniem
    > pośredniczy w oszustwach na allegro.

    Obecnie nie. Ale jeżeli w cenniku pojawi się pozycja pod nazwą "paczki z
    allegro" i będą one 2x droższe? Zmieni się sytuacja?

  • 236. Data: 2004-11-25 10:59:46
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Rodrig Falkenstein napisał(a):

    > Współkorzystanie i pośrednictwo to dwie różne rzeczy. Na tej samej
    > zasadzie mógłbyś twierdzić,ze poczta przesyłając paczki za pobraniem
    > pośredniczy w oszustwach na allegro.

    Gdyby cena paczki, ktorej zawartosc stanowi towar wylicytowany na
    allegro byla 10 razy wieksza od paczki, ktorej zawartosc nie
    stanowi towar wylicytowany na allegro to co?

    j.

  • 237. Data: 2004-11-25 11:09:59
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl>

    Rodrig Falkenstein pisze:

    > Ceny połączeń 0-700 są w cenniku.

    > Współkorzystanie i pośrednictwo to dwie różne rzeczy. Na tej samej
    > zasadzie mógłbyś twierdzić,ze poczta przesyłając paczki za pobraniem
    > pośredniczy w oszustwach na allegro.

    Jest "drobna roznica"

    Przynoszacemu paczke milemu Panu mozna powiedziec,
    ze nie , dziekuje... i odwiezie donadawcy.

    Boguslaw

  • 238. Data: 2004-11-25 11:27:05
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Zresztą należy tu wskazać jeszcze inne rzeczy które matka najwyższych cen
    ma za skórą:
    - w razie reklamacji i wątpliwości, dostawca treści nie dostanie od mamusi
    tepsy ani grosza. Ale klient musi zapłacić, chyba, że przypadkiem mu ktoś
    reklamację uzna - baaaaaardzo rzadkie. Dotyczy to szczególnie dialerów.
    Czyli złoty interes - 100% zysku

    - wprowadzenie wraz ze swoja własną spółką, Centertelem doładowania
    pre-paidów przez numer 0-300 spowodowało lawinę kradzieży impulsów. Obrona
    jest baaardzo trudna, nawet jak się wykaże ewidentnie, że włamanie
    nastąpiło do instacji TPSA a nie klienta (skrzynka w piwnicy bloku to jest
    teren TPSA a nie klienta, i to TPSA odpowiada za jej bezpieczeństwo. TPSA
    odpowiada, ale płaci klient). Odpowiedzią matki najwyższych cen jest:
    "wicie, rozumicie, zobaczymy, rozpatrzymy, pomyślimy. Ale najpierw
    zapłaćcie."

    itepe itede..
    Można znaleźć setki przykładów działań na korzyść dostawców treści - nawet
    jeżeli są oszustami i na niekorzyść abonentów, nawet jeżeli ich brak winy
    był ewidentny.

  • 239. Data: 2004-11-25 11:29:43
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    i jeszcze jedno o czym zapomniałem: czymże jak nie promowaniem oszustów
    było uporczywe utrzymywanie opłat za blokady premium-rate???

    Dopiero prawo zmusiło ich do zniesienia opłat.

  • 240. Data: 2004-11-25 11:31:04
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Thu, 25 Nov 2004 11:59:29 +0100, Waldek Godel <n...@o...info>
    napisał:

    > Obecnie nie. Ale jeżeli w cenniku pojawi się pozycja pod nazwą "paczki z
    > allegro" i będą one 2x droższe? Zmieni się sytuacja?

    Nie.
    Bo niby dlaczego miałaby się zmienić? Czym różniła by się usługa "paczka z
    allegro" od usługi "paczka priorytetowa"? nicym, oba to specjalne rodzaje
    usługi przesłania paczki. A co jest w paczce to już dla poczty jest
    nieistotne.

    --
    Falkenstein
    skazania.