  • 211. Data: 2004-11-20 12:35:14
    Temat: Re: Dialer- wypowiedz przedstawicielaTPSA
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia 20 Nov 2004 12:32:26 +0100, złodziej podatków
    <e...@p...onet.pl> napisał:

    > I tak powinno być. A klientowi udostępnić kod i jak chce to niech sobie
    > odblokuje samodzielnie.

    Wydawało mi się, że jak ktoś montuje sobie telefon to znaczy, że chce go
    uzywać w pełnym zakresie - także do telefonowania za granicę. A jak mu to
    nie potrzebne to niech sobie zablokuje.

    --
    Falkenstein

  • 212. Data: 2004-11-20 12:36:33
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia 20 Nov 2004 13:00:23 +0100, złodziej podatków
    <e...@p...onet.pl> napisał:

    > wszystko było by możliwe gdyby panowie prezesi tepsy nie ciągnęli zysków
    > z tego
    > procederu. A oni wszyscy są umoczeni w spółkach dzierżawiących numery 07

    Taa, a księżyc jez z zielonego sera, i Żydzi o tym wiedzą ale to ukrywają
    bo mają spółkę z masonami, żeby Polaków było w kraju 10 milionów mniej.

    --
    Falkenstein

  • 213. Data: 2004-11-20 12:44:57
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz>

    Dnia 20 lis o godzinie 13:13, na pl.soc.prawo, złodziej podatków
    napisał(a):

    > Jaki był by problem wrócić do tego. Standardowo jest zablokowane wszystko poza
    > miejscowymi, a użytkownik jeżeli potrzebuje odblokowuje sobie, 07 jeżeli taka
    > jego wola, miedzynarodowe czy jeszcze inne. Ale wtedy robi to już na własną
    > odpowiedzialność ze wszystkimi konsekwencjami.

    W salonie samochodowym np. Opla także przyjdziesz i kupisz sobie ....
    konstrukcje nośną wraz z kołami.
    Jak będziesz chciał to sobie póżniej dobudujesz karoserie, może dodasz
    nawet poduszkę powietrzną .... na własną odpowiedzialność ze wszystkimi
    konsekwencjami :P

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany

  • 214. Data: 2004-11-20 13:24:00
    Od: "złodziej podatków" <e...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > Przestań już!  Skończcie te debilne gadki, że sam sobie winien, że
    > nie powinien itp. brednie bo wychodzi, że jak dałeś się oszukać,
    > zgwałcić czy też zamordować to sam sobie jesteś winien bo się nie
    > potrafiłeś obronić.
    >
    > Jest kodeks karny art. 286, który wyraźnie mówi "kto, w celu osiągnięcia
    > korzyści majątkowej, doprowadza inną osobę do niekorzystnego
    > rozporządzenia [..] za pomocą wprowadzenia jej w błąd albo wyzyskania
    > błędu lub niezdolności do należytego pojmowania przedsiębranego
    > działania,podlega karze pozbawienia wolności od 6 miesięcy do lat 8. "
    ciach...
    W pierwszym rzędzie do odpowiedzialności powinien być pociągnięty ZUS, gdyż od
    lat obiecuje nam że w zamian za składkę którą płacimy mamy prawo do bezpłatnych
    świadczeń leczniczych a jak to wygląda w rzeczywistości każdy widzi.

  • 215. Data: 2004-11-20 14:02:30
    Od: Arek <a...@e...net>

    Rodrig Falkenstein rzecze:
    > Taa, a księżyc jez z zielonego sera, i Żydzi o tym wiedzą ale to
    > ukrywają bo mają spółkę z masonami, żeby Polaków było w kraju 10
    > milionów mniej.

    Nie odpowiedziałeś na pytanie. A było proste.
    Najpierw odpowiedz na moje pytanie - bo było zadane wcześniej - potem
    my odpowiemy na Twoje.

    Dla łatwiejszej oceny czy mamy do czynienia
    a) z oszustwem
    b) z debilem, jeżeli ktoś twierdzi, że to nie jest oszustwo
    c) czy też z klientem debilem

    to zestawmy te liczby

    - 40 złotych kosztuje miesięczny abonament do nieograniczonych prawie
    zasobów pornograficznych.
    - 100-500 złotych kosztuje wizyta w burdelu z wszelkimi wymyślnymi
    atrakcjami
    - kilka do kilkunastu tysięcy średni rachunek za dialer

    Więc jak - doczekamy się odpowiedzi, czy mamy uznać, że obawiasz się
    uznania za debila lub też obłudnika co to gardłuje po stronie oszustów
    i wie o tym ?

    Arek

    --
    www.eteria.net - rozmawiaj za darmo

  • 216. Data: 2004-11-20 17:43:51
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Maciej Bebenek wrote:

    > Zdaje się, że znalazłeś kolejny bug w cenniku....

    Albo ty czegoś w nim nie doczytałeś.

    > nie - podobnie jak w przypadku NDS dostęp można kontrolować poprzez
    > identyfikację numeru...

    Fascynujące. Jak to się robi w przypadku numerów zastrzeżonych?

  • 217. Data: 2004-11-20 18:03:30
    Od: Maciej Bebenek <m...@u...org>

    > Albo ty czegoś w nim nie doczytałeś.

    Nie, piszę poważnie. Już myślałem, że po 14 latach działalności udało
    sie pewnej formie wypuscic cennik bez błedów ;-)

    Hint: porównaj tabele taryfikacji z szczegółowym wykazem opłat dla 020
    np. w abonamencie standardowym.

    Natomiast URTiP zarezerwował pule 0 206 na usługi rozliczane wyłącznei
    przez usługodawców, stąd pobieranie przez tepsę jakichkolwiek opłat jest
    niezgodne z prawem.

    > Fascynujące. Jak to się robi w przypadku numerów zastrzeżonych?

    Dla nas nie ma numerow zastrzeżonych ;-) A tak poważniej, jedyny problem
    z niewielkim procentem numerów, które w ogóle nie wysyłają
    identyfikacji. ALe to juz temat nie na tę grupę.

    M.

  • 218. Data: 2004-11-20 22:09:43
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Sat, 20 Nov 2004 15:02:30 +0100, Arek <a...@e...net> napisał:

> [...]
    > my odpowiemy na Twoje.
    >
    > Dla łatwiejszej oceny czy mamy do czynienia

    POpełnionym przez osobę, która skonstruowała i wprowadziła do sieci dialer.

    > b) z debilem, jeżeli ktoś twierdzi, że to nie jest oszustwo

    z debilem, jeżeli ktoś twierdzi, że oszustem jest TPSA

    > c) czy też z klientem debilem

    Tak, jezeli twierdzi, że to TPSA jest wszystkiemu winna

> [...]
    > atrakcjami
    > - kilka do kilkunastu tysięcy średni rachunek za dialer

    Wiesz, ja też zawsze się zastanawiałem kto dzwoni na sekstelefony, skoro
    minuta z zywą panienką kosztuje taniej.

    --
    Falkenstein
    skazania.

  • 219. Data: 2004-11-21 16:00:40
    Od: Wieslaw Lubas <v...@m...put.poznan.pl>

    HaNkA ReDhUnTeR wrote:
    > W KF - sprawdz czy nadal jest to usluga płatna ponieważ zgodnie z
    > nowelizacja z 3 września bodajże operatorzy swiadczący usługi powszechne
    > maja obowiązek zablokować za darmo polaczenia z numerami o tzw podwyższonej
    > platności, a więc np 0700[ oczywiście na życzenie abonenta]

    Nie ma uslug bezplatnych. Co najwyzej zawarte sa w cenie abonamentu.

    WL

  • 220. Data: 2004-11-23 08:40:12
    Temat: Re: Dialer- moje prywatne stanowisko.
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl>

    Wieslaw Lubas pisze:

    > uzytkownika telefonu
    > Z zastrzezeniem, ze cena polaczenia do uzytkownika ktory sobie nie
    > aktywowal bonus tak-tak (zwykly numer) jest taka sama jak do uzytkownika
    > ktory ta usluge sobie aktywowal (i zostal w tej analogii operatorem PR).
    >
    > Ja jako abonent wywolujacy mam taka sama cene i nie obchodza mnie
    > uzgodnienia miedzy uzytkownikiem koncowym a operatorami.
    >
    > WL

    Jako abonent oszukany mialbys zupelnie inne zdanie.

    Boguslaw