  • 11. Data: 2004-11-14 00:11:40
    Temat: Re: Dialer a tpsa [długie]
    Od: Wojtek Szweicer <w...@p...onet.pl>

    On 2004-11-14 00:59 :

    > scream rzecze:

    > A ja do Ciebie bez szacunku tchórzliwy anonimie.
    > Już Ci parę sądów skopało dupę - to odnośnie Twoich pogladów, że można
    > klientów oszukiwać byle w bezczelny sposób - więc co tu jeszcze szukasz?

    Jak to "parę sądów skopało dupę odnośnie poglądów"? Przecież to się do
    prasy nadaje, proszę o informację, gdzie sądy kopią dupę za poglądy.
    - Szwejk

    PS. Czemu "scream" jest bardziej anonimowy od "Arek"?

  • 12. Data: 2004-11-14 00:53:28
    Od: scream <s...@...pl>

    Arek wrote:
    > Już Ci parę sądów skopało dupę - to odnośnie Twoich pogladów, że można
    > klientów oszukiwać byle w bezczelny sposób - więc co tu jeszcze szukasz?

    możesz napisać cos bliżej na ten temat? bo nic mi o tym nie wiadomo..
    natomiast wiem, że wobec Ciebie toczy sie pare róznych spraw..

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 13. Data: 2004-11-14 06:00:59
    Od: Arek <a...@e...net>

    scream rzecze:
    > możesz napisać cos bliżej na ten temat? bo nic mi o tym nie wiadomo..

    O proszę jak jeszcze głupa rżnie !
    Jakbyś nie zauważył są dwa wyroki, że TP SA nie może rządać kasy od
    abonenta za wysokopłatne numery bo - jak sama stwierdziła (sic!) - nie
    jest stroną w sprawie i kara z UOKiK .

    > natomiast wiem, że wobec Ciebie toczy sie pare róznych spraw..

    Buacha cha cha cha cha cha cha !!!!

    Teraz to ubawiłeś mnie setnie.

    Arek

    --
    www.eteria.net - rozmawiaj za darmo

  • 14. Data: 2004-11-14 06:03:44
    Od: Arek <a...@e...net>

    Wojtek Szweicer rzecze:
    > Jak to "parę sądów skopało dupę odnośnie poglądów"? Przecież to się do
    > prasy nadaje, proszę o informację, gdzie sądy kopią dupę za poglądy.

    Polecam archiwum google, bez trudu znajdziesz notki prasowe z wyroków
    i kary nałożonej przez UOKiK

    > PS. Czemu "scream" jest bardziej anonimowy od "Arek"?

    Bo "Arek" jest powszechnie znany, a jeśli ktoś nie zna to służy swoją
    stroną - www.elita.pl/arek - natomiast "scream" to tchórzliwy anonim,
    który ukrywa swoją tożsamość.
    I sądząc po jego głodnych gadkach w sprawie dialerów może być jednym z
    tych dialerowych oszustów.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    www.hipnoza.info

  • 15. Data: 2004-11-14 06:04:35
    Od: Arek <a...@e...net>

    scream rzecze:

    > możesz napisać cos bliżej na ten temat? bo nic mi o tym nie wiadomo..

    O proszę jak jeszcze głupa rżnie !
    Jakbyś nie zauważył są dwa wyroki, że TP SA nie może żądać kasy od

  • 16. Data: 2004-11-14 09:17:42
    Temat: Re: Dialer a tpsa
    Od: Psychik <p...@Z...pl>

    Dnia Sat, 13 Nov 2004 22:21:35 +0100, IPZ napisał(a):

    > Moze ktos wie czy moge reklamowac ten rachunek.
    > Czy sa szanse w takim przypadku w starciu z tpsa ?

    mozesz, ale ja nie znam nikogo komu by to dalo cokolwiek poza "rozlozeniem
    na raty" :-(

    --
    Psychik

  • 17. Data: 2004-11-14 09:49:35
    Od: "VERTRET" <vertret @ op . pl>

    Użytkownik "Psychik" <p...@Z...pl> napisał w wiadomości
    > mozesz, ale ja nie znam nikogo komu by to dalo cokolwiek poza
    "rozlozeniem
    > na raty" :-(

    Tak jak nie lubie monopoli tak w wypadku dialerów jestem po stronie tpsa.
    Może w koncu ta firma na cos sie przyda i nauczy paru polaków podstaw
    logiki i odpowiedzialności za swoje czyny.

    vertret

  • 18. Data: 2004-11-14 10:46:59
    Od: Psychik <p...@Z...pl>

    Dnia Sun, 14 Nov 2004 11:47:52 +0100, Artur Drzewiecki napisał(a):

    > Inna rzecz, że w tym wypadku delikwent powinien zabulić, bo jest ciołem
    > - kto wchodzi na strony erotyczne z niespatchowanym IE, z włączonym
    > ActiveScripting, bez aktualnego monitora antywirusowego i odwirusowuje
    > komputer reinstalując Windows.
    > Za głupotę się płaci.:-)

    powinienes stanac w kolejce placacych...

    --
    Psychik

  • 19. Data: 2004-11-14 10:47:52
    Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx>

    A jeśli to był dialer zagraniczny - taki autoryzacji u nas nie podlega,
    a może łączyć się z numerem np. na Wyspach Fidżi lub Karaibach. Wtedy
    TPSA nic nie może zrobić. No chyba, żeby wprowadzić zasadę domyślnego
    blokowania połączeń międzynarodowych (choć do 0700 powinno to być).:-)

  • 20. Data: 2004-11-14 11:13:39
    Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx>

    Psychik napisał/a:
    > powinienes stanac w kolejce placacych...
    Masz na myśli siebie, jak sądzę.:-)
    A poważnie - jeśli ktoś da się nabrać na phishing, to inni też mają zań
    płacić, bo ktoś był głupi, tak?
    Przecież, jeśli TPSA takiemu ciołkowi anuluje rachunek za połączenia
    międzynarodowe, to i tak zapłaci operatorom zagranicznym.
    A komu doliczy do rachunku? Aha - ochotnicy wystąp. "Psychik" zapłaci.