  • 81. Data: 2018-02-14 18:08:43
    Temat: Re: Dbają o swoje dupska
    Od: "rg" <n...@o...pl>

    Wed, 14 Feb 2018 17:26:48 +0100, w <p61o0c$2m7$1@node2.news.atman.pl>,
    RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> napisał(-a):

> [...]
    sądy przejęte, i dalej jej nie wsadzili? To kto ją chroni, Ziobro czy Jaki?

    yzacja-w-warszawie-waltz-zwraca-pieniadze-za-noakows
    kiego-16,artykuly,421240,1.html

    > Jeszcze tego nie doczytałeś?

    Doczytałem. Dlatego pytam.

  • 82. Data: 2018-02-14 19:04:37
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-02-14 o 18:08, rg pisze:

    sądy przejęte, i dalej jej nie wsadzili? To kto ją chroni, Ziobro czy Jaki?

    yzacja-w-warszawie-waltz-zwraca-pieniadze-za-noakows
    kiego-16,artykuly,421240,1.html

    > Doczytałem. Dlatego pytam.

    Czyli nie doczytałeś.

    Pozdrawiam

  • 83. Data: 2018-02-14 19:06:25
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-02-14 o 16:12, A. Filip pisze:

    > Ale przynajmniej śmiesznawy.
    >
    > Jeśli nie może być lepie to niech choć będzie śmieszniej! ;-)
    >
    > Wolę ludzi silących się na ironię od tych co za łatwo sięgają do wyzwisk.
    > Do rzucania wulgaryzmami przeważnie wystarcza śladowa inteligencja.

    Biorąc pod uwagę to co tu forsujesz oraz jak to robisz nie dziwie się.
    Nieraz ktoś dosadnie napisał za kogo cię uważa.
    I miał rację.

    Pozdrawiam

  • 84. Data: 2018-02-14 19:36:08
    Od: "rg" <n...@o...pl>

    Wed, 14 Feb 2018 19:04:37 +0100, w <p61tnq$87l$1@node2.news.atman.pl>,
> [...]

    przejęta, sądy przejęte, i dalej jej nie wsadzili? To kto ją chroni, Ziobro czy Jaki?

    yzacja-w-warszawie-waltz-zwraca-pieniadze-za-noakows

    Oświeć mnie.

  • 85. Data: 2018-02-15 02:57:21
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-02-14 o 19:36, rg pisze:

    przejęta, sądy przejęte, i dalej jej nie wsadzili? To kto ją chroni, Ziobro czy Jaki?

    yzacja-w-warszawie-waltz-zwraca-pieniadze-za-noakows
    kiego-16,artykuly,421240,1.html

    > Oświeć mnie.

    Zapal światło i skieruj je na siebie.

    Pozdrawiam

  • 86. Data: 2018-02-15 11:51:42
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 14 Feb 2018 16:02:10 +0100, RadoslawF napisał(a):

    > I w dodatku idiota.

    W poprzednim poście nie dodałem, że jesteś również mistrzem ciętej riposty,
    przeto nie pozostaje nic innego, jak wyrazić wdzięczność za przypomnienie.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

  • 87. Data: 2018-02-15 12:07:04
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 9 Feb 2018 23:02:08 +0100, Animka napisał(a):

    > Szok! Aż 1,5 miliona złotych! - taką zawrotną sumę nagród w 2017 roku
    > przyznała swoim ministrom premier Beata Szydło (55 l.) i jej następca
    > Mateusz Morawiecki ( 50 l.)!

    To nie jest ostatnie słowo dojnej zmiany:
    "Ministrowie oraz sekretarze i podsekretarze stanu otrzymali w ubiegłym
    roku łącznie 5 mln zł premii - wynika z odpowiedzi na interpelacje posła PO
    Krzysztofa Brejzy. Nagrody dla pracowników tylko 14 resortów wyniosły w
    sumie ponad 76 mln zł. A to i tak dane niepełne, bo z ujawnieniem kwot
    zwlekają MON i resort Zbigniewa Ziobry."

    całość:
    http://wyborcza.pl/7,75398,23026744,nagrody-dla-mini
    strow-pis-to-nie-wszystko-kolejne-miliony-otrzymali.
    html

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Z dalszych eksperymentów zrezygnował."
    Mark Twain

  • 88. Data: 2018-02-15 17:33:07
    Od: "rg" <n...@o...pl>

    Thu, 15 Feb 2018 02:57:21 +0100, w <p62pe1$26m$1@node2.news.atman.pl>,
> [...]

    przejęta, sądy przejęte, i dalej jej nie wsadzili? To kto ją chroni, Ziobro czy Jaki?

    yzacja-w-warszawie-waltz-zwraca-pieniadze-za-noakows

    Czyli nie masz nic do powiedzenia i pomysły jak wybrnąć z głupoty się
    skończyły. Typowe :)

  • 89. Data: 2018-02-15 18:47:43
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-02-15 o 17:33, rg pisze:

> [...]
    kiego-16,artykuly,421240,1.html

    > Czyli nie masz nic do powiedzenia i pomysły jak wybrnąć z głupoty się

    Myślał by ktoś że ty masz?

    Pozdrawiam

  • 90. Data: 2018-02-16 11:19:27
    Od: "rg" <n...@o...pl>

    Thu, 15 Feb 2018 18:47:43 +0100, w <p64h43$li5$1@node2.news.atman.pl>,
> [...]

    przejęta, sądy przejęte, i dalej jej nie wsadzili? To kto ją chroni, Ziobro czy Jaki?

    yzacja-w-warszawie-waltz-zwraca-pieniadze-za-noakows

    No to mów którą i gdzie wyłudziła, bo na razie wychodzisz na kłamczuszka.