  • 91. Data: 2018-02-16 19:05:15
    Temat: Re: Dbają o swoje dupska
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-02-16 o 11:19, rg pisze:

> [...]
    przejęta, sądy przejęte, i dalej jej nie wsadzili? To kto ją chroni, Ziobro czy Jaki?

    yzacja-w-warszawie-waltz-zwraca-pieniadze-za-noakows
    kiego-16,artykuly,421240,1.html

    > No to mów którą i gdzie wyłudziła, bo na razie wychodzisz na kłamczuszka.

    Napisał bym na kogo ty wychodzisz ale znowu będą marudzić że
    używam wyzwisk. Ciekawy jestem czy sam się domyślisz?

    Pozdrawiam

  • 92. Data: 2018-02-17 20:09:00
    Od: PlaMa <b...@w...pl>

    W dniu 2018-02-14 o 13:00, RadoslawF pisze:

    > Obawiam się 400 nieruchomości to nie jest "największa liczba
    > niesłusznych decyzji".

    Masz inne dane?

    > I z tego co wiem śp Kaczyński nie splamił się osobistym uczestnictwem
    > w wyłudzaniu nieruchomości jak to zrobiła pani HGW.

    O! Rozwiń.

  • 93. Data: 2018-02-19 21:01:07
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Marek t...@f...pl ...

    > Jak przestaniesz oglądać tylko TVN, słuchać TOK FM i czytać Wyborczą
    > lub Onet, to na pewno się dowiesz, jak wiele pozytywnych zmian
    > zaszło w Polsce.

    Pare dobrych rzeczy zrobili bez dwóch zdań.
    Poprzednicy pewnie tez.
    Poprzednicy zrobili tez pewnie pare złych.
    Czy jestes w stanie wymienic złe rzeczy ktore robi ten rzad?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Bądź odważny. A jeżeli nie jesteś, udawaj, ze jesteś.

  • 94. Data: 2018-02-19 21:24:29
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 19 Feb 2018 20:01:07 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

    > Czy jestes w stanie wymienic złe rzeczy ktore robi ten rzad?

    Ja - natychmiast. Chcesz?
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 95. Data: 2018-02-20 12:00:53
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Jacek Maciejewski j...@g...pl ...

    > Ja - natychmiast. Chcesz?

    Nie, pytałem Marka, bo widze w nim syndromy zakochania a one odbieraja
    jasnosc widzenia, obiektywizm i jestem ciekawy jak daleko to zaszło.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Synonim jest to słowo, którego pisarz używa, gdy nie wie,

  • 96. Data: 2018-02-20 15:26:02
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 19 lutego 2018 21:24:31 UTC+1 użytkownik Jacek Maciejewski
    napisał:

    > Ja - natychmiast. Chcesz?

    Dawaj- w końcu to grupa dyskusyjna.