  • 71. Data: 2018-02-14 13:00:35
    Temat: Re: Dbają o swoje dupska
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-02-14 o 11:38, j...@j...org pisze:

> [...]
    wydano największą liczbę niesłusznych decyzji o zwrocie majątków, jak wykazała
    niechcący pisowska "komisja śledcza". A jak to przez przypadek wykazali, to temat
    ucichł, i zajęli się Żydami.

    > Stołeczni urzędnicy przypomnieli, "że podczas prezydentury Lecha Kaczyńskiego
    > w Warszawie (kadencja 18.11.2002 r. - 22.12.2005 r.) zreprywatyzowano ponad
    > 200 nieruchomości, w tym również z lokatorami". Jak zaznaczono, "około 200
    > kolejnych nieruchomości zostało zwróconych podczas rządów komisarzy z PiS". Do

    Obawiam się 400 nieruchomości to nie jest "największa liczba
    niesłusznych decyzji".
    Do tego dochodzi brak reakcji prokuratury na bezsensowne decyzje sądów.
    I z tego co wiem śp Kaczyński nie splamił się osobistym uczestnictwem
    w wyłudzaniu nieruchomości jak to zrobiła pani HGW.
    Na pewno dostałem dodatkowy argument dlaczego potrzebne są zmiany
    w sądach i prokuraturach.

    Pozdrawiam

  • 72. Data: 2018-02-14 13:14:47
    Od: j...@j...org

    On Wednesday, February 14, 2018 at 9:00:42 PM UTC+9, RadoslawF wrote:

> [...]
    ucichł, i zajęli się Żydami.

    > Obawiam się 400 nieruchomości to nie jest "największa liczba

    No chyba że ty jesteś z tych co twierdzą, że wszystkie decyzje reprywatyzacyjne są
    błędne, i to, co komunistyczne państwo zabrało ludziom - to ich strata, a słuszny
    zysk państwa. Ale wtedy to ciężko dyskutować.

    > Do tego dochodzi brak reakcji prokuratury na bezsensowne decyzje sądów.
    > I z tego co wiem śp Kaczyński nie splamił się osobistym uczestnictwem
    > w wyłudzaniu nieruchomości jak to zrobiła pani HGW.

    Serio coś wyłudziła? Pisiory u władzy już ponad dwa lata, prokuratura przejęta, sądy
    przejęte, i dalej jej nie wsadzili? To kto ją chroni, Ziobro czy Jaki?

    A podpis Kaczyńskiego widnieje na wielu niesłusznych zwrotach, więc jednak wbrew temu
    co usiłujesz udowodnić - splamił się.

  • 73. Data: 2018-02-14 13:39:41
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-02-14 o 13:14, j...@j...org pisze:

> [...]
    błędne, i to, co komunistyczne państwo zabrało ludziom - to ich strata, a słuszny
    zysk państwa. Ale wtedy to ciężko dyskutować.

    Błędne jest oddawanie oszustom a nie spadkobiercom.

    > Serio coś wyłudziła? Pisiory u władzy już ponad dwa lata, prokuratura przejęta,
    sądy przejęte, i dalej jej nie wsadzili? To kto ją chroni, Ziobro czy Jaki?

    Tak, wyłudziła nieruchomość.
    http://www.newsweek.pl/polska/spoleczenstwo/reprywat
    yzacja-w-warszawie-waltz-zwraca-pieniadze-za-noakows
    kiego-16,artykuly,421240,1.html

    > A podpis Kaczyńskiego widnieje na wielu niesłusznych zwrotach, więc jednak wbrew
    temu co usiłujesz udowodnić - splamił się.

    Skoro sąd uznał że się należy zwrot prezydent miasta podpisywał
    dokumenty. Za to brał pensję. Ale nie wyłudził kamienicy jak HGW.

    Pozdrawiam

  • 74. Data: 2018-02-14 15:06:16
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 14 Feb 2018 13:00:35 +0100, RadoslawF napisał(a):

    > Na pewno dostałem dodatkowy argument dlaczego potrzebne są zmiany
    > w sądach i prokuraturach.

    Pewnie, że są potrzebne, bo wczoraj sąd - po raz kolejny - bezczelnie
    orzekł, że policyjne zatrzymania Obywateli RP były bezpodstawne, no i
    wichrzyciele bezkarnie podnoszą róże na Władzę Ludową:
    http://wyborcza.pl/7,75398,23020573,sad-znow-orzekl-
    ze-policyjne-zatrzymania-obywateli-rp-byly.html

    "We wtorek sąd rozpatrywał zażalenia na zatrzymanie na ulicy Smolnej w
    Warszawie przez policję 11 listopada ubiegłego roku Obywateli RP: Konrada
    Korzeniowskiego, Józefa Kulpy i Bogusława Zalewskiego. Ten ostatni stał się
    ikoną bezkompromisowej walki z defilującymi w Warszawie narodowcami, bo ma
    82 lata.

    Obywatele RP chcieli zaprotestować przeciwko organizowanemu przez
    nacjonalistów Marszowi Niepodległości. Przed godz. 15 - jeszcze zanim
    rozpoczął się marsz narodowców i z daleka od jego trasy - otoczyli ich
    policjanci. 45 osób doprowadzili do komendy w związku z rzekomym
    ,,zakłócaniem zgromadzenia cyklicznego", mimo że nie przebywali na trasie
    Marszu Niepodległości. W komendzie przetrzymywano ich przez kilka godzin.

    Zażalenia na te zatrzymania złożyło 38 Obywateli RP. Policja od początku
    dowodzi, że nie doszło do zatrzymań, dokonywano tylko legitymowania. Sądy
    są przeciwnego zdania. W ustnych uzasadnieniach podkreślają, że
    przetrzymywanie kogoś przez kilka godzin w radiowozach i komendach to nie
    doprowadzenie czy legitymowanie, ale właśnie zatrzymanie.

    Pod koniec stycznia podobnie w sprawach zatrzymań z 11 listopada orzekł
    sędzia Jakub Kamiński, rozpatrując zażalenia Agnieszki Dzikowskiej i
    Leokadii Jung. - Trudno uznać, że skarżące popełniły jakiekolwiek
    wykroczenie, w tym mające polegać na przeszkadzaniu lub usiłowaniu
    przeszkadzania w przebiegu niezakazanego zgromadzenia w postaci Marszu
    Niepodległości, skoro uczestnicy tego pochodu nie zdążyli dotrzeć do
    miejsca, w którym znajdowała się skarżąca - stwierdził sędzia.

    Sędzia Kamiński przypominał także, że zatrzymania prewencyjne są bezprawne.
    Takie zatrzymania powszechnie stosowała milicja przed 1989 r., chcąc
    utrudnić działania opozycji. Zapobieżenie sytuacji konfliktowej - jak
    uzasadnia swoje działania policja - nie czyni zatrzymania zasadnym. "

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

  • 75. Data: 2018-02-14 16:02:10
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-02-14 o 11:27, Olin pisze:

    > Człowiek inteligentny, oczytany i błyskotliwie ironiczny - a każdego dnia
    > niestrudzenie dowodzisz, że takim właśnie jesteś - bez trudu domyśli się,
    > że jedno i drugie. Kiedyś szedłem na pasku Hupki i Czai, a teraz z
    > przyjemnością wysługuję się kapitałowi spod znaku Sorosa. Słowem, od lat
    > wyrastam z pnia narodowej zdrady, którego graficzną prezentację można było
    > w latach 80. podziwiać, na przykład, w WKU.

    I w dodatku idiota.

    Pozdrawiam

  • 76. Data: 2018-02-14 16:02:50
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-02-14 o 15:06, Olin pisze:

> [...]
    > http://wyborcza.pl/7,75398,23020573,sad-znow-orzekl-
    ze-policyjne-zatrzymania-obywateli-rp-byly.html

    O i dyżurny ormowiec już tu jest.

    Pozdrawiam

  • 77. Data: 2018-02-14 16:12:11
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> pisze:

    > I w dodatku idiota.

    Ale przynajmniej śmiesznawy.

    Jeśli nie może być lepie to niech choć będzie śmieszniej! ;-)

    Wolę ludzi silących się na ironię od tych co za łatwo sięgają do wyzwisk.
    Do rzucania wulgaryzmami przeważnie wystarcza śladowa inteligencja.

    --
    A. Filip

  • 78. Data: 2018-02-14 17:00:10
    Od: "rg" <n...@o...pl>

    Wed, 14 Feb 2018 13:39:41 +0100, w <p61amj$lss$1@node2.news.atman.pl>,
    RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> napisał(-a):

> [...]
    >
    > Tak, wyłudziła nieruchomość.
    > http://www.newsweek.pl/polska/spoleczenstwo/reprywat
    yzacja-w-warszawie-waltz-zwraca-pieniadze-za-noakows

    Hanna ma na imię Andrzej czy Dominika?

  • 79. Data: 2018-02-14 17:01:52
    Od: "rg" <n...@o...pl>

    Wed, 14 Feb 2018 15:06:16 +0100, w <bb9tec50ywz9.kg54x2kwkw8w$.dlg@40tude.net>,
    Olin <k...@a...w.stopce> napisał(-a):

    > Pewnie, że są potrzebne, bo wczoraj sąd - po raz kolejny - bezczelnie
    > orzekł, że policyjne zatrzymania Obywateli RP były bezpodstawne, no i
    > wichrzyciele bezkarnie podnoszą róże na Władzę Ludową:

    To już chyba n-te takie samo orzeczenie.
    Niewątpliwie trzeba zreformować sądy, bo kto to widział by bolszewickiej władzy
    nie słuchały. Przecież trójkowy niedoszły prokurator Z. oraz student po
    zaocznych J. wyraźnie powiedzieli jak ma być.

  • 80. Data: 2018-02-14 17:26:48
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-02-14 o 17:00, rg pisze:

    sądy przejęte, i dalej jej nie wsadzili? To kto ją chroni, Ziobro czy Jaki?

    yzacja-w-warszawie-waltz-zwraca-pieniadze-za-noakows
    kiego-16,artykuly,421240,1.html

    > Hanna ma na imię Andrzej czy Dominika?

    Jeszcze tego nie doczytałeś?